Bambuu

Bleekemolens Race Planet

Ze hebben ons geholpen met het optuigen van een Facebook advertentie-account in Meta Business

Ietwat prijzig

Menno Huisman / Booreiland Digital Design

Nina en Max hebben geholpen om onze eigen ad hoc marketing-activiteiten structureel en meetbaar te maken, ondermeer door het inrichten van online landingspagina's en het koppelen van marketing... Nina en Max hebben geholpen om onze eigen ad hoc marketing-activiteiten structureel en meetbaar te maken, ondermeer door het inrichten van online landingspagina's en het koppelen van marketing automation flows. Hiermee hebben we onze leadgeneratie sterk verbeterd. En omdat wij zelf een digitaal ontwerpbureau zijn, hebben we deze zaken in co-creatie met Bambuu uitgevoerd. Bambuu heeft ons laten inzien dat marketing een vak apart is, en des te beter door een externe partner kan worden opgepakt!

Verdiep je nog net iets meer in het type dienst/product wat moet worden verkocht, en stel daarmee doelen op voor wat betreft de conversie.

Cratos Consulting

Nina en Lotte hebben ons in de start van de samenwerking goed geholpen in de (herziene) positionering van Cratos Consulting. Met goede sessies, discussies en voorbeelden kwamen we uiteindelijk samen... Nina en Lotte hebben ons in de start van de samenwerking goed geholpen in de (herziene) positionering van Cratos Consulting. Met goede sessies, discussies en voorbeelden kwamen we uiteindelijk samen tot de kern van onze dienstverlening. Dit geeft ons de basis om door te groeien. Samen met Bambuu is zo het fundament voor de marketing gelegd en geven we daar nu samen uitvoering aan!

Keep up the good work!

Jerry Schat - Tendenza Design

De samenwerking met Bambuu (Fabian en Raymond) ervaren wij als zeer prettig en zien hen als verlengstuk van ons bedrijf . Vorig jaar hebben wij samen onze doelstellingen en ideeën besproken. Tot de... De samenwerking met Bambuu (Fabian en Raymond) ervaren wij als zeer prettig en zien hen als verlengstuk van ons bedrijf . Vorig jaar hebben wij samen onze doelstellingen en ideeën besproken. Tot de dag van vandaag wordt er met ons meegedacht en ideeën uitwerkt. Tussendoor worden de punten besproken en eventueel aangepast en bijgesteld. Dit word snel en vakkundig opgepakt, niets is te gek. Afgelopen jaar hebben wij een mooie groei ervaren. Een verrijking voor de ondernemer die verder wilt groeien!

vooral zo doorgaan!

Reactie Bambuu:

Bedankt voor deze mooie review! 💪

Mercuur Bouw BV

Nieuwe manier van marketing

geen verbeterpunten

BARTS

Een jaar geleden de handen ineen geslagen met Bambuu en ontzettend blij met deze samenwerking. Begonnen met een goed onderbouwd (haalbaar) adviesplan en hier afgelopen jaar hard en gestructureerd... Een jaar geleden de handen ineen geslagen met Bambuu en ontzettend blij met deze samenwerking. Begonnen met een goed onderbouwd (haalbaar) adviesplan en hier afgelopen jaar hard en gestructureerd aan gewerkt. De communicatie verloopt goed en snel en het gehele team is bereid om overal over mee te denken. Ook als het last minute is en niet direct op het opgestelde plan aansluit. Een team met kennis, professionaliteit, flexibiliteit en veel enthousiasme. Daar werken wij graag mee samen!

Heeres Assurantien BV

Bambuu (Sietse en Max) heeft ons begeleid bij het opstellen van een strategisch marketingplan. De kritische blik en positieve ideeën hebben ons geholpen de juiste richting te kiezen!

Reactie Bambuu:

Bedankt voor de mooie review!

Lilly-Kracht! Letselschade

Hebben heel duidelijk het hele marketing verhaal goed in de vingers. Max reageert supersnel en bruist altijd van de ideeën. Heeft een inspirerende invloed.

Soms is snel ook te snel.

Reactie Bambuu:

Bedankt voor de mooie review en de tip ;)

Tabijn

Bambuu is een bedrijf dat met je meedenkt en verder...
Bambuu is een bedrijf dat met je meedenkt en verder...
Ik heb de gesprekken met Bambuu als zeer waardevol en van toegevoegde waarde ervaren voor Tabijn. Er werd goed geluisterd, doorgevraagd en op basis daarvan kwam er een goed plan voor de werving van nieuw personeel en dat heeft Tabijn zeker geholpen! Bambuu is een professionele en betrouwbare partner die haar beloftes ook nakomt. Dank voor de fijne samenwerking en in de toekomst weten we jullie zeker weer te vinden.

Niet van toepassing

Reactie Bambuu:

Bedankt voor de geweldige review! Succes met de uitvoering en schroom niet te bellen als we weer van dienst kunnen zijn.

Jordy - ProAgenda.com

Wij zijn al lange tijd zeer gebaat bij het werk van Bambuu. Van reguliere onderhoudswerkzaamheden naar het bedenken van nieuwe marketingstrategieën, de samenwerking werkt super.

Geen algemene noemenswaardigheden

Reactie Bambuu:

Goed om te horen Jordy. Bedankt voor de mooie woorden.