Sanae

Ik ben heel snel te hulp geschoten nadat ik had gebeld maar de meneer die bij ons is geweest was er heel even en ging voor mij gevoel veelste snel weer weg
(niet echt professioneel) en heb...
(niet echt professioneel) en heb voor mij gevoel ook te veel betaald voor het geen wat hij heeft gedaan.
Hij heeft op een aantal plekken muizengif geplaatst, wat ik inmiddels ook zelf al had gekocht en geplaatst.
Ik heb 120.- betaald, is dit een normale prijs?

Ria

Ik ben super blij met de snelle afhandeling van het verwijderen van de wespen in de tuin. Om half 8 gebeld en direct doorverbonden naar de juiste regio. Melding duidelijk en om half 1 was de... Ik ben super blij met de snelle afhandeling van het verwijderen van de wespen in de tuin. Om half 8 gebeld en direct doorverbonden naar de juiste regio. Melding duidelijk en om half 1 was de wespenverdelger bij ons thuis. Snel geklaard en nu om 16.00 uur zie ik geen wesp meer en durven we weer met ons klein kind in de tuin.
Fantastisch.

Vreeland

Bram

Afspraken worden goed nagekomen. En de garantie is echt: als het nodig blijkt dan komen ze zonder gezeur en snel nog een keertje terug.

H

Geen idee over prijs/kwaliteit. Want weet niet wat de werkelijke kosten zijn en wat anderen factureren.
Was, vanwege allergie, in elk geval bereid dit bedrag te betalen om met spoed van deze wespen verlost te zijn.

Ik google nooit want gebruik andere browser die minder persoonlijke gegevens opslaat. Adviseer dat in jullie alternatieven aan te passen.

M.

Dode wegrottende muis in afzuigkap keuken, stank was na enkele dagen niet meer te harden, maden vielen uit de afzuigkap en krioelden over aanrecht. Via het algemene tel.nr. van Beestjesweg... Dode wegrottende muis in afzuigkap keuken, stank was na enkele dagen niet meer te harden, maden vielen uit de afzuigkap en krioelden over aanrecht. Via het algemene tel.nr. van Beestjesweg doorverbonden met een regionale bestrijder, die goddank diezelfde middag nog langs kon komen. Hij ontmantelde de afzuigkap en verwijderde de halfverteerde muis en de maden. Zeer professioneel, snel en behulpzaam. Goed advies ook over verdere afhandeling, en hij liet een visitekaartje met rechtstreeks tel.nr achter indien vervolgebehandeling nog noodzakelijk zou blijken. Aanrader, deze bestrijdingsdienst!

Breukelen

Gerda

Uitstekende service, zelfs op zondag!

Martijn

Ton van leur is uiterst vriendelijk aan telefoon en in huis. Hij denkt met je mee om de meest passende oplossing te vinden. Het wespennest lijkt zorgvuldig verwijderd, maar ton bankdrukken de... Ton van leur is uiterst vriendelijk aan telefoon en in huis. Hij denkt met je mee om de meest passende oplossing te vinden. Het wespennest lijkt zorgvuldig verwijderd, maar ton bankdrukken de garantie als het niet zo zijn.
Uiterst tevreden!

Lotte

Wat een aardige professional! Zowel aan de telefoon als in mijn huis werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Veel dank voor snelle service! En natuurlijk het resultaat: de muis die we... Wat een aardige professional! Zowel aan de telefoon als in mijn huis werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Veel dank voor snelle service! En natuurlijk het resultaat: de muis die we dagelijks zagen, hebben we niet meer gezien na de behandeling.
Ik ben overtuigd: als je echt van ongedierte af wil, betaal je graag voor een professional zoals AVL!

Rob

Afspraak snel geregeld, goede follow-up. Prima!

Nathalie