Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. H. van Swaaij

Wij hebben goede ervaring met jullie bedrijf, goede service, goed en net werk geleverd.

goede samenwerking en goed uitleg

Fam. Megens

Zeer goed persoonlijk advies en super goede uitvoering van de werkzaamheden

Klantvriendelijk en afspraken nakomen

Fam. van Eck

Wij zijn heel blij met de nieuwe indeling van onze badkamer en de prettige en professionele manier waarop deze tot stand is gekomen.
Van idee tot uitvoering is alles soepel verlopen op schema...
Van idee tot uitvoering is alles soepel verlopen op schema zoals afgesproken. Eventuele tegenslagen worden snel en goed opgelost. De indeling is goed, loop ruimte afdoende, douche groot genoeg, bad zeer royaal en dan toch nog een dubbele wasbak. Onze kleine badkamer lijkt ruimer dan voorheen en dat is de toegevoegde waarde van jullie als professionals, van een idee/tekening doorgevoerd naar de praktijk.

Ook de kwaliteit van het tegelwerk van Kling is hoog, zoals ze de voegen hebben verdeeld de ‘logische’ overgangen hebben gemaakt, de overgang van bad en douche met een moeilijk aansluiting is prachtig opgelost en de vanzelfsprekendheid waarmee dat wordt gedaan geeft hun vakmanschap aan.

Wij hebben bewust voor jullie gekozen omdat we het vertrouwen hadden dat met betrokken partijen deze verbouwing goed zou komen. Dat is zeker gelukt, allemaal prettige vakmensen die communicatief genoeg zijn om de vertaalslag naar de klant/’leek’ te maken, van de sloper tot installateur, top!

communicatie, vakmanschap, alles is geregeld van begin tot eind

Wachttijd: door de langere wachttijd (vanwege succesformule) misschien een 'opfris moment' vlak voor plaatsing om offerte door te lopen.

Diana en Jacques Vermeulen

Goed georganiseerd, zeer goede adviezen, alles wordt opgelost!
Ook de samenwerking met de tegelhandel Kling is perfect op elkaar afgestemd!

Komen de afspraken na!

Dit bedrijf neemt je alles uit handen, vanaf de sloop van de oude badkamer tm de realisatie van de nieuwe!

Fam. Smedes

Zeer prettige ervaring. Alles is perfect en ruim binnen de aangegeven termijn gerealiseerd. Het ziet er heel mooi uit!

Goede adviezen; duidelijke afspraken die worden nagekomen; vakwerk (ook door tegelzetbedrijf Kling); zeer nette werkers; vriendelijke mensen.

Otto en Marion van der Gronden

UItstekend vakwerk en zeer plezierige medewerkers/eigenaren

Helder duidelijk en afspraak is afspraak

eigenlijk geen, behalve natuurlijk veeeel te duur..............

Fam. Verploegen

Wij zijn zeer tevreden, alles werd geregeld en afspraken zijn netjes nagekomen

alles werd door een persoon geregeld

?

Fam. ten Hove

De bubbelshop heeft een mooie badkamer geïnstalleerd er is daarbij netjes gewerkt en was men binnen de afgesproken periode klaar.

Goede afspraken over wanner ze er zouden zijn. Er werd netjes gewerkt om zo min mogelijk rotzooi in huis te hebben. Zeer vriendelijk geholpen

Dhr. de Vries en Mw. Borger

Badkamer en toilet vervangen incl. tegelwerk

Meedenken op alle punten van het traject

Opendraaien gas bij plaatsen Badkamer op wielen

Mw. T. Bakker

Heel hulpvaardig, zoeken veel voor je uit. Steken veel tijd in je.

Nemen heel veel tijd voor de klant, gaan alles voor je uitzoeken.

De btw bedragen op de offerte per onderdeel klopten niet, het totaalbedrag echter wél!