Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

de heer Atsma

Heb m'n sanitair (2 toiletten en badkamer) laten upgraden door Van der Meulen. Ben over zowel het voortraject (informatie, advisering), de uitvoering als de afwikkeling uiterst tevreden.

De uitvoering: vakmanschap.
Planning: in de uitvoering sloten de activiteiten van interne medewerkers en onderaannemers perfect op elkaar aan.

Na opdrachtverstrekking bleef reactie/bedankje uit; cliënt kan zich afvragen of getekende offerte wel is ontvangen, maar gelet op het kostenplaatje is een bedankje sowieso op z'n plek

Fam. Freijser

Prettig contact met de medewerkers en met het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Samen met Marlou hebben we een ontwerp gemaakt dat geheel voldoet aan onze wensen.

Bij de levering ontbraken er een aantal kleine dingen. Na contact te hebben gezocht hebben ze dit snel opgelost.

n.v.t.

Fam. De Goeij

Vakmensen, heel fijn in de omgang. Alles wordt geregeld en afgestemd, waardoor de badkamer snel geplaatst wordt.

Vakmensen. Prima communicatie. Alles uit handen genomen, dus geen zorgen. Fijne ervaring!

Helaas werkte onze kachel niet, wat door de leverancier zelf gemaakt moest worden. Dat heeft wel heel lang geduurd, maar uiteindelijk wel goed opgelost.

Mevr. Meijer

Mooie basisvloer uitgezocht!

Divers aanbod, ook in prijs-kwaliteit goed. Service met de tegelplint(en) is ook een fijne aanvulling

Het is niet altijd mogelijk om zonder afspraak binnen te lopen

Familie Zwaaneveld

Het eerste contact in de showroom was erg prettig. Bij het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Uiteindelijk een ontwerp geheel naar onze wensen. Het contact, persoonlijk en... Het eerste contact in de showroom was erg prettig. Bij het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Uiteindelijk een ontwerp geheel naar onze wensen. Het contact, persoonlijk en telefonisch, verliep altijd in een gemoedelijke sfeer. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Netjes en vakkundig afgewerkt.

Uiterst correcte afhandeling van klachten achteraf.

n.v.t.

Edwin

Geduldig in de offerte- en adviesfase, nette uitvoering en een uitstekend resultaat, waarbij de uitvoering netjes en vlot was

No nonsense en klantgericht

Janine van Buuren

Goede service!
Duidelijk advies.
Meedenkend.

Vakmanschap,netjes te werk gaan met uitbreken ed.Goede communicatie!

Geen!

Fam.Wels

We hebben goede ervaring met de bubbleshop in Wijchen.
Goed advies gekregen bij het uitzoeken van de badkamer.
We hebben goede ervaring met de bubbleshop in Wijchen.
Goed advies gekregen bij het uitzoeken van de badkamer.
Goede montage door Dylan die steeds goed met ons overlegde en advies gaf over de mogelijkheden.

De preciesheid en netheid waarmee de werkzaamheden uitgevoerd zijn.

In het beginfase (ontvangen van de offerte etc.) duurde de communicatie naar onze zin iets te lang.

Familie Nijenhuis

Wij hebben Oude Geerdink als een deskundig en vakkundig bedrijf ervaren. Ze doen wat ze beloven, de kwaliteit van het werk is hoogwaardig.
Vanaf offertefase tot en met de oplevering een goede...
Vanaf offertefase tot en met de oplevering een goede en fijne samenwerking. De vakmensen die voor hun werken staan voor hun werk.
Kortom een prima bedrijf die aan te raden is.

Doen wat ze beloven.
Komen hun planning na.
Hoogwaardige kwaliteit van materialen en het werk.
Goede adviezen voor en tijdens het werk.
Het werk van de verschillende vaklieden...
Doen wat ze beloven.
Komen hun planning na.
Hoogwaardige kwaliteit van materialen en het werk.
Goede adviezen voor en tijdens het werk.
Het werk van de verschillende vaklieden (installateur, tegelzetter en timmerlieden) is goed op elkaar afgestemd.

Een prima ervaring, geen verbeterpunten.

Rick Eising

Badkamer renovatie

Heldere offerte, inspectie aan huis, snelle levering en uitvoering. Komen afspraken na. Werken netjes en vlot