Bambuu

Charlotte

Bambuu heeft grote deskundigheid en kwaliteit in de uitvoering van online marketing. Die deskundigheid wordt gecombineerd met een enthousiaste verfrissende uitstraling en aanpak. LYTTON heeft... Bambuu heeft grote deskundigheid en kwaliteit in de uitvoering van online marketing. Die deskundigheid wordt gecombineerd met een enthousiaste verfrissende uitstraling en aanpak. LYTTON heeft daardoor een grote slag geslagen in doelgroepbenadering, structureel contact met klanten en positionering als kennisleider.

Als uitdaging voor Bambuu zie ik een betere match (en communicatie) tussen wat jullie als mogelijk zien en wat daarvan in de praktijk kan worden opgepakt.
Ik zou zorgen dat het enthousiasme en...
Ik zou zorgen dat het enthousiasme en de visie van de oprichters ook wordt gedeeld met de tussenlaag. Kennis is alom aanwezig, dat zeker, maarafstemming met de klant kan daar beter.

Jamie

Ik heb een zeer prettige ervaring met Bambuu. Bij vragen nemen zij vrijwel direct contact met je op en geven het antwoord of lossen het probleem direct op. Uitleg die zij geven is ook zeer... Ik heb een zeer prettige ervaring met Bambuu. Bij vragen nemen zij vrijwel direct contact met je op en geven het antwoord of lossen het probleem direct op. Uitleg die zij geven is ook zeer duidelijk. Kortom, ik ben uitermate tevreden over de kwaliteiten van Bambuu.

Paul

Prettige informele partij waarbij de nadruk op resultaat ligt.

Minder hard groeien ;-)

Remco

Wij houden ons graag bezig met onze 'core business': makelen. Wij waren op zoek naar een pro-actieve partner die ons begeleid op marketing gebied. Bambuu voldoet aan deze verwachting.

Joerie

Door de kennis en verstand van zaken als zeer prettig ervaren. Tot de dag van vandaag wordt de opgedane kennis in de praktijk gebracht binnen onze bedrijven. Erg goed en leuk om te zien hoe onze... Door de kennis en verstand van zaken als zeer prettig ervaren. Tot de dag van vandaag wordt de opgedane kennis in de praktijk gebracht binnen onze bedrijven. Erg goed en leuk om te zien hoe onze branche middels, bijv social media, vanuit bambuu wordt bekeken.

Eigenlijk niet. Tot op heden absoluut geen klachten.

Irene

De ervaring van SWA is positief!

Bambuu is een deskundige, pro-actieve organisatie.
De ervaring van SWA is positief!

Bambuu is een deskundige, pro-actieve organisatie.
Met veel expertise van hedendaagse marketing, en enthousiaste betrokken medewerkers. Dat is lekker snel schakelen!!

Als iets niet lekker loopt, wordt dit direct opgepakt!

Leroy

Top.

Kom maar door met die taart Deeg!

Frank

Uitstekend

Kan ik zo snel niet bedenken.

IJsbrand

Toegankelijk en praktisch advies en goed meewerkend denken. Prettige samenwerking door een no-nonsense benadering!

Hanneke

Het is prettig schakelen met Bambuu. Ze houden vooral de vaart er in.

Soms heb ik het gevoel dat de tekstvoorstellen erg algemeen van toon zijn (en daardoor minder goed bij mijn bedrijf passen), maar dit is wel effectief, omdat ik het dan zie als een voorzet voor een... Soms heb ik het gevoel dat de tekstvoorstellen erg algemeen van toon zijn (en daardoor minder goed bij mijn bedrijf passen), maar dit is wel effectief, omdat ik het dan zie als een voorzet voor een tekst op maat en het resultaat vervolgens goed is.