Beixo

Tineke R

Zeer tevreden ben ik over de begeleiding bij de aankoop van mijn elektrische Beixo vouwfiets. Er werd door Hans alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Enthousiast en met duidelijke passie... Zeer tevreden ben ik over de begeleiding bij de aankoop van mijn elektrische Beixo vouwfiets. Er werd door Hans alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Enthousiast en met duidelijke passie voor het product. Het in-en uitvouwen had ik, met duidelijke aanwijzingen, al na een paar keer onder de knie.

Qua vormgeving een prachtige fiets. Klein en toch heel degelijk en stabiel. Fietst echt heel licht ( bijzondere techniek!!) Geweldige enthousiaste begeleiding bij de aankoop van de vouwfiets.

Eddy Moens

Zeer vlotte levering op datum en uitleg om je op gang te helpen zelfs telefoontje bij onnodige dubbelbestelling van standaard bijgeleverde accessoires .

Volgen bestelling persoonlijk op

neen

Eric Van Raemdonck

Super en snel

Snel antwoorden op vragen.

Heb er geen.

Reactie Beixo:

Beste Eric, bedankt voor de goede beoordeling. U bent kritisch over de aftersales. Hierbij moet ik aangeven dat de vertraging echt en alleen te wijten is aan PostNL. Zij doen dezer dagen enorm hun... Beste Eric, bedankt voor de goede beoordeling. U bent kritisch over de aftersales. Hierbij moet ik aangeven dat de vertraging echt en alleen te wijten is aan PostNL. Zij doen dezer dagen enorm hun best maar zeker bij internationale zendingen is er veel vertraging. Excuses hiervoor. Veel plezier met uw elektrische vouwfietsen.

Greet en Luc Wolffgramm

Wij zijn heel prettig geholpen, groot vertrouwen in de klant en mede door de hulp van de winkel durft mijn vrouw op de E fiets weer tochtjes te maken, dit gaat zo goed dat ik mijn Beixo fiets maar... Wij zijn heel prettig geholpen, groot vertrouwen in de klant en mede door de hulp van de winkel durft mijn vrouw op de E fiets weer tochtjes te maken, dit gaat zo goed dat ik mijn Beixo fiets maar om laat bouwen naar een E fiets.

De tijd en geduld voor de klant en een mooi degelijk product.

Imail adres iets inkorten,/...... verwijderen

Reactie Beixo:

Wat een leuke reactie. Wij zijn ook superblij dat u en uw vrouw weer samen kunnen fietsen. En natuurlijk top dat u uw beixo nu ook laat ombouwen naar een elektrische vouwfiets.

PNKL

Was met enige spoed opzoek naar een vouwfiets met drive-belt en mijn oog viel op de Py?ra. Kreeg makkelijk contact met de winkel in de Bilt. De kleur bleek niet meer beschikbaar, maar via een dealer... Was met enige spoed opzoek naar een vouwfiets met drive-belt en mijn oog viel op de Py?ra. Kreeg makkelijk contact met de winkel in de Bilt. De kleur bleek niet meer beschikbaar, maar via een dealer werd deze alsnog geregeld. Kon binnen een dag in de winkel terecht om de vouwfiets op te pikken. Super service van een kleinschalig bedrijf dat kwaliteitsproducten met unieke technieken en "looks" verkoopt!

Snelle service, persoonlijk, vakkundig, doen moeite voor je, zeer vriendelijk

Geen.

van den Bout

Via test ANWB 2019 in contact gekomen met Beixo. Duidelijke info op de website.Bezoek aldaar in De Bilt vol aandacht, deskundige uitleg en ruime mogelijkheid tot het maken van een royale proefrit.... Via test ANWB 2019 in contact gekomen met Beixo. Duidelijke info op de website.Bezoek aldaar in De Bilt vol aandacht, deskundige uitleg en ruime mogelijkheid tot het maken van een royale proefrit. Daarna alle tijd om definitieve versie van de fietsen vast te stellen.

kwaliteit, invulling eigen wensen, kardan as systeem

een enthousiaste dealer in de omgeving van Eindhoven

Edwin

Compact Electra aangeschaft na een proefrit. Het persoonlijk contact (op afstand in deze tijd) was prima, kreeg deskundig antwoord op al mijn vragen. Ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen.

Uitvoering met 14A accu haalt makkelijk 90 km in stand 4.

Er zit standaard een slot bij de basic uitvoering maar dat was mij niet meteen duidelijk. Als het net als verlichting onder de specificaties komt te staan is het duidelijker

Reactie Beixo:

We hebben inderdaad van meerdere mensen teruggehoord dat de diverse pakketen van de elektrische vouwfiets niet helemaal duidelijk zijn. Hier wordt aan gewerkt. Bedankt voor de positieve review en... We hebben inderdaad van meerdere mensen teruggehoord dat de diverse pakketen van de elektrische vouwfiets niet helemaal duidelijk zijn. Hier wordt aan gewerkt. Bedankt voor de positieve review en veel plezier met je beixo.

Monique Gaillard

We zijn goed geholpen!

Vriendelijk

Reactie Beixo:

Dank en veel plezier met je elektrische vouwfiets

Stokman

Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je.

Mogelijkheid om verschillende fietsen uit te proberen. Persoonlijk contact.
Fiets bevalt prima.

?

m.van der zalm

Fantastisch

opvouwbaar

moeilijk om met 1 hand te rijden, evenwicht

Reactie Beixo:

Bedankt voor de zeer positieve feedback. Wat betreft uw opmerking over het evenwicht: wellicht kunt u de stand van het stuur iets (laten) aanpassen. Dit kan aanmerkelijk schelen in het... Bedankt voor de zeer positieve feedback. Wat betreft uw opmerking over het evenwicht: wellicht kunt u de stand van het stuur iets (laten) aanpassen. Dit kan aanmerkelijk schelen in het evenwichtsgevoel.