Bambuu

Dutch IT

Bij Bambuu weten ze van aanpakken, met altijd een vleugje humor tussendoor! Fijn om mee samen te werken.

Red Kubes

Mooi bedrijf om mee te werken!

Wat top zou zijn is een gestandaardiseerd en gepolijste rapportage met visuals.

Oberon

Mensen met kennis, pragmatische instelling, korte lijntjes.

Inzicht in uren.

ITQ

Uitstekend

Kevin Bond / Echo acoustic

We worden aan de hand meegenomen in het hele verbeterproces van onze digitale marketing. Een totaal oplossing voor alle onderdelen.

Zorg dat de uren/verantwoording/taken etc in een goed overzicht staan. Zodat iedereen makkelijk kan zien wanneer een en ander gebeurd is of ingepland.

Bleekemolens Race Planet

Ze hebben ons geholpen met het optuigen van een Facebook advertentie-account in Meta Business

Ietwat prijzig

Menno Huisman / Booreiland Digital Design

Nina en Max hebben geholpen om onze eigen ad hoc marketing-activiteiten structureel en meetbaar te maken, ondermeer door het inrichten van online landingspagina's en het koppelen van marketing... Nina en Max hebben geholpen om onze eigen ad hoc marketing-activiteiten structureel en meetbaar te maken, ondermeer door het inrichten van online landingspagina's en het koppelen van marketing automation flows. Hiermee hebben we onze leadgeneratie sterk verbeterd. En omdat wij zelf een digitaal ontwerpbureau zijn, hebben we deze zaken in co-creatie met Bambuu uitgevoerd. Bambuu heeft ons laten inzien dat marketing een vak apart is, en des te beter door een externe partner kan worden opgepakt!

Verdiep je nog net iets meer in het type dienst/product wat moet worden verkocht, en stel daarmee doelen op voor wat betreft de conversie.

Cratos Consulting

Nina en Lotte hebben ons in de start van de samenwerking goed geholpen in de (herziene) positionering van Cratos Consulting. Met goede sessies, discussies en voorbeelden kwamen we uiteindelijk samen... Nina en Lotte hebben ons in de start van de samenwerking goed geholpen in de (herziene) positionering van Cratos Consulting. Met goede sessies, discussies en voorbeelden kwamen we uiteindelijk samen tot de kern van onze dienstverlening. Dit geeft ons de basis om door te groeien. Samen met Bambuu is zo het fundament voor de marketing gelegd en geven we daar nu samen uitvoering aan!

Keep up the good work!

Jerry Schat - Tendenza Design

De samenwerking met Bambuu (Fabian en Raymond) ervaren wij als zeer prettig en zien hen als verlengstuk van ons bedrijf . Vorig jaar hebben wij samen onze doelstellingen en ideeën besproken. Tot de... De samenwerking met Bambuu (Fabian en Raymond) ervaren wij als zeer prettig en zien hen als verlengstuk van ons bedrijf . Vorig jaar hebben wij samen onze doelstellingen en ideeën besproken. Tot de dag van vandaag wordt er met ons meegedacht en ideeën uitwerkt. Tussendoor worden de punten besproken en eventueel aangepast en bijgesteld. Dit word snel en vakkundig opgepakt, niets is te gek. Afgelopen jaar hebben wij een mooie groei ervaren. Een verrijking voor de ondernemer die verder wilt groeien!

vooral zo doorgaan!

Reactie Bambuu:

Bedankt voor deze mooie review! 💪

Mercuur Bouw BV

Nieuwe manier van marketing