Bambuu

Alis Quality Intelligence Software

Bambuu is voor ons een hele goede partner. De korte lijnen en heldere communicatie zorgt ervoor dat het voelt alsof ze onderdeel zijn van ons eigen team.

De resultaten van de eerste...

De resultaten van de eerste campagnes waren direct waar we naar op zoek waren: hogere marketingresultaten tegen lagere kosten!

NLPpuntNL

Bambuu is een hands-on marketing bedrijf met veel kennis en goede tips. De analyses zijn diep en helpen mee om een marketing strategie te formuleren. De toegankelijkheid is hoog

Soms mag de klant iets meer meegenomen worden in wat dingen betekenen. Wat voor jullie gesneden koek is, is voor de klant nog niet altijd zo.

De Bedstee

Sinds een half jaar werken wij nu samen met Bambuu en naar volle tevredenheid. We hebben goede overlegmomenten en de lijntjes zijn kort met vaste contactpersonen. Hierdoor kunnen dingen snel... Sinds een half jaar werken wij nu samen met Bambuu en naar volle tevredenheid. We hebben goede overlegmomenten en de lijntjes zijn kort met vaste contactpersonen. Hierdoor kunnen dingen snel geregeld worden.

Jeroen Koomen/Huisdierenbazaar

Bambuu en Huisdierenbazaar werken sinds enkele maanden samen op het gebied van internetmarketing. We zijn zeer tevreden over de resultaten en het fijne contact. De lijnen zijn kort er er wordt... Bambuu en Huisdierenbazaar werken sinds enkele maanden samen op het gebied van internetmarketing. We zijn zeer tevreden over de resultaten en het fijne contact. De lijnen zijn kort er er wordt uitstekend meegedacht. Keep pushing! 🚀🔥👍

Brenda Hoff

Bambuu is een fijne partner die mee denkt. Het is prettig dat er korte lijnen zijn en snel geschakeld kan worden indien dit nodig is.

Bart van der Wielen / Financieringsfabriek.nl

Begeleiding bij de gehele online propositie van www.financieringsfabriek.nl

Een vestiging in Brabant!

Martijn / Opladen met de Zon

Bambuu heeft ons geholpen met het opzetten van een nieuwe landingspagina die is ingericht op het verzamelen van interessante leads. Op deze manier is ons netwerk uitgebreid en zijn wij sneller op de... Bambuu heeft ons geholpen met het opzetten van een nieuwe landingspagina die is ingericht op het verzamelen van interessante leads. Op deze manier is ons netwerk uitgebreid en zijn wij sneller op de hoogte wanneer een mogelijke klant interesse toont in ons product. Dit is voor ons heel waardevol. Ook zijn we samen aan de gang gegaan om de huidige website verder te optimaliseren en te bepalen wat onze ultieme doelgroep is. Vervolgens hebben ze ons geholpen om deze personen in kaart te brengen en ze via verschillende manieren en kanalen toe te voegen aan ons netwerk.

Bambuu denkt graag mee en is altijd bezig met de volgende stap, hoe kan de online online marketing nog beter? Welke stappen kunnen wij zetten voor betere online zichtbaarheid? Dit is fijn omdat zij expert zijn op dit vlak en de kennis bij ons omtrent online marketing niet toereikend genoeg is. Het is geruststellend om te weten dat wij ons kunnen focussen op ons product maar dat wij online zeker aanwezig zijn''.

De persoonlijke benadering spreekt ons ook ontzettend aan.

Daar zou ik heeeeeel diep over moeten nadenken.

Annelies

Lekker praktisch en to the point, gas erop! Wij zijn erg blij met Bambuu.

Elza de Hooge

Een team vakfanaten die vol plezier en energie werken aan projecten. Ik vind hun manier van het 'nieuwe werken' erg inspirerend.

Van Berkel Aannemers Leimuiden

Een top bedrijf! denkt mee, neemt initiatief en aan creativiteit ontbreekt het ook zeker niet.