Eveline

Snel, soepel, vriendelijk, denkt mee, stelt gerust

Spanenburg

Snel, weet wat hij doet, denkt mee

Mike

Super geholpen door Ton!!

De Meern

Dani

Ervaren en goed bedrijf. Snel met communiceren en hebben ons prima geholpen. Erg vriendelijk ook!

Zeist

Johannes

Goed, professioneel en vooralsnog effectief:)

Karel Remkes

Snelle betrouwbare hulp

Huis ter heide

Ingrid van den Hoorn

Deze man gaat er echt voor om je te helpen en niet om alleen maar geld te verdienen.

Marlies

Kundig, aandachtig, professioneel en prettig

Wilma

Zeer goede ervaring met meneer Ton. In de ochtend gebeld, paar uur later stond hij op zolder waar wij tussen het plafond en dak een
Wespenmest hadden.
Helaas na 1x behandelen niet weg,...
Wespenmest hadden.
Helaas na 1x behandelen niet weg, maar Ton kwam een week later opnieuw en dat bleek afdoende.
Super bedankt, wat een krengen.

Florence

AVL ongedierte bestrijding van Ton van Leur, is prettig, efficient en werkt!
Ik heb een wespennest laten verwijderen, 1 keer muizen in mijn keuken en 1 keer muizen uit mijn garage.
AVL is...
AVL ongedierte bestrijding van Ton van Leur, is prettig, efficient en werkt!
AVL is een familie bedrijf en dat merk je. Men is vriendelijk, aardig en trots op hun bedrijf. Ze hebben kennis van zaken en als je er naar vraagt kunnen ze uitleggen waarom ze doen wat ze doen en hoe ze het gif laten werken.
Ze zijn bij mij nog niet terug geweest omdat het niet goed gedaan was. Alle plagen meteen opgelost. En ze komen meteen aan de telefoon en direct een afspraak! Ook wel zo fijn!