Bambuu

Frank

Uitstekend

Kan ik zo snel niet bedenken.

IJsbrand

Toegankelijk en praktisch advies en goed meewerkend denken. Prettige samenwerking door een no-nonsense benadering!

Hanneke

Het is prettig schakelen met Bambuu. Ze houden vooral de vaart er in.

Soms heb ik het gevoel dat de tekstvoorstellen erg algemeen van toon zijn (en daardoor minder goed bij mijn bedrijf passen), maar dit is wel effectief, omdat ik het dan zie als een voorzet voor een... Soms heb ik het gevoel dat de tekstvoorstellen erg algemeen van toon zijn (en daardoor minder goed bij mijn bedrijf passen), maar dit is wel effectief, omdat ik het dan zie als een voorzet voor een tekst op maat en het resultaat vervolgens goed is.

Jan

Meer dan marketing ondersteuning alleen. Bambuu is de steun bij alle online ontwikkelingen waar Xperwise voor staat.

Pieter

Mensen van deze tijd met goede adviezen op het gebied van online marketing en communicatie. Geheel eigen visie op zaken. Geen meelopers met de grote massa. Zeer tevreden dus.

Zou het niet weten.

Maxim

Snel en doortastend. Meedenkers!

Nog niks

Frank

Het team bij Bambuu verrast me telkens weer met hun online expertise. Zelf ben ik redelijk goed op de hoogte, maar Bambuu is me telkens een stapje voor. En zo hoort het ook. Prettige samenwerking en... Het team bij Bambuu verrast me telkens weer met hun online expertise. Zelf ben ik redelijk goed op de hoogte, maar Bambuu is me telkens een stapje voor. En zo hoort het ook. Prettige samenwerking en slimme online marketing. Ik beveel Bambuu var harte aan.

Michiel

De heren en dames van Bambuu zijn punctueel en begrijpen wat online marketing (in al haar facetten) betekend. Zowel analytisch als creatief scoren ze goed!

coen

Zeer positief behulpzaam en geven duidelijkheid naar wat ze doen en van plan zijn. Om jouw prudukt in de markt te zetten.