Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Greet en Luc Wolffgramm

Wij zijn heel prettig geholpen, groot vertrouwen in de klant en mede door de hulp van de winkel durft mijn vrouw op de E fiets weer tochtjes te maken, dit gaat zo goed dat ik mijn Beixo fiets maar... Wij zijn heel prettig geholpen, groot vertrouwen in de klant en mede door de hulp van de winkel durft mijn vrouw op de E fiets weer tochtjes te maken, dit gaat zo goed dat ik mijn Beixo fiets maar om laat bouwen naar een E fiets.

De tijd en geduld voor de klant en een mooi degelijk product.

Imail adres iets inkorten,/...... verwijderen

Reactie Beixo:

Wat een leuke reactie. Wij zijn ook superblij dat u en uw vrouw weer samen kunnen fietsen. En natuurlijk top dat u uw beixo nu ook laat ombouwen naar een elektrische vouwfiets.

PNKL

Was met enige spoed opzoek naar een vouwfiets met drive-belt en mijn oog viel op de Py?ra. Kreeg makkelijk contact met de winkel in de Bilt. De kleur bleek niet meer beschikbaar, maar via een dealer... Was met enige spoed opzoek naar een vouwfiets met drive-belt en mijn oog viel op de Py?ra. Kreeg makkelijk contact met de winkel in de Bilt. De kleur bleek niet meer beschikbaar, maar via een dealer werd deze alsnog geregeld. Kon binnen een dag in de winkel terecht om de vouwfiets op te pikken. Super service van een kleinschalig bedrijf dat kwaliteitsproducten met unieke technieken en "looks" verkoopt!

Snelle service, persoonlijk, vakkundig, doen moeite voor je, zeer vriendelijk

Geen.

van den Bout

Via test ANWB 2019 in contact gekomen met Beixo. Duidelijke info op de website.Bezoek aldaar in De Bilt vol aandacht, deskundige uitleg en ruime mogelijkheid tot het maken van een royale proefrit.... Via test ANWB 2019 in contact gekomen met Beixo. Duidelijke info op de website.Bezoek aldaar in De Bilt vol aandacht, deskundige uitleg en ruime mogelijkheid tot het maken van een royale proefrit. Daarna alle tijd om definitieve versie van de fietsen vast te stellen.

kwaliteit, invulling eigen wensen, kardan as systeem

een enthousiaste dealer in de omgeving van Eindhoven

Edwin

Compact Electra aangeschaft na een proefrit. Het persoonlijk contact (op afstand in deze tijd) was prima, kreeg deskundig antwoord op al mijn vragen. Ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen.

Uitvoering met 14A accu haalt makkelijk 90 km in stand 4.

Er zit standaard een slot bij de basic uitvoering maar dat was mij niet meteen duidelijk. Als het net als verlichting onder de specificaties komt te staan is het duidelijker

Reactie Beixo:

We hebben inderdaad van meerdere mensen teruggehoord dat de diverse pakketen van de elektrische vouwfiets niet helemaal duidelijk zijn. Hier wordt aan gewerkt. Bedankt voor de positieve review en... We hebben inderdaad van meerdere mensen teruggehoord dat de diverse pakketen van de elektrische vouwfiets niet helemaal duidelijk zijn. Hier wordt aan gewerkt. Bedankt voor de positieve review en veel plezier met je beixo.

Monique Gaillard

We zijn goed geholpen!

Vriendelijk

Reactie Beixo:

Dank en veel plezier met je elektrische vouwfiets

Stokman

Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je.

Mogelijkheid om verschillende fietsen uit te proberen. Persoonlijk contact.
Fiets bevalt prima.

?

m.van der zalm

Fantastisch

opvouwbaar

moeilijk om met 1 hand te rijden, evenwicht

Reactie Beixo:

Bedankt voor de zeer positieve feedback. Wat betreft uw opmerking over het evenwicht: wellicht kunt u de stand van het stuur iets (laten) aanpassen. Dit kan aanmerkelijk schelen in het... Bedankt voor de zeer positieve feedback. Wat betreft uw opmerking over het evenwicht: wellicht kunt u de stand van het stuur iets (laten) aanpassen. Dit kan aanmerkelijk schelen in het evenwichtsgevoel.

Suurenbroek

Uitstekend

Prettige gesprekken

Beter vindbaarheid op internet

Reactie Beixo:

Dank voor de feedback. Kunt u nog aangeven welke informatie u specifiek mist op de website? Aan zowel de vindbaarheid als de (compleetheid) van de website wordt hard gewerkt.

Limburg

Vriendelijk en zorgzaam

Klant vriendelijk

Opvolgen beurs bezoek zou misschien een verbetering kunnen hebben.

Reactie Beixo:

Dank voor de mooie score. Wat betreft de website: hier zijn we hard mee aan de slag. Wordt steeds vollediger. Als er specifieke verbeterpunten zijn, laat die dan vooral weten.

Liesbeth

Prettige en deskundige voorlichting. Namen genoeg tijd voor je

Deskundig en inovatief

We kwamen van ver en dan is een kopje koffie oid wel lekker

Reactie Beixo:

Wat een enthousiasme. En over de koffie: die had u wel aangeboden moeten krijgen. Mocht u binnenkort nog eens langskomen, bijvoorbeeld voor een servicebeurt, dan krijgt u een extra kopje :-)