Line Hellemans

Zeer gped

snelle en goede service

Rabobank Vallei en Rijn te Ede

Na even zoeken op het web heb ik het product gespot die wij wilden bestellen

Esmee Venema heeft me uitstekend geholpen. Kwam de gemaakte afspraken heel correct na. Was snel en competent, Pluim voor haar!

Nee alle is prima verlopen.

Marieke

Ik heb een monster besteld naar aanleiding van een offerte voor een bedrukking voor een blikje (model B of C). Vervolgens krijg ik een monster binnen met een wikkel. Dit vind ik persoonlijk erg... Ik heb een monster besteld naar aanleiding van een offerte voor een bedrukking voor een blikje (model B of C). Vervolgens krijg ik een monster binnen met een wikkel. Dit vind ik persoonlijk erg jammer, aangezien ik offerte heb aangevraagd voor B of C. Ik kan dus nog steeds niet beoordelen naar welke bedrukking mijn voorkeur uit gaat.

Binnen 24 uur mailreactie

De monsters aanpassen op de aanvraag van de klant.

Reactie Aurora E-commerce:

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Hartelijk dank voor je feedback! Maar wat jammer om te horen dat je een sample blik hebt ontvangen, dat niet helemaal naar wens is. Hoogstwaarschijnlijk is de wens voor een optie B of C bedrukking bij ons niet goed verwerkt.
Wil je alsnog een juist sample blik met bedrukt deksel ontvangen? Neem dan even contact met ons op: verkoop@geluk.com. We helpen je graag!

HHG - Aalst

Nog geen ervaring gehad; het is de eerste keer dat we een bestelling doen.
Nog geen ervaring gehad; het is de eerste keer dat we een bestelling doen.
Deze eerste keer is prima verlopen, precies zoals we mogen verwachten van een (deels) internetbedrijf: goede reactie, op tijd leveren en geen gezeur over betalingen.

Klantvriendelijk

Geen??

Top!

Goede communicatie.
Werken met proefdruk erg handig.

Misschien iets sneller reageren op de mail.
Omdat de mevrouw die met ons overlegde niet de hele week werkte duurde het wat langer.
Dus misschien iemand die het dan overneemt.

We hebben koekblikken besteld voor Sinterklaas. Pas na bestelling en aanbetaling van 125 koekblikken bleek dat jullie niet konden leveren.

geen sterke punten

Vooraf aangeven of jullie kunnen voldoen aan de wensen van de klant. Niet eerst de betaling incasseren en dan pas aangeven dat jullie de gewenste bestelling niet kunnen leveren.

Dorpsfemme

Over het algemeen positief. Bestellen gaat altijd wat rommelig met verschillende contactpersonen.
Offerte is niet duidelijk voor mij. Er staan (bestel)codes/vakjargon op maar ik zou liever meer duidelijk hebben welk product ik precies bestel zodat een herhalingsbestelling eenvoudiger gaat.

Leveren van kleine oplages.
kwaliteit is goed.

over de blikken die ik bestel. De scharnieren zijn niet optimaal, het blik sluit niet perfect.

We zijn heel goed geholpen.

We hebben nu een unieke give-away

nee

Behulpzame en snelle ontvangst en informatie voorziening

snelle offertes, levering volgens afspraak

Interne communicatie verbeteren. Beter afstemmen wie er met welk doel naar de klant belt, en als blijkt dat er onduidelijkheid is, zelf initiatief nemen om het intern uit te zoeken.
Afdeling/...
Afdeling/ personen die offertes maken en afdeling\ personen die de proefdruk aanleveren in dit geval.