T Gorissen

Ze konden zeer snel hier zijn, ongeveer 2 uur na bellen. 2 vriendelijke mannen, vader & zoon, gingen aan het werk en hadden binnen mum van tijd de probleemgebieden gevonden waar de muizen naar... Ze konden zeer snel hier zijn, ongeveer 2 uur na bellen. 2 vriendelijke mannen, vader & zoon, gingen aan het werk en hadden binnen mum van tijd de probleemgebieden gevonden waar de muizen naar binnen komen. Het probleem lijkt nu opgelost, en tijdens het werk kon ik gewoon vragen stellen. Kortom zeer tevreden!

Marjolein

Goede service, meteen bereikbaar, konden snel langskomen, nemen je goed mee in de stappen en uitleg en uitvoering waardoor je zelf ook kunt zien en begrijpen wat er gedaan wordt. Ik ben erg over dit... Goede service, meteen bereikbaar, konden snel langskomen, nemen je goed mee in de stappen en uitleg en uitvoering waardoor je zelf ook kunt zien en begrijpen wat er gedaan wordt. Ik ben erg over dit bedrijf te spreken!! Hele fijne communicatie en erg vriendelijk en begripvol in de omgang. Ze zijn gister langs geweest, tot nu toe heb ik geen muis meer gezien maar dit moet ik natuurlijk de komende tijd nog aankijken. Tot zover dus een bedrijf om aan te raden!

Manon

Dinsdag avond mail gestuurd, woensdag telefonisch contact gehad en donderdag afspraak ingepland om 13:00, dat noem ik nog eens snel handelen. Goede en snelle service👌🏼

Vleuten

Ik ben heel goed, snel en vakkundig geholpen door Ton! Vriendelijke mensen en goed advies! Echt een aanrader!

Nederhorst den Berg

Cees Westveer

Werd in eerste instantie goed te woord gestaan. Afspraak gemaakt en alles doorgesproken. Datum geplant en alles is volgens plan verlopen.
De tijd zal het leren of de houtworm niet terug komt.

Montfoort

Snel en vriendelijk geholpen.

Utrecht

Begin december heeft Ton van avl zowel bij mij thuis als bij mijn vaders seniorenflat vlooien bestreden. Dit voor de prijs van 450 euro. Dit moest ik contant afrekenen en zowel mijn vader als ik... Begin december heeft Ton van avl zowel bij mij thuis als bij mijn vaders seniorenflat vlooien bestreden. Dit voor de prijs van 450 euro. Dit moest ik contant afrekenen en zowel mijn vader als ik hebben geen bon/factuur ontvangen. De communicatie met Ton was verder goed. Vorige week heb ik gebeld omdat zowel bij mijn vader in huis als in mijn huis nog vlooien aanwezig zijn. En veel eitjes. Ik baalde, heb immers veel geld aan professionele bestrijding uit gegeven. Ton wilde wel komen, dan zouden we alleen het gif moeten betalen. 250 euro!!! Bestaat dat gif van goud? Ik ben enorm teleurgesteld! Deze week heb ik een ander bedrijf laten komen voor inspectie. Zij zagen op de plekken van mijn vloer dat er niet tussen de naden was gespoten, alleen op enkele plaatsen bij dr plint. Ook boven waren er geen sporen van gif. Daarnaast was het bedrijf verbaasd dat ik geen kasten heb moeten leeghalen omdat ook die kieren en naden behandeld moeten worden. Dit is niet in de huiskamer gebeurd en ook niet boven. Ik ben enorm teleurgesteld over de aanpak, het feit dat ik 450 euro heb betaald, geen bon heb gekregen, en geen enkele nazorg heb ontvangen of een na inspectie! Zeker niet als ik een review zie over garantie! En als ik dan op de site van avl zie staan dat je kunt pinnen, begrijp ik niet dat ik contant moest afrekenen en geen bon/factuur heb ontvangen.

De Meern

Anton

Snel een afspraak gemaakt en een paar uur later was het probleem met hoornaars opgelost.

Losser

Geert

Super! Gisteravond een wespennest ontdekt, in het ventilatierooster bij onze woonkamer. Gezien de situatie (twee kleine kinderen en de locatie van het nest) kwam AVLO meteen vanmorgen. Topservice... Super! Gisteravond een wespennest ontdekt, in het ventilatierooster bij onze woonkamer. Gezien de situatie (twee kleine kinderen en de locatie van het nest) kwam AVLO meteen vanmorgen. Topservice dus. Wespennest meteen behandeld dus we gaan weer rustig het weekend in.

Zeist

Marit

Gemakkelijk afspraken gemaakt, ook nagekomen. Zeer vriendelijke service en het was snel gedaan. ik ben tevreden!