Beixo

Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

schipperijn

Prettige zaak om info te ontvangen waar dat gewenst is en klantvriendelijk te worden geholpen.

volledige info, vriendelijk niet opdringerig

Peter Eickhof

Eerst gebeld voor een proefrit, deskundige uitleg en de beslissing was snel genomen. Het werd de beurs aanbieding.
Een week later weer heengereden met de camper, toen bleek dat de fiets niet...

Beste heer Eickhof,
Bedankt voor uw reactie. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Fijn te horen dat u tevreden was over hoe de fietsen uiteindelijk waren afgeleverd.

Ep Haven

We hadden wat moeilijkheden bij de aanschaf van 2 elektrische vouwfietsen, maar die zijn naar tevredenheid opgelost.

goede uitleg bij het gebruik

betere communicatie tussen ieder die in de winkel helpt

Elektrische vouwfiets gekocht

Goede duidelijke informatie, eerlijke voorlichting, er stonden twee varianten van de fiets kant en klaar voor de proefrit waarop we net zo lang weg mochten als we wilden.

j.Hoek

Goede voor lichting over de fiets.

een goede oefen baan uit gezet

op dit moment niet

Derk

Uitstekende fietsen, goede service.

De vouwfiets is bedoeld voor gebruik op een zeilschip. Overleg over specifieke aanpassingen (rvs bouten en moeren) was snel en aanpassingen probleemloos gedaan.

Philip

Fiets gekocht na een bezoek in de showroom in De Bilt. Erg goed en duidelijk geholpen door vriendelijk personeel

Je krijgt duidelijke uitleg en je kan de fiets eerst op gemak testen

De site zou iets meer informatie kunnen bevatten over de accessoires en er mogen meer foto's van de fiets + accessoires op de site geplaatst worden. Dit geeft een beter beeld voor de opties.

Reactie Beixo:

Bedankt voor de opmerkingen over de site, foto's en informatie. Hier kunnen we iets mee. Bij een vernieuwde website gaan we dit zeker meenemen.

Te zake kundig, vriendelijk en behulpzaam bij keuze

Professionaliteit

neen

Mevr A moutnam

Klant vriendeijk behulpzaam goede uitleg

erg fijn dat je de fiets uit mocht proberen ,

als u halverwegen aan het uitleggen ben, niet een nieuwe klant erbij betrekken , dan krijgen w e dingen dubbel te horen ,of vragen die van ons niet meer van belang zijn,

Reactie Beixo:

Bedankt voor de positieve review. En wat betreft de opmerking dat het niet handig is halverwege andere klanten in het gesprek te betrekken: daar heeft u volkomen gelijk in. We proberen altijd voor iedereen de juiste aandacht te hebben. Alleen is het soms lastig door onverwachte drukte.
Veel plezier met uw beixo's

Vriendelijk behulpzaam personeel

Goede dienstverlening