Offerte
Communicatie

sandra smids

Prima samenwerking

Erg betrokken

Schakel de juiste mensen in

Fam. Johnston

Top kwaliteit, denkt goed mee en bovenal hele goede communicatie

Communicatie, netheid/afwerking

Nvt

Familie Vogel

Na een eerste oriënterend gesprek met Peter een offerte ontvangen die niet passend was voor ons budget. Na overleg tot een keuze in materiaal gekomen die volledig naar onze wens was. Fijn om dit... Na een eerste oriënterend gesprek met Peter een offerte ontvangen die niet passend was voor ons budget. Na overleg tot een keuze in materiaal gekomen die volledig naar onze wens was. Fijn om dit gewoon te kunnen bespreken, dat betekent dat je als klant serieus wordt genomen.
Maar dan komt het, na de keuze van sanitair, tegels en meubels, uiteindelijk aan op de kwaliteit en vakmanschap van de monteur/tegelzetter. Deze heeft alles waar gemaakt waar wij op hoopten. We zijn kritisch en zeker niet de makkelijkste klanten maar Dylan heeft alles in overleg met ons tot een geweldig eindresultaat gebracht. Een volledig nieuwe badkamer met een enorme inloopdouche, bad en een aparte toiletruimte op de bovenverdieping. En een nieuw toilet beneden, het is allemaal zo ontzettend mooi geworden. Het was een hele klus, met een behoorlijke investering maar alle lof voor Dylan, super gedaan!

Alles gaat in overleg, als klant weet je vooraf precies waar je aan toe bent.

Rob Janssen

Een badkamer aanschaffen is vooruit denken en daarbij zijn we perfect geadviseerd. Van de aanschaf tot de oplevering fantastisch werk geleverd!!

Heel goed advies en overleg over voor en tijdens het werk.

Beter gaat niet.

karina hoftijzer

Super goed, wordt goed meegedacht wat mooier is.

Perfecte afwerking, goed overleg

Fam.Trouw

Het is een relatief klein bedrijf wat maakt dat je altijd met dezelfde persoon contact hebt. Peter neemt de tijd om met je een badkamer naar wens uit te zoeken. Gaat voor je op zoek als er... Het is een relatief klein bedrijf wat maakt dat je altijd met dezelfde persoon contact hebt. Peter neemt de tijd om met je een badkamer naar wens uit te zoeken. Gaat voor je op zoek als er bijvoorbeeld een accessoire niet direct voor handen is. Prettig verloop tot definitief besluit van aankoop. Daarna wordt het overgedragen aan de installateur.
Installatie is bij ons gedaan door Dylan. Hij werk heel nauwkeurig en netjes. Doet alles in overleg en neemt daar ook de tijd voor. Heeft oog voor detail en vindt het belangrijk dat je als klant tevreden bent over het eindresultaat. Tijdens het proces is er ruimte voor wijzigingen. Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat!

Mooi werk afgeleverd. je wordt gehoord als klant.

De installateur heeft veel praktijkervaring. Om die reden zou het fijn zijn als hij een keer komt kijken alvorens er definitief een keuze wordt gemaakt in materiaal/indeling van de nieuwe badkamer.... De installateur heeft veel praktijkervaring. Om die reden zou het fijn zijn als hij een keer komt kijken alvorens er definitief een keuze wordt gemaakt in materiaal/indeling van de nieuwe badkamer. Zou in positieve zin kunnen leiden tot andere keuzes .

Fam. Vette

Van begin tot eind goede begeleiding bij het maken van onze keuzes.

Duidelijk, meedenken, communicatie

Fam.van de Ven

Prima klantvriendelijke en meedenkende mensen met verstand van zaken en improvisatie vermogen op momenten dat er onverwachte hobbels in het maak proces.

Klantgerichtheid en vakmanschap

Ga zo door

Fam.van de Ven

Wij zijn heel prettig ontvangen en tijdens de gesprekken over het ontwerp van onze badkamer werd er goed met ons meegedacht.

Vakkundige installatie van wastafels, douche en vooral toilet, want voor de laatste doken nogal wat problemen op die met veel inzet werden opgelost. Perfect tegelwerk!

Het zou beter zijn om het werk wat ruimer in te plannen, want de voorgenomen planning werd niet gehaald. De logieskosten die daardoor voor ons hoger werden, werden zonder omhaal vergoed. Bravo!

Fam Meerdink

Heel goed

meedenken, vakmanschap, goede adviezen, passie voor het vak, prettig in de omgang

ietwat duidelijkere afspraken maken over het tijdstip van de volgende werkdag