Beixo

Beixo Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beixo? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company35
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beixo met 9.1/10. Gebaseerd op 35 ervaringen.

Silke Jaques
Silke Jaques

Boven te lezen

Van iedere kleur een fiets te hebben om direct te verkopen zal wel handig zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een beixo vouwfiets persoonlijk afgehaald toen ik met vakantie in nederland was. over een vertraging van de afspraak word ik op tijd geinformeerd. ik kon een proefrit maken en heb direct de fiets dan meegenomen. de beixo-medewerkers/eigenaren waren zeer vriendelijk en ook zeer flexibel met levering en betaling.

Geert
Goed (8/10)
Geert

Service en uitleg . Maar eigenlijk koopt het product zich zelf.

Ruimte tuusen bagagedrager en accu iets vergroten, zodat fietstassen er wat gemakkelijker op en af kunnen.

Score voor Beixo:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hebben 2 van deze beixo compact fietsjes. in het verleden namen we ook vouwfietsen mee op vakantie. wil namelijk geen fietsen op de caravan vervoeren. vouwfietsen kunnen in de auto . dus vervoer is niet afhankelijk van rek op de auto. maar dat was best een gezeur. voornamelijk door de kettingen. moesten altijd in een hoes. dus nu een cardan. schoon, zo goed al onderhouds vrij. binnen 5 minuten in de auto of er weer uit. en nu met de elektra motor..wat een kracht. ik heb er nu 200 kilometer in frankrijk opzitten. heuvels, dalen, klimmen, grindwegen, weilanden ( jawel, kwestie van verkeerd kaart lezen). maakt allemaal niet uit.ze ploegen overal door. en dan het materiaal: degelijk, aluminium, roestvrij, sterkte lak. in 1 woord klasse. oke, hij is niet goedkoop, maar je ziet het er wel aan af. met het klimmen en dalen kunnen we ong. 55 minuten rijden met de grote accu. daar bij moet er echt gewrkt worden door de motor. ben dus zeer tevreden over de fietsjes. een puntje: de motoren maken best wel geluid. niet hinderlijk maar wel duidelijk aanwezig. daarbij zit er tussen de 2 fietsen ook nog verschil in het geluid. gaan na de vakantie even terug.

Kalter
Kalter

Vooral de aandrijving.

De standaard mag voor mij wat steviger en gemakkelijker uit te klappen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De ervaringen zijn prima, bij aflevering een zwaardere accu gekregen omdat de bestelde accu niet meer in voorraad was.

Goed (8/10)

persoonlijkere benadering van kleinschalig bedrijf, unieke techniek, kwaliteit.

Meer duidelijkheid over prijs. Fiets met beurs korting bleek later duurder dan op internet! Nu kies ik voor wat persoonlijke service maar het is toch een beetje zuur.

Score voor Beixo:4/5

Goed.

van Veen
van Veen

Professioneel en kundig advies.

Financiele administratie misschien verbeteren. Gedane rest betaling bleek in eerste instantie niet traceerbaar. Na aantal telefoontjes opgelost.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na jaren gebruik van onze buzzbike kwamen we via de anwb test bij de electrische beixo uit. per telefoon een afspraak gemaakt en een uitgebreide proefrit gemaakt in de omgeving met een gevarieerd parcours inclusief viaduct, tunnel en landweggetjes. met minimale ondersteuning werkelijk een genot om te fietsen. na proefrit specificatie met extra accessoires doorgesproken en prijs afgemaakt. zeer vriendelijke en professionele service. modificatie van minpuntje uit test, bescherming van accu, werd nog uitgevoerd voor levering. fietsen werden keurig thuis afgeleverd en voldoen tot nu toe tot volle tevredenheid. door ons enthousiasme hebben vrienden van ons ondertussen ook twee beixo's aangeschaft.

Walter
Walter

Wij hebben onze twee bestaande beixo compact high om laten bouwen naar electrisch. Dit hadden we al veel eerder moeten doen. Je fietst hierdoor verdere afstanden met minder inspanning. Omdat wij al zeer tevreden waren over onze beixo compact high fietsen was het natuurlijk super om te horen dat de ombouw mogelijkheid bestaat. Binnen een week waren ze omgebouwd en we zijn hierin goed geadviseerd door Angelique in de Beixo shop in De Bilt. Al met al een prima ervaring met een vriendelijke top service!

Super fiets!.

Yde de Boer
Yde de Boer

Voorkomende service en benaderbaarheid.

Ik woon niet in de buurt van de winkel, een dealer in de buurt heb ik zelf gevonden. Ik miste op de fiets nog een bel, voor de rest uiterst tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uit een advertentie bleek een demomodel te koop tegen een aantrekkelijke prijs. contact met de betrokken medewerkers was vriendelijk, duidelijk en eerlijk. elektrische vouwfiets was snel geleverd en bevalt uitstekend. fiets ziet er nog eens mooi uit ook en is gemakkelijk en degelijk in gebruik.

Dijkstra
Dijkstra

De informatie bij aflevering was wat summier.
Voordat we het wisten stonden we weer buiten en kwamen er achteraf de nodige vragen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf. flexibel en klantgericht. bij de opening van hun nieuwe pand was er een btw-aktie. hoewel we net te laat waren konden we toch van de aktie gebruik maken.

Jaap Vermeer
Jaap Vermeer

goede info snelle levering
wij hebben al 9 jaar twee bexo compact fietsen
rij er dagelijks mee ,en in het weekend maken wij lange fietstochten
geweldige fiets
de service van beixo is 100% top

beter kan niet

Beixo is top.

Astrid
Astrid

Snelle levering, vriendelijke mensen aan de telefoon

Nee, zou ik zo gauw niet weten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Per toeval ben ik aan een beixo crosstown gekomen, ik kocht 'm zonder aandrijfriem omdat het kind des huizes een creatieve kijk had op het gebruik van een kniptang... een aandrijfriem was snel besteld, die had ik de volgende dag al in huis. 's middags had ik een complete fiets en kon ik de stad in! wat een geweldige fiets, past mooi achterin de auto en fietst heerlijk. de vergrendelingen zijn ook fijn, zowel in- als uitgeklapt, het is toch een prettige gedachte dat er niet zomaar iets kan losschieten. de 3 versnellingen zijn perfect voor in de stad, de eerste is heel licht (handig bij verkeerslichten als je bij groen licht een bruggetje over moet) de tweede is ook nog vrij licht (heel handig om tijdens het fietsen naar terug te schakelen bij hellinkjes en bruggetjes) de derde versnelling is wat zwaarder, het verschil tussen de tweede en derde is voor mijn gevoel groter dan bij de eerste en tweede, maar dat is juist erg fijn omdat je dan lekker door kunt fietsen als je de ruimte hebt..
en, wat ook handig is, de trappers kunnen ingeklapt worden. niet alleen handig bij vervoer, maar ook als je er met de hand mee wilt lopen. dan krijg je geen trappers tegen je been ;) al met al: ideaal fietsje!.

Bedrijfsinformatie

Beixo maakt fietsen zonder ketting, met cardanas of aandrijfriem. We hebben (elektrische) vouwfietsen en stadsfietsen.
Adres
Kapelweg 2