Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ron van den Blink

Vriendelijke , nette vakmensen. Mijn ervaring is heel goed.

Nette vakmensen

Eigenlijk niet dat ik zou weten.

Jeroen en Mariel

Helemaal TOP: er wordt goed meegedacht, de communicatie verloopt goed en soepel, het contact is vriendelijk en warm en het resultaat fantastisch!

Vakkundig, professioneel, vriendelijk, duidelijk en communicatief vaardig

Rutten

Geweldig ze denken met je mee, ze komen met goede ideeën en afspraken komen ze na.
Wij zijn erg tevreden.

Je kunt van ze opaan.

Reijs

Vakbekwame mensen met hoge kwaliteit van werk. Zeer tevreden over het resultaat. Problemen zijn netjes opgelost.

Communicatie was daarentegen ondermaats. Als klant krijg je het gevoel...

Communicatie was daarentegen ondermaats. Als klant krijg je het gevoel dat organisatie en planning chaotisch is (wat ook later bleek dat het badmeubel veel te laat besteld was. Ook nog na nadrukkelijk aangeven vanuit klantzijde)

Kwaliteit van werk. Alles is aangepakt om een zo goed mogelijk resultaat op te leveren.

Vriendelijke betrouwbare mensen

Communicatie!
Tijdig bestellen!

Reactie Je Baden+ badkamerspecialist:

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden tijdens de vakantieperiode is de communicatie inderdaad niet geweest zoals men van ons kan verwachten. Normaliter is dit één van onze sterke... Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden tijdens de vakantieperiode is de communicatie inderdaad niet geweest zoals men van ons kan verwachten. Normaliter is dit één van onze sterke punten.
Dit resulteerde erin dat het meubel uiteindelijk helaas niet op tijd geleverd kon worden. Wij vonden dit uiteraard heel vervelend, en om er voor te zorgen dat de klant toch gebruik kon maken van de badkamer tot het bestelde meubel binnen was, hebben wij een tijdelijk meubel geplaatst. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost.

Badkamer

Goede communicatie, checken of het zo wordt als de klanten in gedachten hebben.

Toke Verberkt

Zeer goed advies en plaatsing. Prettig en vakkundig personeel.

Nee

Fam Veldman

Alles is kundig geïnstalleerd. Netjes gewerkt.

W + L

Wij hebben zeer goede ervaring met Bubbelshop. Vooral het advies en het meedenken was voor ons de doorslag om voor Bubbelshop te kiezen.

Fam. Bos

Bubbelshop wijchen