Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

AlbRon

Prima voorlichting over de mogelijkheden en actief meedenken over de vormgeving.

We kregen het geruste gevoel dat het allemaal goed zou komen.

Alles was prima geregeld en...

Actief meedenken
Productkennis
Goede informatiw

van der Meer

Badn+ Bliek sanitair uit Volendam levert echt kwaliteit. Ze werken netjes en denken met je mee. We zijn zeer tevreden over Bliek Sanitair en onze nieuwe badkamer

Zeer betrouwbaar, netjes en hoge kwaliteit. Ze denken echt met je mee.

Fam Seip

Prima ervaring!

Duidelijke afspraken, goed advies en mooie afwerking. Betrouwbaar, alles is vlgs afspraak verlopen.

Geen verbeterpunten, wij zijn zeer tevreden en blij met zo'n zaak. Van de eerste stap in de winkel tot aan de laatste werkzaamheden en oplevering voelde alles goed!

Goed vakwerk, prettige mensen en nette manier van werken.

Ik ben heel prettig en vakkundig geholpen met het uitzoeken van een badkamer.
Door lekkage van mijn oude bad , moest ik plotseling een andere badkamer.
Hier was ik niet echt op...

Ik heb de vak bekwaamheid en de perfectie van zowel de tegelzetter als de
installateur als zeer aangenaam ervaren.

Nee , alles liep perfect.

We hebben een ontzettend goede ervaring gehad met Aangenaam Badkamers en nu een prachtige badkamer in ons nieuwe huis. Het is duidelijk dat jullie ontzettend veel ervaring hebben en erg klantgericht...

Communicatie en overleg.

Ben de Raaff

Vloer van de badkamer is te hoog waardoor de volgende kamer veel te veel opgehoogd moet worden;aangekaard bij van Steenbergen en bij Willemsen maar naar een deugdelijke oplossing wordt niet gezocht;...

Vriendelijkheid, ontwerp, kwaliteit van de materialen

Geen dingen in het ontwerp zetten die niet geplaatst worden zoals, ventilator, badhandoeken rekje (Staan wel in het ontwerp maar worden niet meegegerkend terwijl je daar wel vanuit ga.

Anne

Een prachtige showroom, deskundig advies en vakmanschap in de uitvoering!
Zeer flexibel, denken mee en proberen het ongemak van een badkamerverbouwing te minimaliseren.

Vakmanschap, gezellig in de omgang, minimaliseren van het ongemak, flexibel, netjes en opgeruimd werken.

Blijf een 'familiebedrijf',kleinschalig, makkelijk benaderbaar en flexibel.

Vriendelijke mensen, zeer behulpzaam en meedenkenden snelle levering en montage van de bestelde Sunshower.

Ik werd regelmatig ip de hoogte gehouden van de voortgang, communicatie was helder en goed!

Bert de Smet

Willemsen voert met eigen personeel de werken uit. Je merkt de familieband van de werknemers; alles wordt goed met elkaar afgestemd. De kwaliteit van het opgeleverde werk is prima .

Klein compact team van medewerkers die weten wat ze aan elkaar hebben, dit geeft een vertrouwd gevoel.

De documentatieset bij oplevering was niet volledig (gegevens badkamermeubilair en douchebak ontbraken).