Bambuu

Rogier

Bambuu zit er bovenop! Heldere communicatie, goede input en korte lijnen.

Wout

De mannen van Bambuu verstaan hun vak en denken bovenal mee op strategisch niveau. Daarna brengen ze plannen tot leven in de dagelijkse praktijk. Die combinatie is voor ons als particulier opleider... De mannen van Bambuu verstaan hun vak en denken bovenal mee op strategisch niveau. Daarna brengen ze plannen tot leven in de dagelijkse praktijk. Die combinatie is voor ons als particulier opleider op creatief topniveau van groot belang.

Paul

Goed advies en uitleg over het bereiken van een grote groep toekomstige klanten die je dankzij de inzet van Bambuu sneller en makkelijker weten te vinden.
Ze zorgen voor een maatwerk...
Ze zorgen voor een maatwerk oplossing en leven zich zo nodig in om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Komen hun afspraken na, zijn meedenkend, weten waar ze over praten en niet opdringerig.

Mijn ervaring is dat ik geen verbeterpunten kan adviseren.

Peter

Zeer deskundig en prettig in omgang.

Martin

Heel prettig hoe vanuit Bambuu de leiding wordt genomen in het eerste gesprek.

Misschien wat meer referentie campagnes laten zien om er een beetje een gevoel bij te krijgen. Voor de meeste mensen is goede online marketing redelijk ver van hun bed.