Bambuu

Jan

Meer dan marketing ondersteuning alleen. Bambuu is de steun bij alle online ontwikkelingen waar Xperwise voor staat.

Pieter

Mensen van deze tijd met goede adviezen op het gebied van online marketing en communicatie. Geheel eigen visie op zaken. Geen meelopers met de grote massa. Zeer tevreden dus.

Zou het niet weten.

Maxim

Snel en doortastend. Meedenkers!

Nog niks

Frank

Het team bij Bambuu verrast me telkens weer met hun online expertise. Zelf ben ik redelijk goed op de hoogte, maar Bambuu is me telkens een stapje voor. En zo hoort het ook. Prettige samenwerking en... Het team bij Bambuu verrast me telkens weer met hun online expertise. Zelf ben ik redelijk goed op de hoogte, maar Bambuu is me telkens een stapje voor. En zo hoort het ook. Prettige samenwerking en slimme online marketing. Ik beveel Bambuu var harte aan.

Michiel

De heren en dames van Bambuu zijn punctueel en begrijpen wat online marketing (in al haar facetten) betekend. Zowel analytisch als creatief scoren ze goed!

coen

Zeer positief behulpzaam en geven duidelijkheid naar wat ze doen en van plan zijn. Om jouw prudukt in de markt te zetten.

Arthur

Het Bambuu team is in staat om snel tot de kern van de problematiek door te dringen en een voorstel te doen waarmee je direct meetbaar het effect kunt zien. Het team is creatief in het bedenken van... Het Bambuu team is in staat om snel tot de kern van de problematiek door te dringen en een voorstel te doen waarmee je direct meetbaar het effect kunt zien. Het team is creatief in het bedenken van oplossingen en nog makkelijker ze regelen het ook voor je.

De overdracht van projecten tussen de verschillende disciplines kan nog iets strakker ingericht worden. Maar ik wijd dat aan de startup fase van Bambuu. Verder zou ik zeggen ga zo door!

Eline

Bambuu heeft genoeg kennis in huis om de opdrachtgever op weg te helpen, sturen, en opdracht tot een goed resultaat te brengen.
Bovendien hebben ze een hands-on approach, stellen goede...
Bovendien hebben ze een hands-on approach, stellen goede (functionele) vragen en zijn kritisch naar eigen product en opdrachtgever.

Iets vaker contact of feedback wellicht.

Hans

De adviezen van Bambuu zijn snel en kundig. Hun aanpak brengt ons duidelijk verder in onze marktbenadering. Zitten je bovendien achter de broek als je niet snel genoeg reageert naar hun zin.