Annet

Wijnand

Vlotte afwikkeling en ik verwacht een adequate bestrijding maar dat moet nog blijken aangezien hij net de deur uit is :-)

Maar er werd goed de tijd genomen om het een en ander uit te...

Maar er werd goed de tijd genomen om het een en ander uit te leggen en liet zien waar het fout gaat. Vooralsnog erg tevreden

Peter

AVL, in de persoon van Ton van Leur, heeft onder de dakgoot van mijn woning binnen 4 uur een wespennest bestreden. Dit is op effectieve wijze uitgevoerd. Geruststellende gedachte daarbij is dat als... AVL, in de persoon van Ton van Leur, heeft onder de dakgoot van mijn woning binnen 4 uur een wespennest bestreden. Dit is op effectieve wijze uitgevoerd. Geruststellende gedachte daarbij is dat als de wespen onverhoed toch terugkomen, ook AVL terugkomt (garantie gedurende een periode van ongeveer een week). Prima werk geleverd!

Linda

Ik ben zeer snel en vriendelijk geholpen. Gebeld en binnen 12 uur hebben ze vakkundig het bijennest verwijderd. Zeker aan te bevelen.

Vleuten