Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. Cnossen

Wij hebben in Alverna een vakantiebungalow gekocht en wilden ook een badkamer boven hebben. Er was een bergkast onder het schuine dak waar we een dakkapel op hebben laten zetten. Ruimte voor de... Wij hebben in Alverna een vakantiebungalow gekocht en wilden ook een badkamer boven hebben. Er was een bergkast onder het schuine dak waar we een dakkapel op hebben laten zetten. Ruimte voor de badkamer was gerealiseerd, maar toen sloeg de paniek een beetje toe. Wat nu? We wisten werkelijk niet bij wie we moesten zijn. We kregen een folder van de Bubbelshop in handen en besloten de gok maar te wagen. Het assortiment in de showroom haalde ons vrij volt over de streep, want eigenlijk was er heel veel moois.
Een afspraak gemaakt om te kijken wat er mogelijk was. De hulp die we van Peter kregen bij het maken van onze keuzes hebben wij heel erg gewaardeerd. Hij had gauw door in welke richting we het zochten en gaf ons goed advies over wat voor ons geschikt was. Hij liet ons ook direct zien wat goed bij elkaar paste en dat zonder ons in een bepaalde richting te duwen.
Daarna was de installatie aan de beurt. Wij konden niet altijd aanwezig zijn en hebben Dylan sleutels gegeven om binnen te komen als wij er niet waren. Hij hield ons middels foto’s op de hoogte van wat er gebeurd was. En als er nadere keuzes gemaakt moesten worden, kregen we die voorgelegd.
Het enthousiasme waarmee e.e.a. gestalte heeft gekregen was prachtig om te zien en ook over resultaat waren we meer dan tevreden. Ze hebben ons idee tot werkelijkheid gebracht. Onze zoon kwam het resultaat bewonderen en zei spontaan: als ik toe ben aan de renovatie van onze badkamer weet ik waar ik moet zijn. Kortom, zoekt u een betrouwbare en vakkundige installateur: de Bubbelshop is een aanrader!!

Enthousiasma, betrouwbaarheid, je aan afspraken houden

Regel de rekening bij de bank.

Fam.Kerckhoffs

Goede vakkundige voorlichting tijdens prettig verlopen gesprekken

Kennis van zaken

Afwerking laatste restpunten laat nog op zich wachten

Fam.Verhoeven de Zwart

Uitstekende service en vakkundig advies

Kleinschalig en deskundig bedrijf

Fam.Beumer

Prima bedrijf

Advies en flexibiliteit

Nazorg, sneller afhandelen

Fam.Albers

Bubbelshop Wijchen

Kennis en helderheid bij het uitzoeken en voortdurende communicatie tijdens de uitvoering

Jullie mogen best meer bekendheid aan de zaak geven

Fam.Smink

Top firma

Denken goed mee...hebben jaren lange ervaring

Fam.van der haar

Niets dan lof. Alles is zeer nauwkeurig afgewerkt en de gebruikte materialen zijn van topkwaliteit. Er wordt met alles meegedacht .

Een heel sterk punt is dat er gewerkt wordt met vakmensen.

Verbeterpunten heb ik niet maar wel een vraag. Gaan jullie ook keukens doen?😊

Fam.Nuijten/van Puijflik

Positief, goed oplossend vermogen; dragen leuke ideeën aan en zijn doelgericht.

Tevredenheid klant staat op nummer één.

Communicatie kan beter via alleen hoofdaannemer (Bubbelshop) en niet ook nog met diverse onderaannemers/ bedrijven. Ook offerte mag beter overzicht geven over álle kisten en hoe die betaald moeten... Communicatie kan beter via alleen hoofdaannemer (Bubbelshop) en niet ook nog met diverse onderaannemers/ bedrijven. Ook offerte mag beter overzicht geven over álle kisten en hoe die betaald moeten worden.

Fam.Ubeda

Super geregeld

duidelijk communicatie, meedenken en nauwkeurigheid

Tegels waren niet goed gemarkeerd, daardoor keer extra check noodzakelijk, maar ook dat is en werd prima begeleid.

Fam. A. de Bie

In 1 woord geweldig. Super planning en geweldig resultaat