Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

margrietha swierenga

Goede ervaring. heb de beixo pyora gekocht, lekker onderhoudsvriendelijk (hoop ik, is natuurlijk nog afwachten). Hij fiets goed, geen versnellingen, maar is geen probleem.
bij aankomst zaten er...
bij aankomst zaten er beschadigingen aan de lak, overlegt met firma, is prima opgelost !
het is een mooie fiets, maar het stuur wiebelt wel iets, moeilijk te zeggen waar, dus onder bij de vouw, of boven bij stuur vastzetten...

kon alles vinden

N.V.T

Willem van Breukelen

Prima bedrijf. Mooie produkten

Verkoop vouwfietsen met cardanaandrijving

verhouding versnellingen. 7 versnellingen maar meer zou handig zijn of verhouding veranderen. eerste versnellingen overbodig.

fam de Wit

I.v.m onze vouwwagen kunnen er geen fietsen op de disselbak. Dit i.v.m het overschrijden van het aantal kilo's volgens de regelgeving. Dus op zoek naar vouwfietsen die we in de achterbak van onze... I.v.m onze vouwwagen kunnen er geen fietsen op de disselbak. Dit i.v.m het overschrijden van het aantal kilo's volgens de regelgeving. Dus op zoek naar vouwfietsen die we in de achterbak van onze auto kwijt kunnen. We kwamen deze fietsen, zonder ketting tegen en dat bevalt ons prima! Goede uitleg, mooie uitgebreide fietsroute gekregen om de fiets uit te proberen, en gezellig in de winkel met Hans! We werden prima op de hoogte gehouden wat betreft de levering en rijden nu al weer even met plezier op onze Beixo. Ook even naar de stad of iets anders, de auto laten we nu veel meer staan en we pakken onze Beixo!

duidelijk

Laat ook goed zien dat er een keuze is uit zadel en stuur op de fiets.

Ben Morlog

Deskundig, vriendelijk.

Komen afspraken na. Levering compleet en op tijd met goede uitleg.

Duitse dealer op 7 km had al 2 jaar geen contact meer.

Ho

Snelle levering, mooie robuuste fiets en compact.

Snelle levering, overzichtelijke website.

Misschien wat meer accessoires in het assortiment?

Arnold

Snelle en goede levering.

Uniek product.

Nog geen verbeterpunten kunnen ervaren.

Jol

Goede Persoonlijk service, mensen met passie.

Superfietsen!

Eh....

Annemarie

Zeer tevreden. Snelle service en erg blij met mijn Pyora fiets! Erg geschikt voor in ov en korte stukjes in de stad.

Snel, sympathiek, praktisch.

Wellicht als keuze bij bestellen ook ophalen in winkel. Dat heb ik nu zelf aangegeven in de mail.

Dekker

Er wordt alle tijd genomen om je uitgebreid te informeren over E-bike van Beixo. Ook krijg je alle tijd, d.m.v. een route van 7 km., om de fiets rustig uit te proberen.

* goed en informatief gesprek
* lange route om de fiets uit te proberen