Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Elly van Workum

Goede service. Prima afwerking. Zeer nette monteurs. Afspraken to the point.

Ineke

Wij zijn heel erg tevreden over de Bubbelshop. Bert en Eva helpen prima bij het ontwerpen van je badkamer en geven goede adviezen over sanitair en accessoires. De installateurs en tegelzetters zijn... Wij zijn heel erg tevreden over de Bubbelshop. Bert en Eva helpen prima bij het ontwerpen van je badkamer en geven goede adviezen over sanitair en accessoires. De installateurs en tegelzetters zijn heel vakkundig en leveren keurig werk af. Het zijn bovendien prettige mensen om in huis te hebben.

Ton Wammes, Zandweg 27-35 Wijk bij Duurstede

Bubbelshop in Wychen

Bert de Koning

Wij zijn dik tevreden met de Bubbelshop in Wijchen. Het resultaat is perfect. Het afwerkingsniveau is hoogstaand.

Neen

Millingen

Goed advies. Ook erg vernieuwende ideeën. Zoals vloerverwarming in mijn eerder altijd koude toilet en een ingebouwde reserve toiletrolhouder. Ook qua planning is alles gegaan zoals afgesproken.

Ga vooral zo door!

Kristel en Martien Verrijt

Via de goede beoordelingen op het internet zijn we bij jullie als klant gekomen. We hebben de badkamer en wc beneden bij jullie laten vernieuwen. We zijn alleen maar vol lof over jullie en kunnen... Via de goede beoordelingen op het internet zijn we bij jullie als klant gekomen. We hebben de badkamer en wc beneden bij jullie laten vernieuwen. We zijn alleen maar vol lof over jullie en kunnen toekomstige klanten dit bedrijf van harte aanbevelen. Er wordt geweldig vakwerk geleverd.

Geen.

HB van Hattem

Plezierige ontvangst en verloop van een prettige samenwerking, TOP

neen, kan niet beter

Fam. de Beijer

Onze ervaringen met de Bubbelshop zijn erg goed.
Er is altijd ruimte voor verbetering, maar deze keer hebben wij die niet kunnen vinden.
Keurig nette mensen in dienst welke écht vakwerk...
Onze ervaringen met de Bubbelshop zijn erg goed.
Keurig nette mensen in dienst welke écht vakwerk leveren.

Geen verbeterpunten kunnen vinden.

Silvester en José Eltink

Badkamer volledig gestript en opnieuw ingericht inclusief verlaagd plafond. Goed afgesproken, goed gepland en uitvoering geheel volgens plan. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Ik zou geen verbeterpunten weten!

Frans en Leony Roobeek

Nadat we besloten hadden om de tegelvloer in de hal te laten vernieuwen, besloten we ook ons toilet onder handen te nemen. We kregen het advies om bij de Bubbleshop in Wijchen te gaan kijken. Dat... Nadat we besloten hadden om de tegelvloer in de hal te laten vernieuwen, besloten we ook ons toilet onder handen te nemen. We kregen het advies om bij de Bubbleshop in Wijchen te gaan kijken. Dat bleek een schot in de roos. Goed advies en tijdens de uitvoering van de werkzaamheden bleek er een perfecte afstemming te zijn met de tegelzetters. Alles is heel vakkundig voorbereid en met grote zorg geplaatst. Het resultaat mag gezien worden!