Bambuu

Marisja

Bambuu heeft ons geholpen met het professionaliseren van de werving van nieuwe medewerkers. De recruitment-marketingstrategie die zij voor ons hebben opgesteld, leidt ons stapsgewijs naar het... Bambuu heeft ons geholpen met het professionaliseren van de werving van nieuwe medewerkers. De recruitment-marketingstrategie die zij voor ons hebben opgesteld, leidt ons stapsgewijs naar het gewenste resultaat. Bambuu is innovatief en efficiënt en door hun aanpak houden wij onze recruitmentactiviteiten nu veel meer in eigen hand. Het is prettig om met ze samen te werken, doordat zij snel reageren op vragen en echt de tijd voor je nemen.

Reactie Bambuu:

Thnx Marisja!

Bambuu heeft ons geholpen om onze Adwords campagnes te verbeteren en ze hebben campagnes op Facebook voor ons ingericht, waardoor we meer leads aantrekken. Ook hebben ze advies gegeven over de... Bambuu heeft ons geholpen om onze Adwords campagnes te verbeteren en ze hebben campagnes op Facebook voor ons ingericht, waardoor we meer leads aantrekken. Ook hebben ze advies gegeven over de website en met ons meegedacht over verbetermogelijkheden. Het contact met Bambuu verloopt altijd prettig, ze reageren snel op vragen.

Suzan

Bambuu geeft advies en werk op maat en denkt goed mee met ons groeiende bedrijf!

Ben

Bambuu heeft ons geholpen met opzetten van Marketing en ze zijn als projectleiding actief geweest in het neerzetten van onze nieuwe webshop. Voor nu zijn we samen nog volop actief om eea goed te... Bambuu heeft ons geholpen met opzetten van Marketing en ze zijn als projectleiding actief geweest in het neerzetten van onze nieuwe webshop. Voor nu zijn we samen nog volop actief om eea goed te laten lopen. Met Bas, Sietse en hun team is het zeer goed werken, afspraken worden nagekomen en durven ook out off the box te denken.

Dikwijls komen ze zelf met verbeterpunten en ja... ook ik heb ze wel en wordt t snel opgepakt.

Sjoerd

Lekker proactief

Daan

Bambuu heeft ons goed geholpen bij het opzetten en het ondersteunen van social media campagnes!

Paul

Bambuu heeft een aangename stijl van werken, hebben een eigen opvatting en zijn vooral resultaatgericht. Zij beheersen alle aspecten van het internet en bewandelen niet alleen begaande paden maar... Bambuu heeft een aangename stijl van werken, hebben een eigen opvatting en zijn vooral resultaatgericht. Zij beheersen alle aspecten van het internet en bewandelen niet alleen begaande paden maar zijn ook bereid nieuwe wegen te onderzoeken.
Het heeft ons denken over internet marketing, sociale media gebruik en onze rol daarin veranderd.

Bambuu is succesvol. Dat legt een druk op de beschikbare tijd van de directie. De medewerkers zijn allemaal zeer capabel maar in de communicatie wil je als klant soms toch soms communiceren op het... Bambuu is succesvol. Dat legt een druk op de beschikbare tijd van de directie. De medewerkers zijn allemaal zeer capabel maar in de communicatie wil je als klant soms toch soms communiceren op het hoogste niveau.
De stijl van Bambuu is effectief en erkenbaar in veel uitingen. Toch oppassen dat ondanks de effectiviteit deze niet de boventoon gaat voeren en het 'unieke' blijft herkennen.

Joeri

Een team van gedreven marketeers die van aanpakken weten en je binnen no time meenemen in hun enthousiasme.

Sandra

Medewerkers van Bambuu reageren allemaal zeer snel en correct.
Ze zijn creatief en hebben verstand van zaken.

Nederlandse taal en stijl

Jeroen

Prettige samenwerking. Ik kan afnemen waar ik behoefte aan heb binnen een breed spectrum aan diensten.