Communicatie
Resultaat
Nazorg

pauwels

Communicatie kan beter
bij de beschadiging van de vloerverwarming. heb ik een mail en een tel contact met u gelegd
met de vraag om reactie
dit hebt u niet gedaan, dat hebben wij...

goed werk geleverd, netjes gewerkt

Zeer fijn geholpen met uitzoeken van nieuwe toilet.
Ruime keus aan Sanitair en tegels

Mooie showroom en goede service ook na oplevering

Zeer competente medewerkers en klantvriendelijk

Veel kennis van zaken

Super goede winkel!

Wij hebben een prettige ervaring met Het Culemborgs Badkamerhuys.

Prachtig groot scherm waar we ons ontwerp op konden zien.

Yvonne de Wit

Afgelopen week is onze badkamer opgeleverd. Wat een plaatje is het geworden! Niet in de laatste plaats vanwege de inzet van Lenny en Jos.

Prettig, persoonlijk, servicegericht, vriendelijk, komt afspraken na.

Dichterbij het werk op het moment dat het start. Misschien kun je in de eerste week een keer extra komen kijken om te polsen hoe het werk vordert en of alles naar wens is.

Nina

Kwalitatief goede sevice, prettige communicatie met monteur, de nazorg was goed maar traag.

Communicatie met monteur verliep goed, vroeg regelmatig onze mening, goed contact, werkte netjes

Communicatie met de locatiemanager was wat traag. Was wel adequaat maar niet erg inspirerend . Je bent niet op zoek naar een "gladde" verkoper, maar in dit geval mocht wel iets meer "eager". Ook een kopje koffie was leuk geweest.

Van begin tot eind goede service, uitvoerende installateur ook prima werk verricht, goede vakmannen.

korte communicatielijnen, snel antwoord, bevestiging meubelen, cementkleur, etc. gebeurt allemaal in overleg met klant.

misschien is het handig om de gebruiksaanwijzingen van het geleverde materiaal bij de klant achter te laten.

Ellen en Gerard

Aangenaam maakt wat ons betreft zijn naam helemaal waar.
Zijn in staat vakmensen aan zich te binden, het eindproduct, de badkamer ziet er prachtig uit.

Kenmerken van dit bedrijf zijn, prettig, eerlijk, geduld en vakmanschap.
Alle componenten op tijd geleverd.
Tijdens de oplevering worden de laatste kleine zaken zoals een vergeten kitrandje, opgelost.

De communicatie zou nog beter kunnen.
Een voorbeeld:
Het is prettig om in een eerder stadium te weten dat er eigenlijk een extra ruimte nodig is voor opslag van de componenten.
Niet 3 dagen van te voren.

Prima meedenkend bedrijf, met als doel een tevreden kalnt

flexibiliteit in planning en ontwerpen

zorg voor een heel directe communicatie wanneer er zaken nog definitief geregeld moeten worden, niet de klant moet achter de regelzaken aanlopen maar ..................................