Yvonne en Robin

Prima service; ongediertebestrijder kwam alsnog langs na misverstand over gemaakte afspraak/bedrijf.

Frans van den Berg

Snel en efficiënt geholpen

Maarssen

Bert van Zijl

Vanochtend in paniek gebeld. Wespennest in plafond slaapkamer, wespen komen 's nachts de kamer binnen. Telefonisch schets ik de situatie. Na een paar gerichte vragen is het probleem duidelijk en... Vanochtend in paniek gebeld. Wespennest in plafond slaapkamer, wespen komen 's nachts de kamer binnen. Telefonisch schets ik de situatie. Na een paar gerichte vragen is het probleem duidelijk en wordt een afspraak gemaakt. Toegezegd wordt dat het probleem tussen 13.00 uur en 15.00 uur wordt aangepakt.
Conform afspraak wordt het wespennest tijdig en vakkundig verwijderd .
Prima service, we zijn hartstikke blij en kunnen weer rustig slapen.

Marga

Zowel verleden jaar als dit jaar gebruik gemaakt van de diensten van de heer van Leur.
Vakkundig en rustig gaat hij te werk met uitstekend resultaat.

De Meern

Van de Hoef

Rustige jongens die beleefd waren. Het zou misschien leuker zijn als zij iets spontaner zouden laten zien wat zij deden. In mijn geval betrof het een wespennest. Best hele creatieve diertjes die een... Rustige jongens die beleefd waren. Het zou misschien leuker zijn als zij iets spontaner zouden laten zien wat zij deden. In mijn geval betrof het een wespennest. Best hele creatieve diertjes die een prachtig kunstwerk maken. Ik had het persoonlijk leuk gevonden als zij hetgene dat zij zelf bekeken ook lieten zien. Ook aan de kinderen. Maar niet te min.... zij beantwoordde alle vragen en kwamen zeker professioneel over. Ik vond de prijs van €80 wel behoorlijk hoog. Wij hebben het financieel niet breed en dan is het wel duur voor een half uurtje werk. Al ben ik blij dat zij er waren. Maar ik baalde qua financiën dat de wespen mijn balkon hadden uitgekozen.
Maar zeker niet ontevreden.

Maarssen

Mw. Jansen-Thomkins

Snelle, vriendelijke en accurate service.

Lisette

Super snelle service na telefonische contact!

Zegveld

A vd Poel

We hadden last van de processierups. Er waren vijf nesten in de boom. Ton van Leur van Beestjes Kwijt kon snel komen en spoot met bestrijdingsmiddel. Na anderhalve week kwamen er geen levende... We hadden last van de processierups. Er waren vijf nesten in de boom. Ton van Leur van Beestjes Kwijt kon snel komen en spoot met bestrijdingsmiddel. Na anderhalve week kwamen er geen levende rupsen meer uit de boom. We gaan ervan uit dat het probleem nu opgelost is. Onze slakken eten nu de dode rupsen op.

berthie ter avest

Snel en vriendelijk geholpen ga ervan uit dat wespen weg zijn, maar dat kun je volgens mij pas later beoordelen

maarssen

Marieke TH

Prima! Goede communicatie en snelle handeling, plus garantie.

Amersfoort