Begin december heeft Ton van avl zowel bij mij thuis als bij mijn vaders seniorenflat vlooien bestreden. Dit voor de prijs van 450 euro. Dit moest ik contant afrekenen en zowel mijn vader als ik hebben geen bon/factuur ontvangen. De communicatie met Ton was verder goed. Vorige week heb ik gebeld omdat zowel bij mijn vader in huis als in mijn huis nog vlooien aanwezig zijn. En veel eitjes. Ik baalde, heb immers veel geld aan professionele bestrijding uit gegeven. Ton wilde wel komen, dan zouden we alleen het gif moeten betalen. 250 euro!!! Bestaat dat gif van goud? Ik ben enorm teleurgesteld! Deze week heb ik een ander bedrijf laten komen voor inspectie. Zij zagen op de plekken van mijn vloer dat er niet tussen de naden was gespoten, alleen op enkele plaatsen bij dr plint. Ook boven waren er geen sporen van gif. Daarnaast was het bedrijf verbaasd dat ik geen kasten heb moeten leeghalen omdat ook die kieren en naden behandeld moeten worden. Dit is niet in de huiskamer gebeurd en ook niet boven. Ik ben enorm teleurgesteld over de aanpak, het feit dat ik 450 euro heb betaald, geen bon heb gekregen, en geen enkele nazorg heb ontvangen of een na inspectie! Zeker niet als ik een review zie over garantie! En als ik dan op de site van avl zie staan dat je kunt pinnen, begrijp ik niet dat ik contant moest afrekenen en geen bon/factuur heb ontvangen.

Ik had last van

vlooien

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Particulier

Woonplaats