Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Voorkomend, helder en mooi werk afgeleverd.

Kwaliteit

Wellicht op de dagen dat er gewerkt wordt iets beter communiceren wat de planning is.

Nn

Luisteren goed en geven daardoor goede adviezen.
Betrokkenheid
Doen wat er is afgesproken

Zou het niet weten

Een bedrijf wat goed advies over de mogelijkheden van het verbouwen van een badkamer en sanitair.

goed advies, mooie showroom

Edwin Heijm

Geweldig bedrijf met uitstekende service! Toen ik de showroom binnenkwam werd ik niet meteen besprongen door opdringerige verkopers maar kon gewoon rustig kijken. Kreeg een hele stapel folders mee...

Rustige en vriendelijke benadering in de showroom. Klantvriendelijkheid. Deskundigheid van de vakmensen.

Rik

Goed advies en professioneel uitgevoerd. Prettige communicatie. Al met al heel tevreden.

Denken mee, geven gericht advies, helder in communicatie.

Martijn Kinket

Klantgericht, vriendelijk, kennis van zaken en flexibel

Flexibel

Keukens! Ga OOK keukens verkopen.

Astra badkamers geeft goed deskundig advies, denkt mee, is flexibel en komt zijn afspraken keurig na.

communicatie, nazorg

Wij zijn prima geholpen bij het uitzoeken van de mogelijkheden voor onze badkamer.
Ook de uitvoering is goed verlopen.

Goed meedenken, tijdig reageren en een duidelijke planning, startdatum in goed overleg.

Een klein puntje: de startdatum was al enige tijd bekend. We hadden die dag geen idee hoe laat er iemand op de stoep zou staan. Waarschijnlijk kwam dit ook doordat de monteur direct de maandag na de vakantie startte met de werkzaamheden bij ons. Een belletje vooraf zou prettig geweest zijn.

Rob en Brigitte

Er is goed meegedacht en wij zijn deskundig geadviseerd door Badkamer ID.
De installateur heeft zeer vakkundig en in goed overleg gewerkt.
Wij zijn zeer tevreden over het eind resultaat....

Deskundig, klantvriendelijk en proces wordt goed gevolgd

Van begin tot eind goed en duidelijk begeleid in het maken van keuzes. Erg tevreden met het eindresultaat, kwaliteit staat bij Astra voorop!

Veel ervaring en fijne en flexibele omgang met mensen.

Geen.