Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Stefan

Goed advies en fijn geholpen

Goed advies

Nvt

De Weerd

Bij de Wilde sanitair, kan je voor duurzaamheid terecht, of het nu gaat om een paar simpele afdekdoppen of toiletgarnituur. Men is bereid; onderdelen van niet recent bad- en toiletmeubilair voor je... Bij de Wilde sanitair, kan je voor duurzaamheid terecht, of het nu gaat om een paar simpele afdekdoppen of toiletgarnituur. Men is bereid; onderdelen van niet recent bad- en toiletmeubilair voor je uit zoeken en te bestellen tegen een aannemelijke prijs. Goede service !!

Bereidheid, wie het belang van de klant in het oog heeft, die helpt zichzelf.

n.v.t

Els en René van Huffelen

Super. Komen na wat er afgesproken is!

Vakmensen aan het werk.

N.v.t

Fam van Meel

Bij ons eerste bezoek aan de showroom ideeen opgedaan voor een badkamerrenovatie. Er werd goed naar ons geluisterd en er werd volop tijd voor ons genomen. Offerte laten maken en vervolgens datum... Bij ons eerste bezoek aan de showroom ideeen opgedaan voor een badkamerrenovatie. Er werd goed naar ons geluisterd en er werd volop tijd voor ons genomen. Offerte laten maken en vervolgens datum geprikt. Uitvoering was prima. Monteur werkte erg hard en resultaat is erg mooi.

luisteren naar wat de klant wil.

geen verbeterpunten.

Fam. Heesakkers

Gastvrije ontvangst, heldere en duidelijke uitleg. Overzichtelijk, helder en duidelijk.

Bekwaam, vriendelijk en gastvrij

fam. Bruijnincx

Uitstekend

deskundig en klantvriendelijk, veel kennis van zaken en goede adviezen

geen verbeterpunten

de heer Atsma

Heb m'n sanitair (2 toiletten en badkamer) laten upgraden door Van der Meulen. Ben over zowel het voortraject (informatie, advisering), de uitvoering als de afwikkeling uiterst tevreden.

De uitvoering: vakmanschap.
Planning: in de uitvoering sloten de activiteiten van interne medewerkers en onderaannemers perfect op elkaar aan.

Na opdrachtverstrekking bleef reactie/bedankje uit; cliënt kan zich afvragen of getekende offerte wel is ontvangen, maar gelet op het kostenplaatje is een bedankje sowieso op z'n plek

Fam. Freijser

Prettig contact met de medewerkers en met het ontwerpen van onze badkamer en wc werd meegedacht. Samen met Marlou hebben we een ontwerp gemaakt dat geheel voldoet aan onze wensen.

Bij de levering ontbraken er een aantal kleine dingen. Na contact te hebben gezocht hebben ze dit snel opgelost.

n.v.t.

Fam. De Goeij

Vakmensen, heel fijn in de omgang. Alles wordt geregeld en afgestemd, waardoor de badkamer snel geplaatst wordt.

Vakmensen. Prima communicatie. Alles uit handen genomen, dus geen zorgen. Fijne ervaring!

Helaas werkte onze kachel niet, wat door de leverancier zelf gemaakt moest worden. Dat heeft wel heel lang geduurd, maar uiteindelijk wel goed opgelost.

Mevr. Meijer

Mooie basisvloer uitgezocht!

Divers aanbod, ook in prijs-kwaliteit goed. Service met de tegelplint(en) is ook een fijne aanvulling

Het is niet altijd mogelijk om zonder afspraak binnen te lopen