Bambuu

De Werving Regisseurs

Opzetten marketing campagne en invoeren automations voor meer efficiëntie

Vooral dit vasthouden, het is top!

Americol BV

Je krijgt wat je verwacht, kennis en kunde!

Pro actief conversie richting aanbieden

VAPRO Recruitment

Bambuu maakt hun ambitie waar, zij zijn er voor bedrijven die willen groeien, groeien in klanten en in het geval van VAPRO Recruitment ook kandidaten.

Behoud het constant meedenken in de uitdaging die jullie klanten en in het bijzonder wij hebben.

Justiz Letselschade B.V.

Vlot en leuk bedrijf vol van creativiteit en gezonde zin! Denkt volop mee op het gebied van marketing en gaat de uitdaging met je aan!

Zou ik op dit moment niet weten.

Michael Petit / Markteffect

Zeer kundige en fijne partner om mee samen te werken. Hebben de prestaties van onze online marketing aantoonbaar verbeterd.

Connections Systems B.V.

Sinds het begin van onze samenwerking zijn we onder de indruk van jullie professionele aanpak. Jullie vermogen om proactief mee te denken en snel onze behoeften te peilen en daar op te schakelen... Sinds het begin van onze samenwerking zijn we onder de indruk van jullie professionele aanpak. Jullie vermogen om proactief mee te denken en snel onze behoeften te peilen en daar op te schakelen maakt, zorgt ervoor dat jullie snel worden gezien als partner. Het is duidelijk dat jullie sterk en zelfverzekerd in jullie schoenen staan, zonder daarbij arrogant over te komen. Wat ons vooral aanspreekt, is jullie pragmatische benadering van marketing vraagstukken. Geen holistische theorieën, maar concrete actieplannen gericht op tastbare resultaten. Dankzij jullie hebben we een heldere visie op onze marketingdoelen en de stappen die nodig zijn om deze te bereiken.

Op dit moment niet, keep up the good work ;)

Schadenberg Groep

Hele fijne samenwerking met Bambuu als recruitment(marketing)partner!

n.v.t.

VSDV Transport

De samenwerking met Bambuu (Nina en Djenti) ervaren wij als heel prettig!

Youri Meuleman - MailBlue B.V.

Fijne samenwerking met Bambuu, mooie club die je strategisch met je meedenkt.

Ivan Tadic / This Play Media

Leuke club mensen, veel kennis zowel op operationeel als strategisch niveau

Wellicht iets dominanter in advies naar klant