Beixo

8.5/10

Mevr A moutnam

Klant vriendeijk behulpzaam goede uitleg

erg fijn dat je de fiets uit mocht proberen ,

als u halverwegen aan het uitleggen ben, niet een nieuwe klant erbij betrekken , dan krijgen w e dingen dubbel te horen ,of vragen die van ons niet meer van belang zijn,

Vriendelijk behulpzaam personeel

Goede dienstverlening

Kuppen

Ik heb de vouwfiets via de webshop gekocht , dus geen echt contact met de winkel gehad.
Daana contact via de E- mail over het kopen van een brooks zadel .
Dat contact verliep goed en...

Als je de juiste persoon treft goed en duidelijk advies .

Meer informatie over wat kan bv accessoires .Ik bestelde het fietsje met bagage drager ,dan is het verkoop technisch gezien logisch de vraag te stellen : wilt u misschien ook de snelbinders erbij of een gecertificeerd fietsslot .

N.Burgers

De service van Beixo is echt op maat. We hadden de fiets besteld. Deze werd twee weken later afgeleverd aan huis. Bij de aflevering werd gedetailleerd en duidelijk instructie en uitleg gegeven over...

Korte lijn van bestelling en levering aan huis. In eigen hand van Beixo en daardoor ook flexibel. Had op laatste moment het afleveradres gewijzigd en dit was geen enkel probleem.

Meteen na bestelling informeren over de termijn van levering. Dat was ons in het begin onduidelijk. En blijf dit ook met een update communiceren.

Reactie Beixo:

Beste mevrouw Burgers,

Bedankt voor uw positieve review. We zien dat onze informatievoorziening over het verloop van de order verbeterd kan worden. Dit viel tijdens de zomervakantie. Voor ons een aandachtspunt.

Heel veel plezier met je beixo.

Hyldeke Vrolijk

Prettig en persoonlijk

Bij de bestelling werd niet het insteekslot afgeleverd. Bij de bestelling zat wel ik hoes ( niet besteld) die ik weer terug moest brengen naar een PostNL punt.
Het slot werd ook bezorgd door Post NL ( waar ik weer thuis voor moest zijn.)

Reactie Beixo:

Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat we u de service hebben kunnen geven om de fiets drie weken tijdens uw vakantie uit te proberen. En het was natuurlijk mooi dat u de fiets ook heeft besteld. Ook hebben we speciaal voor u een standaard gezocht die ook vanaf de linkerkant bedienbaar was. Wij willen altijd net even verder gaan in het verlenen van service. Wat betreft de insteekketting en de tas: dit is inderdaad fout gegaan. We hebben hier de order overgenomen van de fiets die u mee had tijdens de drie weken test rijden. In de toekomst zullen we hier scherper op zijn.
Verder waarderen wij het enorm dat u vrienden van u naar ons heeft doorverwezen, voor ons is dat een groot blijk van waardering.
Heel veel plezier met uw beixo.

de Jong

Je wordt deskundig en vriendelijk geholpen.

Er wordt goed gekeken naar de behoefte van de klant en meegedacht in mogelijkheden

Luc Gillijns

Mijn ervaring met Beixo in de Bilt is uitstekend. Het management is zeer flexibel en behulpzaam.
Ondanks de sluiting van het magazijn wegens een vakantiedag in Nederland werd ik toch prompt...

Een correcte en flexibele service.

Het zou prettig zijn om ook een verdeler van Beixo fietsen op redelijke afstand van mijn woning te hebben (ik woon tussen Gent en Brussel).

Douwe Houvast

Prettig en vriendelijk ontvangen

Vriendelijk en meedenkend

helaas haperde bij één van de fietsen de electrische ondersteuning.

Gijs van Noortwijk

Leuk bedrijf met goede kennis van het eigen product, persoonlijke aandacht en goede service

Persoonlijke aandacht en goede service.

Cok van de Klashorst

Het team van Beixo stond en staat nog steeds met goede instructie en begeleiding steeds voor ons klaar, letterlijk en figuurlijk was niets te veel. Klasse

Nee. Dit vasthouden naar klanten is gief