Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Mevrouw Anita de Klerk

Goede adviezen gekregen, moest er wel lang op wachten, maar het was zeker de moeite waard. Heel vakkundig geïnstalleerd.

Meedenken en adviseren. Geweldige installateur.

Communicatie was voor mijn soms niet duidelijk, maar na vragen kwam het altijd goed.

Fam.Rutten

Vakkundig en vriendelijk geholpen en er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden.
Zeer aan te raden!

Goede kwaliteit producten!

N.V.T.

Fam.De wit

Afspraak is afspraak

meedenken en kwaliteit

Mevr. Doetjes

V.d. Meulen Drachten

Vriendelijk personeel. Werken netjes.

Geen tips

Fam van de donk

Meedenkend, adviserend, Wij hebben dit als zeer prettig ervaren

goed georganiseerde logistiek, netjes opgeruimd gewerkt

Fam.Vogels

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Denken mee in de uitvoering met wat je wensen zijn.
Ook omdat ik de badkamer zelf ging plaatsen.

mevrouw van der Weij

Goede communicatie en prima uitvoering

Goede communicatie en uitvoering

Faith en Lars Askamp

Wij hebben onlangs al ons sanitair aangeschaft bij de Bubbelshop. Niets meer dan lof voor dit bedrijf. Van begin tot eind word je ten eerste super begeleid in de hele aanschaf door Peter. Hij kijkt... Wij hebben onlangs al ons sanitair aangeschaft bij de Bubbelshop. Niets meer dan lof voor dit bedrijf. Van begin tot eind word je ten eerste super begeleid in de hele aanschaf door Peter. Hij kijkt mee wat er binnen je budget past en zorgt jouw perfecte badkamer gerealiseerd wordt. Kwaliteit en service hebben zij hier hoog in het vaandel staan. Ook nadat wij onze badkamer in principe al besteld hadden was er nog van alles mogelijk, hier zijn wij ontzettend blij mee want de badkamer is nu precies hoe we hem willen hebben. Wat nog fijner is, is dat de Bubbelshop ook ervaren monteurs in dienst heeft die je badkamer kunnen plaatsen. Zo hoef je hier niet ook nog eens zelf naar op zoek te gaan.
Kortom; de Bubbelshop kan ik iedereen aanbevelen.

Communicatie, kwaliteit, service

Fam Leijs

Zeer positief; deskundig, meedenken en de daadwerkelijke uitvoering was zorgvuldig. René is een vakman

vakmanschap. zowel bij het ontwerp en zeker door degene die de badkamer heeft uitgevoerd. Alle hulde voor René

n.v.t.

Mevr.Kleijn

Prima; geen enkele negatieve opmerking!

Uitstekende service; goed meegedacht over mijn wensen; perfecte uitvoering.

Nvt