Beixo

Debbie

De ervaring met het bedrijf in De Bilt is zeer positief, veel aandacht en informatie vanuit de winkel. Ik had al eerder een Beixo gekocht in 2009 en was er zeer tevreden over. Mijn aankoop betreft... De ervaring met het bedrijf in De Bilt is zeer positief, veel aandacht en informatie vanuit de winkel. Ik had al eerder een Beixo gekocht in 2009 en was er zeer tevreden over. Mijn aankoop betreft nu de elektrische versie. Sinds twee maanden rijd ik hierop. De fiets voldoet aan alle verwachtingen!

De rustige benadering bij het geven van informatie. Het feit dat Beixo een nederlands product is, is positief.

Meer reclame maken voor Beixo. Bijvoorbeeld een filmpje online waarbij mensen van verschillende leeftijden op de e-bike rijden. Een tweede zou zijn een demonstratiefilmpje van het in-en-uit vouwen... Meer reclame maken voor Beixo. Bijvoorbeeld een filmpje online waarbij mensen van verschillende leeftijden op de e-bike rijden. Een tweede zou zijn een demonstratiefilmpje van het in-en-uit vouwen voor de trein (na corona) en de auto door fietsers.

mourad

Perfect.

Perfect.

Misschien info over waar de fiets wordt geproduceerd.

Kees van de Giessen

Fijn geholpen!!
Speciaal de winkel geopend om de fiets io te halen!
Top

Mooie winkel.
Opengewerkte cardanaandrijving om uitleg iver de werking te geven.

Peter

Mijn ervaring is positief, ze geven goede uitleg (geen verkoop druk / praatje). Na de uitleg een bestelformulier ondertekent, geen aanbetaling hoeven te doen en tot slot een kop koffie mogen drinken... Mijn ervaring is positief, ze geven goede uitleg (geen verkoop druk / praatje). Na de uitleg een bestelformulier ondertekent, geen aanbetaling hoeven te doen en tot slot een kop koffie mogen drinken bij de buren.

- uitleg was rustig (geen verkoop praatjes)
- het uitproberen van div fietsen dat kon allemaal. Even een zadel
overzetten dat was geen enkel probleem
- qua zitcomfort voor lange...
- uitleg was rustig (geen verkoop praatjes)
- het uitproberen van div fietsen dat kon allemaal. Even een zadel
overzetten dat was geen enkel probleem
- qua zitcomfort voor lange mensen ideaal
- een goede inschatting geven wanneer fiets gereed is
- fiets is van goed materiaal
- geen onderhoud door gesloten cardan aandrijving.

- accessoires uitbreiden voor lange mensen met name bij het stuur (hoogte zadel is geen probleem)
- twee dagen vooraf een berichtje dat de fiets klaar is
- bij aflevering wel al het...
- twee dagen vooraf een berichtje dat de fiets klaar is
- bij aflevering wel al het verpakkingsmateriaal eraf halen
- een zelfborg ring bij vastzetten van de voorlamp
- aftersales niet of nauwelijks gemerkt

C. Zutphen

Prettige ontvangst met een proefrit in de omgeving.

Verstand van zaken.

Geen.

Don Brookman

Prima service en dito voorlichting.

Snelle reactie op vragen en het oplossen van problemen

Service en voorkomendheid

Tineke R

Zeer tevreden ben ik over de begeleiding bij de aankoop van mijn elektrische Beixo vouwfiets. Er werd door Hans alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Enthousiast en met duidelijke passie... Zeer tevreden ben ik over de begeleiding bij de aankoop van mijn elektrische Beixo vouwfiets. Er werd door Hans alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Enthousiast en met duidelijke passie voor het product. Het in-en uitvouwen had ik, met duidelijke aanwijzingen, al na een paar keer onder de knie.

Qua vormgeving een prachtige fiets. Klein en toch heel degelijk en stabiel. Fietst echt heel licht ( bijzondere techniek!!) Geweldige enthousiaste begeleiding bij de aankoop van de vouwfiets.

Eddy Moens

Zeer vlotte levering op datum en uitleg om je op gang te helpen zelfs telefoontje bij onnodige dubbelbestelling van standaard bijgeleverde accessoires .

Volgen bestelling persoonlijk op

neen

Eric Van Raemdonck

Super en snel

Snel antwoorden op vragen.

Heb er geen.

Reactie Beixo:

Beste Eric, bedankt voor de goede beoordeling. U bent kritisch over de aftersales. Hierbij moet ik aangeven dat de vertraging echt en alleen te wijten is aan PostNL. Zij doen dezer dagen enorm hun... Beste Eric, bedankt voor de goede beoordeling. U bent kritisch over de aftersales. Hierbij moet ik aangeven dat de vertraging echt en alleen te wijten is aan PostNL. Zij doen dezer dagen enorm hun best maar zeker bij internationale zendingen is er veel vertraging. Excuses hiervoor. Veel plezier met uw elektrische vouwfietsen.

Greet en Luc Wolffgramm

Wij zijn heel prettig geholpen, groot vertrouwen in de klant en mede door de hulp van de winkel durft mijn vrouw op de E fiets weer tochtjes te maken, dit gaat zo goed dat ik mijn Beixo fiets maar... Wij zijn heel prettig geholpen, groot vertrouwen in de klant en mede door de hulp van de winkel durft mijn vrouw op de E fiets weer tochtjes te maken, dit gaat zo goed dat ik mijn Beixo fiets maar om laat bouwen naar een E fiets.

De tijd en geduld voor de klant en een mooi degelijk product.

Imail adres iets inkorten,/...... verwijderen

Reactie Beixo:

Wat een leuke reactie. Wij zijn ook superblij dat u en uw vrouw weer samen kunnen fietsen. En natuurlijk top dat u uw beixo nu ook laat ombouwen naar een elektrische vouwfiets.