Rietman

Keurige snelle service, komt afspraken na.

Hellevoetsluis

Sandra

Fantastisch geholpen. goede uitleg, geen actie nodig No cure no pay.
Dat is pas klantvriendelijk.

Eygelshoven

Bakker

Fantasties, wespen snel weg, heel blij

Oud-Beijerland

Van den Bosch

Ik ben altijd zuinig tienen, maar so far so good. Goede service, top zelfs.

Haanrade

Jan Merkelbach

Zeer goede kennis van zaken

Kerkrade

Jef Cremer

Duidelijke site en goed bereikbaar. Meteen afspraak gemaakt en de kosten besproken. Ted heeft ons vriendelijk en vakkundig geholpen.

Partij-Wittem

I. de Vries

Bekwaam, ervaren bedrijf. Snel, prettig contact met Ton van Leur om tot afspraak te komen. Wespen goed aangepakt, duidelijke uitleg en advies er bij. Keurige benadering. Garantie die zij geven: ze... Bekwaam, ervaren bedrijf. Snel, prettig contact met Ton van Leur om tot afspraak te komen. Wespen goed aangepakt, duidelijke uitleg en advies er bij. Keurige benadering. Garantie die zij geven: ze komen terug als de wespen niet weg blijken te zijn. Volgende keer bel ik hen weer! Wespennest is vervelend maar als er bedrijven zoals van Ton van Leur bestaan, dan is het zo weer opgelost, geweldig!

Utrecht

Jeroen Meerbach

Roeland heeft ons snel en vakkundig van de wespen afgeholpen, ik ben dik tevreden.

Rockanje

A. Smits

Ik had last van wespen, onder de dakpannen van het stalletje. Zondags heb ik gebeld kreeg meteen iemand aan de lijn die zei dat de planner me
s' maandags terug zou bellen en dat gebeurde, ik...
s' maandags terug zou bellen en dat gebeurde, ik kreeg goede uitleg, en een datum en tijd werd gepland, het dinsdag tussen 11 en 14 uur. Meneer was er tegen 11 uur, heeft nog van alles verteld en uitgelegd en is begonnen, het was zo gepiept. Ik ben zeer tevreden het is vakkundig en goed
opgelost, ik zou jullie direkt bellen met problemen ( liever niet natuurlijk alleen als er problemen zijn. 😉) en ik zou jullie bij iedereen aanbevelen. Bedankt

Brunssum

Patrick Rosenthal

Duidelijke site, professioneel en overzichtelijk. Gemakkelijke communicatie, snelle service (direct de volgende dag in de ochtend).
Vriendelijke bestrijder (Wesley), veel kennis en goedlachs....
Vriendelijke bestrijder (Wesley), veel kennis en goedlachs. Was zo gebeurt, iedereen blij.

Teteringen