Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Het ging om een kleine klus. Prettig dat die toch serieus is benaderd. Er is gevraagd en ongevraagd advies gegeven. Ook tijdens de uitvoering is getracht een zo goed mogelijk resultaat te bereiken.

Serieuze aandacht voor de wensen van de klant. Prettige communicatie over welke keuzes daarbij kunnen en moeten worden gemaakt. Je merkt dat de mensen het belangrijk vinden het werk goed te doen.

Een bedrijf wat in onze ervaring begrijpt wat de klant vraagt.

meedenkend en eerlijk

neen

Super! Er wordt goed meegedacht naar oplossingen en komen mooie voorstellen.

Worst goed meegedacht met de klant en er wordt tijd voorgenomen.

De offerte had iets eerder gemaakt mogen worden.

Ik ben heel tevreden over de samenwerking met de firma Astra.
De ontvangst in de showroom was fijn met volop keus. Er werd goed met ons meegedacht en er zijn mooie tekeningen gemaakt die ons...

De kennis en kunde van Grada in de showroom en de fijne samenwerking met Peter en Pascal tijdens de verbouwing.
Door de tegelzetter is er keurig netjes getegeld. Vakwerk!

De nazorg bij de laatste vragen en zorgen.

Familie Hemmes

Bij Aangenaam badkamers werken zeer kundige mensen. Allereerst in de showroom werd samen met ons een ontwerp gemaakt voor de badkamer en konden we uit allerlei opties kiezen. Ook werd er meegedacht...

De communicatie verliep soepel, iedereen is bereid mee te denken op elk niveau (grote lijnen tot details) en het eindresultaat is super!

Prima geadviseerd en tijd voor genomen

De tijd die voor je wordt genomen

Elverdink

Wij hebben een zeer goed ervaring met van der Meulen.
We hebben goede adviezen gekregen over hoe de badkamer in te delen.
De producten die geleverd zijn bevallen uitstekend.

Wij vonden het erg fijn dat de monteurs meedenkend waren. We konden ze ten alle tijde bellen als we er even niet meer uitkwamen, en gaven ons een goed advies.
Omdat onze planning uitliep konden de installateurs ook zo hun planning hierop aanpassen! erg fijn.

Rene witjes

Ben zeer tevreden over de vakkundigheid en gekregen adviezen tijdens de aanschaf van mijn badkamer

Bijzonder tevreden over de installeur van de badkamer

Nee niet echt verbeterpunten

Astra Woerden heeft bij ons keurig werk geleverd. We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer en toilet. Er wordt goed advies gegeven en komen afspraken na. Ik zou hen zeker aanbevelen.

Jullie werken netjes

Heel erg goed, vakbekwame mensen die de opdracht uitgevoerd hebben.

Heel erg goed, vakbekwame mensen die de opdracht uitgevoerd hebben.