N.Attevelt

Dit bedrijf kwam na kort overleg eerst op afspraak om de Ernst te beoordelen, zij gaf daarna een goed advies met uitleg hoe zij te werk gingen en dacht mee met de oplossing. Op lokatie gelijk een... Dit bedrijf kwam na kort overleg eerst op afspraak om de Ernst te beoordelen, zij gaf daarna een goed advies met uitleg hoe zij te werk gingen en dacht mee met de oplossing. Op lokatie gelijk een nieuwe afspraak gemaakt om de bestrijden uit te gaan voeren.
Op de dag van de uitvoering kwamen ze goed georganiseerd binnen na een korte uitleg zijn ze begonnen met de bestrijding.
Na de uitvoeren werden er nog foto’s overlegt van voor en na de behandeling en kregen nog een korte uitleg wat even niet en wel doen.
Wij hadden het contact met deze mannen als zeer plezierig ervaren en echte aanrader.
Vakkundig, ervaren , en adequaat dat zijn de 3 key worden voor dit bedrijf top.

Paul de Haas

Direct op oproep gereageerd, snel langsgekomen voor inventarisatie ter plaatsen. Prijsindicatie (min/max prijs) voor behandeling genoemd, na akkoord opdracht behandeling exact kostenbedrag... Direct op oproep gereageerd, snel langsgekomen voor inventarisatie ter plaatsen. Prijsindicatie (min/max prijs) voor behandeling genoemd, na akkoord opdracht behandeling exact kostenbedrag afgegeven. Op afgesproken datum behandeling uitgevoerd, was in 30 minuten gerealiseerd. Vakkundig uitgevoerd. Je betaalt wel het dubbele van de gangbare tarieven, maar daarvoor krijg je wel een snelle en professionele afhandeling van jouw boktor probleem.

Zeist

Sandra Schemering Reelfs

Dinsdagavond e-mail gestuurd en ondanks het late tijdstip van 21.30 uur werd in gelijk gebeld. Dat vond ik al top en nog beter de volgend ochtend al voor de deur. Dat is nog eens service. Super... Dinsdagavond e-mail gestuurd en ondanks het late tijdstip van 21.30 uur werd in gelijk gebeld. Dat vond ik al top en nog beter de volgend ochtend al voor de deur. Dat is nog eens service. Super aardige vader en zoon die het probleem van mijn muizen in de keuken hebben onderzocht, gevonden en opgelost. Zij zetten niet zomaar wat vallen neer maar onderzoeken echt waar het probleem zit en lossen het op. Zeer vakkundig dus echt een aanrader !

g.w. van middelaar

Prima snelle service en in één keer van de overlast af.

loenen aan de vecht

Rikkert

Ik had met spoed een specialist nodig, en Ton kon nog plek maken en diezelfde dag komen inspecteren, fantastische service!

Bosch

Snel en flexibel. Binnen 2 uur ter plaatse en van het wespennest afgeholpen.

Zeist

Zandstra

Na twee keer iemand anders te hebben ingeschakeld die er een verschrikkelijke troep van maakte zonder resultaat kwamen we bij Ton van Leur uit: perfect, een aanrader

Kamerik

Svensson

Keurig geholpen!

Hazerswoude

Marianne Melkert

Prima afhandeling en goede communicatie

Wijk bij Duurstede

R. Timmermans

Zeer kundig afgehandeld. Tevens duidelijke informatie verstrekt. Zeer vriendelijke benadering. Snel de nest verwijderd.

Dieren