Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Henk en Monique

We gingen voor een nieuwe badkamer en nieuwe toilet en kwamen na aanraden van een vriend bij de Buddelshop in Wychen uit. In onze eerste contacten met Bert de Graaf van de Bubbelshop te Wychen hadden we gelijk het gevoel met een echte eerlijke vakman te maken te hebben.

We kregen ook gelijk voor de verbouwing een volledig ingerichte badkamer op wielen aangeboden. Vooraf werd alles netjes afgedekt en afgeplakt en kon de verbouwing beginnen.

Het werd wel heel snel duidelijk dat we met echte vakmensen te maken hadden alles verliep op rolletjes en als een geoliede machine. Het sloopwerk keurig uitgevoerd (zover dat dat kan met slopen), het leidingwerk keurig netjes voorbereid er werd echt nergens op bezuinigd maar alles werd keurig netjes aangebracht. Er wordt echt nergens op bezuinigd daar is Bert ook heel duidelijk in. Het moet gewoon goed gebeuren zei hij dan. We gaan echt niet bezuinigen op een paar kraantjes als de klant daar in de praktijk heel veel baat mee heeft. Vervolgens alles keurig netjes gestuukt je kunt echt merken dat de verschillende disciplines volledig op elkaar ingespeeld zijn.
Na het stucwerk kwamen de tegelzetters. Ook weer echte vakmensen overal waar er dingen op verschillende manier kon worden opgelost werd dit even met ons afgestemd wat we wilden en eigenlijk altijd volgde we gewoon het advies van de vakmensen omdat het ook altijd de beste oplossing was. Ook hier werd weer nergens op bezuinigd nee we doen de waterdichte pasta niet enkel in de naden (wat in de praktijk ook nog wel eens gedaan wordt) maar gewoon netjes de gehele wand. Wat ook echt opviel was dat iedere dag alles weer keurig netjes opgeruimd en helemaal schoongemaakt werd. Dit was overigens een rode draad door het gehele project. Werd er iets gezaagd in een gipsblok werd het ook weer direct even opgezogen.

Een nieuwe badkamer en toilet is op zich best een hele klus maar met de Bubbelshop uit Wijchen is het voorbij gevlogen en was het echt een verademing om te zien hoe vakmensen echt op elkaar ingespeeld zijn. Op een schaal van 1 op 10 toch echt een 10. Een echte aanrader!

Het resultaat is een ontzettend mooie badkamer en toilet waar we ontzettend blij mee zijn en we nog jaren van zullen genieten. Nogmaals iedereen ontzettend bedankt!

Vakmensen die volledig op elkaar zijn ingespeeld. Er wordt nergens op bezuinigd het belang van de klant staat voorop.

Geen verbeterpunt alles is al optimaal!

Score voor Je Baden+ badkamerspecialist: 5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja