Beixo

8.5/10

Reactie op mail met vragen is nooit gekomen, dat is inmiddels wel al bijna een maand geleden

Door contacten met dealers heb ik toch op korte termijn de antwoorden op mijn vraag kunnen krijgen. Wel prettig dat ondanks dat het bedrijf maar 1 vestiging heeft er verschillende dealers zijn die het bedrijf goed vertegenwoordigen.

Reageer sneller op mails en pas het aanmeldingsformulier voor de Chainlesse Friday aan, zodat je direct de informatie vraagt die je nodig hebt, namelijk het tijdstip waarop je wil dat de klant komt.

Reactie Beixo:

Beste Bianca,

We blijken alleen op je tweede mail gereageerd te hebben. Gelukkig had onze dealer je vragen uit de eerste mail al beantwoord, zoals je had aangegeven. Heel veel fietsplezier.

beixo

Jan Vermeulen

Een minifiets die zeer makkelijk op te plooien is en die zo goed rijd als een grote fiets.

Bij het fietsen geen enkel nadeel van de cardanas bij het trappen, en geen vet meer aan de handen bij het opplooien.

het gewicht is redelijk zwaar om mee te nemen op bus of trein.

Geweldige fietsen, die Beixo elek. vouwfietsen, zeker ook voor senioren om te toeren, wel met een toerstuur. Hebben ze al 2 jaar zonder problemen.
Nadeel is dat fiets plus accu wel wat zwaar...

zie hierboven

Hand/ trapversnelling zou gwijzigd moeten worden. Nu heeft de fiets versnellingen 1 t/m 7. Beter de eerste 4 lage versnellingen weglaten. Heb je zelden of nooit nodig. Maar wel zeker 2 hogere versnellingen toevoegen, bijv 8 en 9.
Als je dan snelheid wilt maken dan hoef je niet zo snel mee te trappen. Dan ga je echt als voor de wind.

Ad

Goede communicatie

Duidelijke technische informatie

De afmetingen van de Beixovouwfiets die bij de productinformatie staat moet worden aangepast; deze klopt niet

schipperijn

Prettige zaak om info te ontvangen waar dat gewenst is en klantvriendelijk te worden geholpen.

volledige info, vriendelijk niet opdringerig

Peter Eickhof

Eerst gebeld voor een proefrit, deskundige uitleg en de beslissing was snel genomen. Het werd de beurs aanbieding.
Een week later weer heengereden met de camper, toen bleek dat de fiets niet...

Reactie Beixo:

Beste heer Eickhof,
Bedankt voor uw reactie. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Fijn te horen dat u tevreden was over hoe de fietsen uiteindelijk waren afgeleverd.

Ep Haven

We hadden wat moeilijkheden bij de aanschaf van 2 elektrische vouwfietsen, maar die zijn naar tevredenheid opgelost.

goede uitleg bij het gebruik

betere communicatie tussen ieder die in de winkel helpt

Elektrische vouwfiets gekocht

Goede duidelijke informatie, eerlijke voorlichting, er stonden twee varianten van de fiets kant en klaar voor de proefrit waarop we net zo lang weg mochten als we wilden.

j.Hoek

Goede voor lichting over de fiets.

een goede oefen baan uit gezet

op dit moment niet

Derk

Uitstekende fietsen, goede service.

De vouwfiets is bedoeld voor gebruik op een zeilschip. Overleg over specifieke aanpassingen (rvs bouten en moeren) was snel en aanpassingen probleemloos gedaan.