Sophie

Vriendelijke, snelle hulp. Goed bereikbaar. Goed product - fijn dat ook textiel kan worden behandeld. Ik raad andere mensen aan snel avl in te schakelen als er een vlooienplaag uitbreekt. Dat maakt... Vriendelijke, snelle hulp. Goed bereikbaar. Goed product - fijn dat ook textiel kan worden behandeld. Ik raad andere mensen aan snel avl in te schakelen als er een vlooienplaag uitbreekt. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te komen dan na wachten.

Charissa

Ton van AVL heeft zeer snel gehandeld nadat ik van een muizenplaag in de binnenstad via het systeemplafond last van vlooien had. Studio geheel ingesprayt en diezelfde dag al geen last meer gehad van... Ton van AVL heeft zeer snel gehandeld nadat ik van een muizenplaag in de binnenstad via het systeemplafond last van vlooien had. Studio geheel ingesprayt en diezelfde dag al geen last meer gehad van ook maar 1 beestje. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan wanneer je snel en met garantie van ongedierte af wilt!

A.J.M.

Vandaag is de heer A. van Leur langs geweest en heeft naar zijn expertise gesproeid. Dit i.v.m. naar mijn idee bedwants.
Tot deze conclusie kwam ik na verscheidene beten, een aantal avonden...
Tot deze conclusie kwam ik na verscheidene beten, een aantal avonden achter elkaar.
Ongeveer 1 jaar terug had ik hier ook last van.
Ik moet nog even afwachten of de bedwantsen verdwenen zijn. Zal ik ervaren als ik niet meer gestoken word. Om eerlijk te zijn vind ik de prijs zeker niet goedkoop, daar er alleen voor sta en met pensioen.
Helaas zag ik vandaag dat aan het hoofdeinde op de rand vocht lag en heb dit met een zakdoek weggeveegd. Tot mijn schrik zak ik dat er bobbels door vocht naar boven kwamen. Heb afgesproken dat ik 4 weken zou wachten of dit nog weg gaat door opdroging, zo niet dan zou ik weer contact opnemen. Dan wordt er gekeken naar de oplossing.
Met vriendelijke groet
A.J.M. van Lieshout

Maarssen

A.J.M.

Tot deze conclusie kwam ik na verscheidene beten, een aantal avonden...
Ongeveer 1 jaar terug had ik hier ook last van.
Met vriendelijke groet
A.J.M. van Lieshout

Maarssen

Marleen

Helaas na jaren weer last van ratten. Waren helaas het telefoonnummer van Ton kwijt. Dus in zee met een ander bedrijf. Wat een verschil in vakmanschap. Andere bedrijf 2 keer geweest maar geen goed... Helaas na jaren weer last van ratten. Waren helaas het telefoonnummer van Ton kwijt. Dus in zee met een ander bedrijf. Wat een verschil in vakmanschap. Andere bedrijf 2 keer geweest maar geen goed resultaat. Met speurwerk Tons nummer gevonden en gebeld. Kwam direct de volgende dag. Totaal andere aanpak. Ton gaat wel echt op zoek naar de bron. Alles zeer uitvoering onderzocht en aangepakt. Elk hol behandeld hij. Ook zag hij dat ze wel degelijk in de meterkast hadden geknaagd (!) wat volgens andere bedrijf niet waar was. Kortom nummervan Ton staat direct opgeslagen in onze telefoon. Nooit meer een ander!

Mona

Een top-ervaring met AVL Ongediertebestrijding. Een ontzettend vriendelijke en ervaren man, Ton van Leur, reageerde direct op mijn oproep om hulp via beestjeskwijt.nl. Hij was op tijd, stelde mij... Een top-ervaring met AVL Ongediertebestrijding. Een ontzettend vriendelijke en ervaren man, Ton van Leur, reageerde direct op mijn oproep om hulp via beestjeskwijt.nl. Hij was op tijd, stelde mij gerust, vertelde mij om wat voor type rat het ging, had duidelijk kennis van zaken, hoe ze in- en uit de woning konden komen. Hij heeft op die plekken zakjes met gif geplaatst en onderhield daarna contact met mij over hoe het ging en bleef me ook geruststellen. Na een week was er in elk geval een rat dood, te merken aan de ontbindingsgeur, maar bleek het om een nest te gaan. Daar ik ze ook nog steeds hoorde lopen op het plafond. Hij kwam opnieuw langs (dit kostte mij niks extra) en heeft dubbel gif geplaatst. Dit bleek afdoende voor het gehele nest ratten. Het is nu weer stil en rattenvrij in huis. Hij is bijna 24/7 bereikbaar en doet echt zijn best om het voor je op te lossen, en hij loste het probleem ook op. Een man met veel ervaring en verstand van zaken. Ik kan AVL Ongediertebestrijding bij iedereen aanbevelen.

RUUD

ZEER GOED EN SNEL GEHOLPEN DOOR DEZE MENSEN, NA 2 DAGEN GEEN WESP MEER TE ZIEN. HEB JE WESPEN, BEL AVL VOOR EEN PERFECTE VERWIJDERING.

BREUKELEN

Ghislaine

Gisteravond ontdekte ik een wespennest. Ik belde meteen en kreeg Tom aan de telefoon die me enorm geruststelde en er vandaag tussen 12 en half 1 zou zijn. Hij was op tijd en netjes. Ik weet... Gisteravond ontdekte ik een wespennest. Ik belde meteen en kreeg Tom aan de telefoon die me enorm geruststelde en er vandaag tussen 12 en half 1 zou zijn. Hij was op tijd en netjes. Ik weet natuurlijk nog niet of het nest helemaal weg is, het was een groot nest zei hij, maar hij vertelde me dat ik kon bellen als ik dacht dat het nog niet was opgelost. Supersnel, netjes, vriendelijk. Top!

C.J.M.

Binnen no time stonden ze voor de deur, snel resultaat en netjes in omgang en communicatie. Kortom erg tevreden!

Vleuten

Frederik

Meteen dezelfde ochtend is AVL bij ons langsgekomen, ook al was het zaterdag. Professionele indruk en prettige omgang. Hoewel we het eindeffect nog even moeten afwachten, is het eerste resultaat al... Meteen dezelfde ochtend is AVL bij ons langsgekomen, ook al was het zaterdag. Professionele indruk en prettige omgang. Hoewel we het eindeffect nog even moeten afwachten, is het eerste resultaat al te zien (binnen een uur). Het feit dat garantie wordt gegeven, mochten de wespen toch niet helemaal weg zijn, stemt ook gerust.