Lieven Eesbeek

Wij hebben €150 betaald voor 10 minuten werk (gif plaatsen onder keukenblok en hoekjes slaapkamer). Er is niet grondig gezocht in het huis en we hadden 1,5 week later nog last van muizen. Toen we... Wij hebben €150 betaald voor 10 minuten werk (gif plaatsen onder keukenblok en hoekjes slaapkamer). Er is niet grondig gezocht in het huis en we hadden 1,5 week later nog last van muizen. Toen we belden vertelde beestjeskwijt dat het kan dat muizen nog een paar dagen rondlopen na het eten van het gif en dat terwijl bij behandeling werd gezegd dat door gif plaatsen in de gaten de muizen onder het gat zouden sterven wat andere muizen zou moeten afschrikken. Ze wilden 2 a 3 weken na dit telefoontje langs komen als we nog last zouden hebben terwijl we eerder hadden begrepen dat ze na 1 a 2 weken weer langs zouden komen bij blijvende overlast. We hebben ruim 3 weken geleden deze klacht ook bij beestjeskwijt gemeld en geen enkele reactie gekregen, dit komt volgens de bestrijder doordat de klacht niet door hem was ontvangen.

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Erg vervelend dat het zo is gelopen, onze excuses daarvoor. AVL heeft contact gezocht om het muizenprobleem alsnog op te lossen.

Y

Vriendelijk, goed bereikbaar, konden snel langs komen.

De Meern

Stephan

Ik ben zeer tevreden over hoe Ton en zijn zoon van AVL ongediertebestrijding ons hebben geholpen met ons muizenprobleem in Utrecht. Op grondige wijze werden alle plekken doorzocht en we kregen een... Ik ben zeer tevreden over hoe Ton en zijn zoon van AVL ongediertebestrijding ons hebben geholpen met ons muizenprobleem in Utrecht. Op grondige wijze werden alle plekken doorzocht en we kregen een duidelijke uitleg mee. Ton en zijn zoon zijn duidelijk echt vakmannen en makkelijk in de omgang. Over de snelheid ben ik ook tevreden, binnen een dag stonden ze op de stoep. Duidelijke aanrader!

S.

Prettige manier van communiceren en grondig te werk gegaan. Ik vond de prijs vrij hoog maar als het goed is hebben we nu voor langere tijd geen muizen omdat er ook preventief te werk is gegaan en... Prettige manier van communiceren en grondig te werk gegaan. Ik vond de prijs vrij hoog maar als het goed is hebben we nu voor langere tijd geen muizen omdat er ook preventief te werk is gegaan en dat doet niet elke bestrijder.

S

De muis is weg! En alle kiertjes zijn dicht voor eventueel meer muizen in de toekomst. Het was een 10 geweest als er over het gif heen ook nog netjes een laagje kit ofzo was gezet zodat de baby er... De muis is weg! En alle kiertjes zijn dicht voor eventueel meer muizen in de toekomst. Het was een 10 geweest als er over het gif heen ook nog netjes een laagje kit ofzo was gezet zodat de baby er niet aan kan pulken.

Woerden

Floor

Zeer snel hulp aangeboden, konden gelijk 's ochtends komen. Legden naderhand uit wat ze gedaan hadden.

Marike

Snelle en prettige service van AVL Ongediertebestrijding!

henk

Komt afspraken na en goede service

amersfoort

Ruud

Ik ben keurig teruggebeld geworden om een afspraak op maat te maken. Deze is ook perfect ingevuld. de bestrijder is professioneel en discreet aan de gang gegaan. En idd werd het binnen een paar... Ik ben keurig teruggebeld geworden om een afspraak op maat te maken. Deze is ook perfect ingevuld. de bestrijder is professioneel en discreet aan de gang gegaan. En idd werd het binnen een paar dagen rustiger. Keurige nazorg helemaal goed. En nu is het stil. Top

Amersfoort

L.

Na beestjeskwijt.nl gelezen te hebben, gekozen voor AVL gezien de recensies en residerend in Utrecht. Geen spijt van gehad. Waar een groot en landelijk opererend bedrijf het probleem niet onder... Na beestjeskwijt.nl gelezen te hebben, gekozen voor AVL gezien de recensies en residerend in Utrecht. Geen spijt van gehad. Waar een groot en landelijk opererend bedrijf het probleem niet onder controle kreeg, lukte dit AVL in nog geen half uur. Doorgang van het ongedierte dicht gestopt met gif en geen beestje en keuteltje(= bewijs van aanwezigheid van het ongedierte) meer gezien. We kunnen weer rustig slapen...