Beixo

W.M.A.

Uitstekend. Op caravanbeurs uitgebreide proefrit gemaakt en verschillende uitvoeringen getest. Daarna goed voorgelicht en besteld.

Men neemt de tijd en klant krijgt zelf ook alle gelegenheid om fiets uit te proberen.

Zou nog geen verbeterpunten weten op dit moment.

Biesbrouck

Achteraf bekeken zijn we keurig ontvangen en voorgelicht, tijdens de ontvangst was het niet opvallend, maar gewoon goed.

Neen

E v/d Mei

Zeer goed

Alle tijd voor uitleg.

nee

Chris van Lee

Zeer positief, denken goed mee. En leveren een topproduct

persoonlijke benadering

De winkel in De Bilt si niet altijd open, wat soms de communicatie bemoeilijkt.

Guido Sijbers

Super service en super fiets

Handig in en uit te vouwen. Goed fietsgemak. Niet al te zwaar
Mooie fiets
3 versnellen voldoen, gebruik hem in de stad
Altijd een fiets bij de hand is heel fijn, kan overal parkeren en verder fietsen

Reactie Beixo:

Dank voor de lovende woorden.
Heel veel plezier de komende jaren met de Crosstown!
Vriendelijke groet, beixo

Handgraaf EJM

Bijzonder hartelijke ontvangst, nadat we wat e-mails hadden uitgewisseld. Prima afspraken mee te maken, zeker ten opzichte van een aantal andere bedrijven waar wij eerder e.e.a.uitgeprobeerd hebben.

Goede uitleg, fijn dat er gewoon een route klaar ligt, met diverse soorten wegdek, omhoog lopend enz, welke te fietsen is. Hierdoor is een goed beeld te krijgen van wat de Beixo kan.

A.A.F.Sikkema

Op de 50plus beurs contact gehad en twee fietsen gekocht, na ontvangst factuur hebben wij zelf de fietsen opgehaald.

korte lijnen dus evt. problemen snel opgelost

mogelijk meer landelijke reclame maken over fietsen zonder ketting.

Betty Loesberg

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk personeel. Heel behulpzaam en deskundig.

De Boer en co.

Een (vouw) fiets met een Kazan heeft wel voordelen t.o.v.fietsen waar het ketting van af kan lopen of dat je vet in je broek kan oplopen.
Een min puntje is dat het sleuteltje wat in het...

Sterke punten zijn het aanzicht het model en de mooie zilverkleur die de Beico vouwfiets heeft.M.aw. De Beico oogt net als een Volvo en als Porsche .
De cadan , (als die geen olie lekt.}

Het stuur t.o.v. Het zadel kan beter verdeeld worden en mag geen ruimte opzitten...............
Het zadel is zwaar onvoldoende en heb ik al vervangen door een beter merk en type.
Het tellertje wat links op het stuur zit is de beugel van hard plastiek maar is te zwak en gaat bij vouwen direkt stuk.
Wellicht kan dit beter van roestvrijstaal worden gemaakt.
De teller is voor mij moeilijk te begrijpen van hoeveel km iknu wel of niet gefietst heb.
Ik heb die harde plastiek beugel nu vast gezet met een tyrip bandje maar is geen gezicht .
Dat moet de eigenaar dan wel de leverancier van Beico niet willen. ( is geen reclame net als dat sleuteltje wat bij iedere rondgang van de pedalen een opdonder van mijn linker voet krijgt. ( Jammer dat het sleuteltje niet op een veiliger vrije plaats zit.???
Bij de Volvo. Of Mercedes roepen ze de auto’s terug in de garage als er onvolkomenheden aan deze dure auto’s zijn .
De Beico kan je met een Mercedes of Volvo vergelijken.
Dus weesvlot en laat de klantgerichtheid deze zwakke punten bij u terug roepen.
Dan zal Stella haar importeur in de broek poepen als Beico deze garantie en service zou geven.

Reactie op mail met vragen is nooit gekomen, dat is inmiddels wel al bijna een maand geleden

Door contacten met dealers heb ik toch op korte termijn de antwoorden op mijn vraag kunnen krijgen. Wel prettig dat ondanks dat het bedrijf maar 1 vestiging heeft er verschillende dealers zijn die het bedrijf goed vertegenwoordigen.

Reageer sneller op mails en pas het aanmeldingsformulier voor de Chainlesse Friday aan, zodat je direct de informatie vraagt die je nodig hebt, namelijk het tijdstip waarop je wil dat de klant komt.

Reactie Beixo:

Beste Bianca,

We blijken alleen op je tweede mail gereageerd te hebben. Gelukkig had onze dealer je vragen uit de eerste mail al beantwoord, zoals je had aangegeven. Heel veel fietsplezier.

beixo