Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. Janssen

We hebben een goed advies gehad, het is allemaal goed en netjes geplaatst en de dingen die niet goed waren zijn netjes en zonder problemen opgelost.

Eerlijk, netjes

Fam. Pepping

Bubbelshop heeft ons geholpen met een plan, wisten niet precies wat we wilden. Goede ondersteuning en op basis van onze wensen prima uitvoering mede met de tegelzetter Kling
Vakwerk geleverd

Vakwerk, meedenken en uitvoering is erg netjes

Nee

Gerrie en Helle Borgers

Wij hebben de ideeën, adviezen en service van bubbleshop als zeer prettig ervaren.
Het personeel en de mensen waar ze mee samen werken, zijn zeer ervaren en werken hard. Het doel om de badkamer te plaatsen in ongeveer 2 weken is zo als aangegeven gehaald.
Verder keveren ze top kwaliteit en goed werk. En werken erg netjes.
Ik zal ze zeker aanraden bij al onze vrieneden en familie.

Komen afspraken na. Leveren kwaliteit.
Werken hard en netjes.

Ik kan ze niet bedenken. Alles was prima.

Scholten

Zeer goed

Altijd goed bereikbaar en goede communicatie

Nee

Bubbelshop, Wijchen

De Bubbelshop heeft bij ons uitstekend werk geleverd. Alle afspraken zijn nagekomen binnen de afgesproken tijd. De afwerking van alle sanitair ruimtes is uitstekend. Ook de nazorg is prima.

Heldere communicatie, korte lijnen en nakomen van de gemaakte afspraken.

nee

fam. Matheeuwsen

Bij toeval kwamen we terecht bij de Bubbelshop. De eerste kennismaking was gelijk positief zodat we een persoonlijke afspraak maakten voor advies. Bert kwam bij ons over als een deskundige... Bij toeval kwamen we terecht bij de Bubbelshop. De eerste kennismaking was gelijk positief zodat we een persoonlijke afspraak maakten voor advies. Bert kwam bij ons over als een deskundige installateur, die ook zijn eigen mening durfde te geven. Er werd met ons meegedacht en gekeken hoe een en ander binnen ons budget zou kunnen passen. We moesten daarna een paar maanden wachten voordat de werkzaamheden konden starten. Dat hadden we er graag voor over. Van het begin tot het eind hebben we het gevoel gehad dat Bert ons ontzorgde. Aan het begin werd het verloop van de werkzaamheden doorgenomen, de planning werd steeds nagekomen. De bedrijven met wie samengewerkt werd waren alle even professioneel. Elke avond werd het huis weer netjes achtergelaten. Fijn was ook dat er tussentijds nog 'bijgestuurd' kon worden zodat we nu een badkamer hebben die niet alleen heel mooi maar ook praktisch is geworden. De badkamer op wielen was een extra (gratis) service waar we erg blij mee waren.

Bert besprak de werkzaamheden met ons zodat we wisten waar we aan toe waren. Via de mail en aan de telefoon stond Eva ons steeds snel en vriendelijk te woord. Ook de werknemers van de bedrijven met... Bert besprak de werkzaamheden met ons zodat we wisten waar we aan toe waren. Via de mail en aan de telefoon stond Eva ons steeds snel en vriendelijk te woord. Ook de werknemers van de bedrijven met wie de Bubbelshop samenwerkt waren steeds duidelijk is hun communicatie.

Geen verbeterpunten. Behoud jullie kwaliteit door tijd en rust te nemen voor zowel advies als uitvoering.

Kouwenberg

Prettige medewerkers met ervaring. Duidelijke planning en uitvoering.

Meedenkend in oplossingen.

Tychon

Bij het uitzoeken en plaatsen van de opdracht een goed advies van de mogelijkheden. De uitvoer is volgens schema uitgevoerd door professionals. Er wordt netjes gewerkt en alleen perfect is goed... Bij het uitzoeken en plaatsen van de opdracht een goed advies van de mogelijkheden. De uitvoer is volgens schema uitgevoerd door professionals. Er wordt netjes gewerkt en alleen perfect is goed genoeg. Ze nemen de tijd om het goed te doen, vakwerk dus en niet snel om door te gaan naar een volgende opdracht.

Je weet duidelijk wat wanneer gedaan wordt en geeft een goed advies tijdens werkzaamheden als blijkt dat iets nog anders/beter kan.

Megens

Op aanraden van een kennis kwamen wij in de mooie showroom van de Bubbelshop terecht. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Vakkundig advies, goede begeleiding en planning, kwaliteit, werkt... Op aanraden van een kennis kwamen wij in de mooie showroom van de Bubbelshop terecht. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Vakkundig advies, goede begeleiding en planning, kwaliteit, werkt netjes. Wij waren met name te spreken over de klantgerichtheid.

Geeft goed advies en denkt mee. Geeft klanten rustig de tijd, ontspannen. Is zeer oplossingsgericht en hanteert hoge kwaliteitsnorm.

Zocht acute vervanging voor een defecte douchemengkraan die enorme (nachtelijke) herrie maakte. Diverse bedrijven gaven aan dat ik iets bij hun mocht bestellen en dan afwachten tot bestelling werd... Zocht acute vervanging voor een defecte douchemengkraan die enorme (nachtelijke) herrie maakte. Diverse bedrijven gaven aan dat ik iets bij hun mocht bestellen en dan afwachten tot bestelling werd geleverd. Deze zaak heeft mij direct geholpen door een tijdelijke vervanging mee te geven. Geen borg, geen aanbetaling, niets achtergelaten... gewoon op vertrouwen kraan mogen meenemen ter overbrugging. Meer dan prima service. Kom hier terug

Oplossingsgericht en meedenkend