Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Ienke

persoonlijke aandacht

geen commentaar

A.B.

Na een lange research en rondvragen kwam ik tot deze keuze. Het bedrijf zit redelijk in de buurt en ik kon div modellen even uitproberen (vouwfiets)

Gewoon goede fietsjes. Te tillen voor mij (niet sterk), goed inklapbaar, fietst goed, goede prijs.

Basecamp

Wij hebben drie fietsen gekocht bij Beixo, en zijn super enthousiast over de manier waarop wij geholpen zijn. Snel, Vakkundig en ook gezellig gekletst. Zowel de Cocomat Bike Penelope als de BEIXO... Wij hebben drie fietsen gekocht bij Beixo, en zijn super enthousiast over de manier waarop wij geholpen zijn. Snel, Vakkundig en ook gezellig gekletst. Zowel de Cocomat Bike Penelope als de BEIXO Share en de Pyora Charcoal zijn fijne fietsen

Degelijke fietsen

geen specifieke verbeterpunten

Mike Atherton

Amazing!!!

Very helpful with anything you need to know and really speedy to reply. The after sales help was some of the best I have ever had even though I'm in another country.

None. I had a great experience

Redelijk; belemmerd door corona en grote drukte juist toen wij onze fietsen kwamen ophalen.

Handleiding is te summier; staat nauwelijks iets in informatie over bediening en display ontbreekt ongeveer of is zeer onduidelijk. aanduiding dat er "onder" de 1 (laagste ondersteuning nog een nul... Handleiding is te summier; staat nauwelijks iets in informatie over bediening en display ontbreekt ongeveer of is zeer onduidelijk. aanduiding dat er "onder" de 1 (laagste ondersteuning nog een nul zit (onzichtbaar)die je bijvoorbeeld wilt/kunt gebruiken om zeer langzaam te kunnen rijden (5-6 km/uur) iets dat in b.v in stadsverkeer (utrecht) veelal nodig is. Langzam rijden met ondersteuning 1 is eigenlijk niet mogelijk.

Reactie Beixo:

geachte heer Werners,
geachte heer Werners,
Gelukkig is het ons gelukt om op zeer korte termijn, vóór uw vakantie een fiets te regelen. Helaas kon u niet alle informatie in de handleiding terugvinden - al is een en ander wel ter plekke mondeling uitgelegd. We adviseren iedereen met vragen altijd contact met ons op te nemen.
Het doet ons in ieder geval goed te horen dat u heel tevreden bent met uw fiets, nu alles duidelijk is.
Veel fietsplezier op uw beixo

Adriaan de Zeeuw

Geweldige ontvangst: rust, vriendelijkheid, humor.

De verkoper had natuurlijk wel in de gaten dat ik een geïnteresseerde klant was, mag toch: hij heeft geen enkele druk toegepast, geen gladde verkooppraatjes, geen druk. Een verademing.

anoniem

Ik ben heel enthousiast over dit bedrijf. Beixo maakt een heel goed product. Zeer kundige uitleg en er wordt goed meegedacht.

Kwalitatief hele goede fietsen. En een werkelijk uitstekende service.

Jullie hebben het over de info over het verloop van de order. Door de Corona zijn de leveringstijden langer. Het zou prettig zijn als je als klant op de hoogte wordt gehouden over het traject dat de... Jullie hebben het over de info over het verloop van de order. Door de Corona zijn de leveringstijden langer. Het zou prettig zijn als je als klant op de hoogte wordt gehouden over het traject dat de bestelde fiets aflegt. Dus tijdens die wachttijd meer informatie over het af te leggen traject, bv via de mail.

L

Sympathieke medewerkers die de tijd nemen om alles uit te leggen en je op de hoogte houden van het verdere verloop van het bestelproces.

Het kunnen maken van een proefrit.
Alles verloopt vrijblijvend, je krijgt niet het gevoel te moeten kopen.
Bij levering bleek een defect, dit werd snel opgelost.

Zo doorgaan!

Debbie

De ervaring met het bedrijf in De Bilt is zeer positief, veel aandacht en informatie vanuit de winkel. Ik had al eerder een Beixo gekocht in 2009 en was er zeer tevreden over. Mijn aankoop betreft... De ervaring met het bedrijf in De Bilt is zeer positief, veel aandacht en informatie vanuit de winkel. Ik had al eerder een Beixo gekocht in 2009 en was er zeer tevreden over. Mijn aankoop betreft nu de elektrische versie. Sinds twee maanden rijd ik hierop. De fiets voldoet aan alle verwachtingen!

De rustige benadering bij het geven van informatie. Het feit dat Beixo een nederlands product is, is positief.

Meer reclame maken voor Beixo. Bijvoorbeeld een filmpje online waarbij mensen van verschillende leeftijden op de e-bike rijden. Een tweede zou zijn een demonstratiefilmpje van het in-en-uit vouwen... Meer reclame maken voor Beixo. Bijvoorbeeld een filmpje online waarbij mensen van verschillende leeftijden op de e-bike rijden. Een tweede zou zijn een demonstratiefilmpje van het in-en-uit vouwen voor de trein (na corona) en de auto door fietsers.

mourad

Perfect.

Perfect.

Misschien info over waar de fiets wordt geproduceerd.