Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Kees van der Klooster

Bubbelshop (Bert) is een no nonsens bedrijf , advies, vakmanschap staat voorop ook kun je merken dat de samenwerking met Kling optimaal is. Dit kan alleen als de relatie en samenwerking al jaren... Bubbelshop (Bert) is een no nonsens bedrijf , advies, vakmanschap staat voorop ook kun je merken dat de samenwerking met Kling optimaal is. Dit kan alleen als de relatie en samenwerking al jaren optimaal is

korte lijnen en vakmanschap

Fam. van der Velden

Vakmensen, in de verkoop, planning, verbouwing, installatie en uiteindelijke oplevering. Goed ingerichte showroom met voldoende keus uit hoogwaardige merkproducten.

Als klant vertrouw je erop dat alles perfect wordt verbouwd, geïnstalleerd en ingericht. Dat is ook zo! Goed ingespeeld team van vakmensen, kritisch op eigen werk en geleverde en te installeren... Als klant vertrouw je erop dat alles perfect wordt verbouwd, geïnstalleerd en ingericht. Dat is ook zo! Goed ingespeeld team van vakmensen, kritisch op eigen werk en geleverde en te installeren inrichting.

Henk en Monique

We gingen voor een nieuwe badkamer en nieuwe toilet en kwamen na aanraden van een vriend bij de Buddelshop in Wychen uit. In onze eerste contacten met Bert de Graaf van de Bubbelshop te Wychen... We gingen voor een nieuwe badkamer en nieuwe toilet en kwamen na aanraden van een vriend bij de Buddelshop in Wychen uit. In onze eerste contacten met Bert de Graaf van de Bubbelshop te Wychen hadden we gelijk het gevoel met een echte eerlijke vakman te maken te hebben.

We kregen ook gelijk voor de verbouwing een volledig ingerichte badkamer op wielen aangeboden. Vooraf werd alles netjes afgedekt en afgeplakt en kon de verbouwing beginnen.

Het werd wel heel snel duidelijk dat we met echte vakmensen te maken hadden alles verliep op rolletjes en als een geoliede machine. Het sloopwerk keurig uitgevoerd (zover dat dat kan met slopen), het leidingwerk keurig netjes voorbereid er werd echt nergens op bezuinigd maar alles werd keurig netjes aangebracht. Er wordt echt nergens op bezuinigd daar is Bert ook heel duidelijk in. Het moet gewoon goed gebeuren zei hij dan. We gaan echt niet bezuinigen op een paar kraantjes als de klant daar in de praktijk heel veel baat mee heeft. Vervolgens alles keurig netjes gestuukt je kunt echt merken dat de verschillende disciplines volledig op elkaar ingespeeld zijn.
Na het stucwerk kwamen de tegelzetters. Ook weer echte vakmensen overal waar er dingen op verschillende manier kon worden opgelost werd dit even met ons afgestemd wat we wilden en eigenlijk altijd volgde we gewoon het advies van de vakmensen omdat het ook altijd de beste oplossing was. Ook hier werd weer nergens op bezuinigd nee we doen de waterdichte pasta niet enkel in de naden (wat in de praktijk ook nog wel eens gedaan wordt) maar gewoon netjes de gehele wand. Wat ook echt opviel was dat iedere dag alles weer keurig netjes opgeruimd en helemaal schoongemaakt werd. Dit was overigens een rode draad door het gehele project. Werd er iets gezaagd in een gipsblok werd het ook weer direct even opgezogen.

Een nieuwe badkamer en toilet is op zich best een hele klus maar met de Bubbelshop uit Wijchen is het voorbij gevlogen en was het echt een verademing om te zien hoe vakmensen echt op elkaar ingespeeld zijn. Op een schaal van 1 op 10 toch echt een 10. Een echte aanrader!

Het resultaat is een ontzettend mooie badkamer en toilet waar we ontzettend blij mee zijn en we nog jaren van zullen genieten. Nogmaals iedereen ontzettend bedankt!

Vakmensen die volledig op elkaar zijn ingespeeld. Er wordt nergens op bezuinigd het belang van de klant staat voorop.

Geen verbeterpunt alles is al optimaal!

S. Zwartjes

Wij hebben de Bubbelshop als een zeer prettig, behulpzaam en meedenkend bedrijf ervaren. Verder werd er een uitstekende service geleverd

Het denken in mogelijkheden en oplossingen

jolanda willems

Zeer goed, komen afspraken na, werken netjes.
Bij ons een vrijstaand bad geplaatst in de erker op slaapkamer en dat is boven verwachting mooi geworden.

Super goed idee waar we zelf nooit op gekomen zouden zijn.

Zeer goed

Goed meedenken over mogelijkheden. Goede planning. Accuraat werk.

A. Knevel/dienstwoning Defensie

Hebben begin dit jaar (eind febr. begin mrt.) de gehele badkamer vernieuwd.
Hebben begin dit jaar (eind febr. begin mrt.) de gehele badkamer vernieuwd.
ik heb lang gewacht met deze feedback omdat je pas kan oordelen als je er een poos gebruik maakt van iets nieuws, alles wat nieuw is is prachtig maar later zie en ervaar je wat tegenvallertjes.
ik kan u zeggen dat vanaf het begin dat we de badkamer in gebruik namen wij geen op of aanmerkingen kunnen vinden en genieten elke dag van onze nieuwe badkamer. vanaf het moment dat ze begonnen tot oplevering is alles gegaan zoals van te voren afgesproken. tussentijds is de communicatie perfect geweest. bij kleine veranderingen werd dit met ons direct besproken en niet op eigen houtje gedaan. tevens waren wij zeer te spreken over de mobiele badkamer die bij ons geplaatst was voor de tijd van de verbouwing. het tegelwerk is een waar stukje vakmanschap alles zo mooi recht en een perfecte afwerking en blijft een lust voor het oog. al met al is het een parel in ons huis.

van alle partijen is het zo: er word gedaan wat beloofd is en het tijdschema prima gehanteerd. goede communicatie onderling. erg goede afwerking. zeer prettige mensen om mee samen te werken.

voor het eerst kan ik geen verbeterpunten aanbrengen bij een verbouwing.

Fam.Bovenkamp

We hebben onze badkamer en toilet laten ontwerpen en plaatsen. Slopen hebben we zelf gedaan. Daarna is het meeste gedaan in de badkamer. De hele indeling is veranderd: bad, toilet en wastafel zijn... We hebben onze badkamer en toilet laten ontwerpen en plaatsen. Slopen hebben we zelf gedaan. Daarna is het meeste gedaan in de badkamer. De hele indeling is veranderd: bad, toilet en wastafel zijn verplaatst en er is een douche bijgeplaatst.
Er is een strak schema gehanteerd. Na iedere werkdag werd alles zo netjes mogelijk achtergelaten. Alles voldoet aan onze verwachtingen.

Heel persoonlijk, denken mee, zijn oplossingsgericht.

Geen, alles was naar wens.

Fam albers

Zeer prettig,werken netjes,denken mee,vakmensen .

Zijn allemaal vakmensen ,weten waar ze het over hebben.

Nee

In goed overleg hebben we samen een badkamer ontworpen en uitgekozen. Alles is volgens planning gedaan. Het werk is keurig opgeleverd.

Erg prettig dat alles door een bedrijf geregeld wordt. De samenwerking van de bedrijven Bubbelshop met Klink is uitstekend.

In de offerte type nummers van de producten zetten.