Offerte

Fam. Lamers

Zeer goed

Afspraak is afspraak

Dhr. H. Lepstra

Professioneel advies, goed inzicht, duidelijke afspraken, correcte afwerking.

Duidelijke afspraken die worden verwezenlijk

Zou het niet weten

Fam. van Rens

Uitstekend!

Vakmanschap
Strakke planning en nakomen afspraken

Fam. de Bie

Prima, goede adviezen en fijne mensen

Goed advies,

Annemarie en Hans

Ons huis heeft in een maand tijd een totale metamorfose ondergaan door de verbouwing van beide badkamers dankzij een zeer deskundig en betrokken team vakmensen dat ook in onvoorziene situaties de... Ons huis heeft in een maand tijd een totale metamorfose ondergaan door de verbouwing van beide badkamers dankzij een zeer deskundig en betrokken team vakmensen dat ook in onvoorziene situaties de juiste dingen deed.

Advies, meedenken, afstemming zeker bij een badkamer met een atypische vorm. Doorlopend, goed op elkaar aansluitend werkproces. Prettige communicatie en aanwezigheid. Flexibel en professioneel bij... Advies, meedenken, afstemming zeker bij een badkamer met een atypische vorm. Doorlopend, goed op elkaar aansluitend werkproces. Prettige communicatie en aanwezigheid. Flexibel en professioneel bij onaangename verrassingen zoals in ons geval de ongelooflijke hoeveelheid puin die tevoorschijn kwam uit de oude badkamer. Goede afvoer en altijd een zo schoon mogelijk huis na afloop van een werkdag!

Echt geen idee!!!

Fam. P. Arts

Zeer positief

Goede voorlichting en veel ruimte voor vragen

Nee

M N

Bij het ontwerpen en uitzoeken van mijn nieuwe badkamer ben ik vriendelijk en deskundig geholpen door De Bubbelshop in Wijchen. Tijdens het ontwerp en keuze van de materialen werd er goed... Bij het ontwerpen en uitzoeken van mijn nieuwe badkamer ben ik vriendelijk en deskundig geholpen door De Bubbelshop in Wijchen. Tijdens het ontwerp en keuze van de materialen werd er goed meegedacht. Ook werd er ruim tijd genomen om alles te bespreken. Ontwerpen werden aangepast om diverse mogelijkheden te laten zien. De uitvoering is prima verlopen. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Zeer vriendelijk personeel, dat erg netjes werkte. Kortom: zeer tevreden met het resultaat.

goed overleg - prima vakkundig personeel -

alles is verlopen zoals afgesproken

Fam. van Elk

Na telefonisch een showroomafspraak gemaakt te hebben werden we hartelijk ontvangen. De zaken waarvoor we belangstelling hadden waren door Eva al goed voorbereid. Ze kwam met goede voorstellen voor... Na telefonisch een showroomafspraak gemaakt te hebben werden we hartelijk ontvangen. De zaken waarvoor we belangstelling hadden waren door Eva al goed voorbereid. Ze kwam met goede voorstellen voor verhoogde toiletpot, douchegarnituur, beugels en douchezitje. Tevens gaf ze ons de ruimte om mee te denken. Na een dag kregen we de offerte waar we ja tegen gezegd hebben. Een week later werden de werkzaamheden al uitgevoerd (het was een relatief kleine klus). Dit ging op een prettige manier, in samenspraak met ons, vakkundig en vlot. Wij zijn heel blij met de nieuwe aankopen van de Bubbelshop.

Duidelijkheid en vakbekwaamheid

Blijf dit niveau vasthouden

Fam. Akkermans

Prettige samenwerking en prachtig resultaat

Duidelijke communicatie, goed advies, korte lijnen met alle betrokkenen.

C. de Graaf en R. de Keijzer

Geweldig positieve ervaring

Korte lijnen, afstemming met stucadoor en tegelhandel is uitstekend

Alles naar tevredenheid, geen toevoegingen