Bambuu

Irene

De ervaring van SWA is positief!

Bambuu is een deskundige, pro-actieve organisatie.
De ervaring van SWA is positief!

Bambuu is een deskundige, pro-actieve organisatie.
Met veel expertise van hedendaagse marketing, en enthousiaste betrokken medewerkers. Dat is lekker snel schakelen!!

Als iets niet lekker loopt, wordt dit direct opgepakt!

Leroy

Top.

Kom maar door met die taart Deeg!

Frank

Uitstekend

Kan ik zo snel niet bedenken.

IJsbrand

Toegankelijk en praktisch advies en goed meewerkend denken. Prettige samenwerking door een no-nonsense benadering!

Hanneke

Het is prettig schakelen met Bambuu. Ze houden vooral de vaart er in.

Soms heb ik het gevoel dat de tekstvoorstellen erg algemeen van toon zijn (en daardoor minder goed bij mijn bedrijf passen), maar dit is wel effectief, omdat ik het dan zie als een voorzet voor een... Soms heb ik het gevoel dat de tekstvoorstellen erg algemeen van toon zijn (en daardoor minder goed bij mijn bedrijf passen), maar dit is wel effectief, omdat ik het dan zie als een voorzet voor een tekst op maat en het resultaat vervolgens goed is.

Jan

Meer dan marketing ondersteuning alleen. Bambuu is de steun bij alle online ontwikkelingen waar Xperwise voor staat.

Pieter

Mensen van deze tijd met goede adviezen op het gebied van online marketing en communicatie. Geheel eigen visie op zaken. Geen meelopers met de grote massa. Zeer tevreden dus.

Zou het niet weten.

Maxim

Snel en doortastend. Meedenkers!

Nog niks

Frank

Het team bij Bambuu verrast me telkens weer met hun online expertise. Zelf ben ik redelijk goed op de hoogte, maar Bambuu is me telkens een stapje voor. En zo hoort het ook. Prettige samenwerking en... Het team bij Bambuu verrast me telkens weer met hun online expertise. Zelf ben ik redelijk goed op de hoogte, maar Bambuu is me telkens een stapje voor. En zo hoort het ook. Prettige samenwerking en slimme online marketing. Ik beveel Bambuu var harte aan.