Bambuu

ETS Spoor

Bambuu heeft ETS Spoor bijgestaan in het vernieuwen van de website. Dankzij marketing 'goeroe' Dennis Veldhuis is het proces vlekkeloos en zeer professioneel verlopen. Het resultaat is erg waardevol... Bambuu heeft ETS Spoor bijgestaan in het vernieuwen van de website. Dankzij marketing 'goeroe' Dennis Veldhuis is het proces vlekkeloos en zeer professioneel verlopen. Het resultaat is erg waardevol en wij zijn dan ook erg dankbaar voor de samenwerking.

Bouwmensen Apeldoorn

Juiste man op de juiste plaats! Wij werken vanaf 2016 samen met Bambuu. Naarvolle tevredenheid weten zij steeds weer aan radertjes te draaien waardoor wij meer klanten krijgen.

Joost Cornelissen / Qikker Online

Ik ben erg tevreden over onze samenwerking met Bambuu. Ze hebben ons eerst geholpen met een marketingstrategie, waarna ze die samen met ons zijn gaan uitrollen. Tijdens het traject was Bambuu... Ik ben erg tevreden over onze samenwerking met Bambuu. Ze hebben ons eerst geholpen met een marketingstrategie, waarna ze die samen met ons zijn gaan uitrollen. Tijdens het traject was Bambuu flexibel om op (of af) te schalen als dat nodig was. Het schakelen ging snel, zowel inhoudelijk als qua planning. Zeker een aanrader!

Een gedeelde gezamenlijke PM tool.

Joy | Joinuz

Wij werken nu al ruim 5 jaar samen met Bambuu en zijn erg tevreden over de samenwerking! Duidelijke communicatie, er zijn korte lijntjes en ze denken altijd met ons mee in oplossingen. Samen met... Wij werken nu al ruim 5 jaar samen met Bambuu en zijn erg tevreden over de samenwerking! Duidelijke communicatie, er zijn korte lijntjes en ze denken altijd met ons mee in oplossingen. Samen met Bambuu hebben wij onze online zichtbaarheid echt naar een nieuw niveau getild.

We zouden soms nog meer verrast willen worden met de laatste nieuwtjes en trends uit de markt.

Aranka | Breinstein

Na mijn start als marketeer bij Breinstein hebben we veel energie gestoken in het opzetten van een optimale samenwerking met Bambuu. Door gerichte communicatie en vertrouwen in elkaars kwaliteiten... Na mijn start als marketeer bij Breinstein hebben we veel energie gestoken in het opzetten van een optimale samenwerking met Bambuu. Door gerichte communicatie en vertrouwen in elkaars kwaliteiten kwamen we al snel tot de gewenste output. Ons marketingteam bestaat in mijn ogen uit een deel intern en een deel Bambuu; het voelt als één team. Op naar de mooie plannen voor 2021!

&niped

Met Bambuu hebben we in rap tempo een professionaliseringsslag kunnen maken in onze online marketing! Er wordt écht meegedacht en snel geschakeld bij nodige koerswijzigingen. We zijn erg tevreden... Met Bambuu hebben we in rap tempo een professionaliseringsslag kunnen maken in onze online marketing! Er wordt écht meegedacht en snel geschakeld bij nodige koerswijzigingen. We zijn erg tevreden met deze samenwerking.

In alle snelheid iets vaker checken of iedereen nog aan boord is.

Reactie Bambuu:

Dank voor de review Mireille en natuurlijk voor de tip!

Carola Familiezaken

Bambuu heeft ons ontzettend goed geholpen met de overstap naar Active Campagain. Prettige samenwerking met Dennis. Voor ons een belangrijk systeem om alle benodigde informatie voor onze marketing.

Niet direct

Van Overbeek Makelaars

Wat is het fijn om een sparringpartner als Bambuu te hebben! Samen een koers bepalen en de juiste tools inzetten om dit te bereiken. Alles is meetbaar en de resultaten worden op een overzichtelijke... Wat is het fijn om een sparringpartner als Bambuu te hebben! Samen een koers bepalen en de juiste tools inzetten om dit te bereiken. Alles is meetbaar en de resultaten worden op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Hierdoor weten wij precies of de marketing euro’s op de juiste manier worden inzetten en niet geheel onbelangrijk wat de resultaten zijn en die zijn er!

zorgen dat dit veld niet verplicht is ;-)

Elisabeth Hoffs/Profile Dynamics

Bambuu is een effectieve en efficiënte partner om mee te werken. Ze denken en werken proactief en doelgericht. En ze gaan tot de kern, je investeert op basis van ROI. Een aanrader!

Alis Quality Intelligence Software

Bambuu is voor ons een hele goede partner. De korte lijnen en heldere communicatie zorgt ervoor dat het voelt alsof ze onderdeel zijn van ons eigen team.

De resultaten van de eerste...

De resultaten van de eerste campagnes waren direct waar we naar op zoek waren: hogere marketingresultaten tegen lagere kosten!