Bambuu

BARTS

Een jaar geleden de handen ineen geslagen met Bambuu en ontzettend blij met deze samenwerking. Begonnen met een goed onderbouwd (haalbaar) adviesplan en hier afgelopen jaar hard en gestructureerd... Een jaar geleden de handen ineen geslagen met Bambuu en ontzettend blij met deze samenwerking. Begonnen met een goed onderbouwd (haalbaar) adviesplan en hier afgelopen jaar hard en gestructureerd aan gewerkt. De communicatie verloopt goed en snel en het gehele team is bereid om overal over mee te denken. Ook als het last minute is en niet direct op het opgestelde plan aansluit. Een team met kennis, professionaliteit, flexibiliteit en veel enthousiasme. Daar werken wij graag mee samen!

Heeres Assurantien BV

Bambuu (Sietse en Max) heeft ons begeleid bij het opstellen van een strategisch marketingplan. De kritische blik en positieve ideeën hebben ons geholpen de juiste richting te kiezen!

Reactie Bambuu:

Bedankt voor de mooie review!

Lilly-Kracht! Letselschade

Hebben heel duidelijk het hele marketing verhaal goed in de vingers. Max reageert supersnel en bruist altijd van de ideeën. Heeft een inspirerende invloed.

Soms is snel ook te snel.

Reactie Bambuu:

Bedankt voor de mooie review en de tip ;)

Tabijn

Bambuu is een bedrijf dat met je meedenkt en verder...
Bambuu is een bedrijf dat met je meedenkt en verder...
Ik heb de gesprekken met Bambuu als zeer waardevol en van toegevoegde waarde ervaren voor Tabijn. Er werd goed geluisterd, doorgevraagd en op basis daarvan kwam er een goed plan voor de werving van nieuw personeel en dat heeft Tabijn zeker geholpen! Bambuu is een professionele en betrouwbare partner die haar beloftes ook nakomt. Dank voor de fijne samenwerking en in de toekomst weten we jullie zeker weer te vinden.

Niet van toepassing

Reactie Bambuu:

Bedankt voor de geweldige review! Succes met de uitvoering en schroom niet te bellen als we weer van dienst kunnen zijn.

Jordy - ProAgenda.com

Wij zijn al lange tijd zeer gebaat bij het werk van Bambuu. Van reguliere onderhoudswerkzaamheden naar het bedenken van nieuwe marketingstrategieën, de samenwerking werkt super.

Geen algemene noemenswaardigheden

Reactie Bambuu:

Goed om te horen Jordy. Bedankt voor de mooie woorden.

Jan Spier

Bambuu heeft VAPRO Trainingen/ ATVE geholpen om inzicht te krijgen in de marketingtools die je kan gebruiken om leads te genereren. Zij hebben samen met Webreact onze website vorm gegeven.

Zet 9 af en toe) salesvaardigheden in om contact met je klant te houden. Groeien is mooi zorg er voor de kwaliteit belofte na je klant niet in de verdrukking komt te zetten.

ScaleUp Company B.V.

Bambuu is een fijne marketingpartner. Met Dennis van Bambuu kan ik heel snel schakelen, hij is ontzettend goed in wat hij doet en werkt snel. Feedback voor verbetering wordt meteen opgepakt!

Eerst mondeling even vragen om feedback, daarna een formulier sturen.

StukArt Tuinen BV

Bambuu heeft ons pad jaren geleden al gekruist, toen is het niet tot samenwerking gekomen, maar er was een klik en die konden we niet loslaten, dus na een zwerftocht zijn we alsnog met elkaar... Bambuu heeft ons pad jaren geleden al gekruist, toen is het niet tot samenwerking gekomen, maar er was een klik en die konden we niet loslaten, dus na een zwerftocht zijn we alsnog met elkaar verbonden en daar hebben we zeker geen spijt van. Goede ideeën welke ook perfect worden opgevolgd en dat moet tot prima (meetbare) resultaten leiden. Tot zover erg tevreden en zeker een aanrader.

nvt (op dit moment)

Van Leeuwen Worldwide On-site Machining

Heel fijne samenwerking, korte lijnen en snelle reactie. Goede begeleiding, ideeën en creativiteit. Uitstekende service. Enorm fijn marketingbureau om daarmee samen je bedrijf in de schijnwerpers te... Heel fijne samenwerking, korte lijnen en snelle reactie. Goede begeleiding, ideeën en creativiteit. Uitstekende service. Enorm fijn marketingbureau om daarmee samen je bedrijf in de schijnwerpers te zetten.

Uhhhhh....geen

Wooncentrum Veerman

Bambuu heeft wooncentrum Veerman geïnspireerd om meer in haar eigen merknaam te geloven en hun creativiteit volop te gaan vermarkten. Dit heeft fantastische resultaten opgeleverd. Wij zijn zeer... Bambuu heeft wooncentrum Veerman geïnspireerd om meer in haar eigen merknaam te geloven en hun creativiteit volop te gaan vermarkten. Dit heeft fantastische resultaten opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over de prestatie maar ook over het contact met het team van Bambuu. Wij hebben vaak brainstorm sessies over marketing maar over ook andere keuzes die te maken hebben met de bedrijfsvoering. Door het succes heeft Wooncentrum Veerman samen met Bambuu besloten om per dit jaar de volgende stap te zetten naar nog meer succes.

Eerder inzicht geven in de financiële gevolgen van een nieuwe stap in marketing,