Bronswijk

Snel en vakkundig

Leeuwarden

L. de Bruin-Stoot

Ton en Nordin zijn beiden erg vriendelijk.
Ton en Nordin zijn beiden erg vriendelijk.
Nordin had een nest ingespoten maar er bleek na een week toch een nieuwe ingang in de buurt van het nest te zijn. Ton heeft nogmaals de nesten behandeld. Service van de zaak! Bedankt :-)

Loosdrecht

Mark van Vliet

Help! 19:30 's avonds ineens een invasie van wespen - ze kwamen ineens uit de kieren van houtwerk in de slaapkamer (dakkapel). Via mijn vriend google AVL gevonden en Ton aan de telefoon. Keurig en... Help! 19:30 's avonds ineens een invasie van wespen - ze kwamen ineens uit de kieren van houtwerk in de slaapkamer (dakkapel). Via mijn vriend google AVL gevonden en Ton aan de telefoon. Keurig en en vriendelijk te woord gestaan en afspraak voor volgende dag. Keurig contact gedurende de ochtend over aankomst en snel en kundig ingegrepen.

Woerden

Thomas

Zojuist via Google gevonden, hadden last van wespen. Gebeld en werd direct te woord gestaan door Ton op een fijne positieve manier. 15 min later stond hij op onze oprit en nog geen half uur later... Zojuist via Google gevonden, hadden last van wespen. Gebeld en werd direct te woord gestaan door Ton op een fijne positieve manier. 15 min later stond hij op onze oprit en nog geen half uur later was de klus al geklaard. Ton legde keurig uit dat als we na een poos nog steeds last hebben van dit nest, dat hij dan gratis terugkomt voor nog een extra behandeling. In een woord TOP! Zeker aan te raden aan iedereen die last heeft van wespen of ander ongedierte. Oh en tot slot spul waarmee hij werkt is volgens Ton veilig voor je tuin zodat niet andere beestjes die wel mogen blijven leven dood neervallen :-)

De Bilt

AVL Ongediertebestrijding

Zeer tevreden. Gisteren gebeld, vandaag al geholpen.

Nieuwerbrug

Kayleigh Strien

Ton was vriendelijk, professioneel en kwam nog dezelfde week ons rattenprobleem oplossen. Fijne omgang in huis en duidelijk te merken ervaring.
Nogmaals dank!

Utrecht

Westerveld

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Wij hadden snel iemand nodig die de wespen kwam bestrijden en ondanks dat het druk was met afspraken werd er een oplossing gezocht en zijn wij dezelfde... Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Wij hadden snel iemand nodig die de wespen kwam bestrijden en ondanks dat het druk was met afspraken werd er een oplossing gezocht en zijn wij dezelfde dag nog geholpen. Een rustige man met duidelijke uitleg. Er wordt ook garantie gegeven en bij niet weg, opnieuw ter plaatse komen. Ik heb prijs en eindoordeel 1 ster minder gegeven omdat ik nog op het eindresultaat van de bestrijding wacht. Deze heeft nu een uurtje geleden plaatsgevonden. Maar ziet er al prima uit

Bosch en Duin

R Tom

Zaterdag om 08:30 gebeld met Ton, afspraak gemaakt en dezelfde ochtend was het wespennest al bestreden. Meer dan prima service!

Vleuten

anoniem

Konden een dag later komen, verdelger gespoten en twee dagen later geen last meer van wespen

Zeist

D v kralingen