CijferAdvies

Een verademing! Snel, vriendelijk en goed geregeld.

Goed advies over de mogelijkheden. Denken goed mee.

Hele goede service, zodra ik mijn bestelling had gedaan werd ik gelijk gebeld of mijn order klopte en zou het binnen 2 dagen levertijd zijn. Daarover was ik blij verrast met 672 blikken.

Snelle service, blikken topkwaliteit, goed verpakt per stuk zonder enige beschadiging.

Nee, is gewoon goed!

Janny

Prima service! We hadden op korte termijn blikken met foto-opdruk nodig en dat werd snel geleverd. De medewerking, het contact, de adviezen en de kwaliteit ...het was allemaal prima. Wij zijn zeer... Prima service! We hadden op korte termijn blikken met foto-opdruk nodig en dat werd snel geleverd. De medewerking, het contact, de adviezen en de kwaliteit ...het was allemaal prima. Wij zijn zeer tevreden!

Zeker de medewerking en het meedenken om een mooi product te leveren.

Nee.

Voor onze vereniging hadden we een grote hoeveelheid blikjes nodig voor een klein prijsje, dit kon door het bedrijf snel geregeld worden waardoor we direct uit de brand waren.

Goedkoop en simpel geregeld.

Ik moest kiezen tussen 80 of 160, een 'tussenmaat' was fijn geweest.

DevKa

Het bestellen van de blikken ging super makkelijk. Via o.a. mailcontact werd mijn bestelling al snel verwerkt!

Het snel verzenden en goede communicatie.

Wellicht het mogelijk maken om met de app van een bank te kunnen betalen. Dit is mijn niet gelukt.

Lisa Broekhuis

Goede service en snelle levering. Direct antwoord op m'm vragen.

Belde op met een spoedklus en had de blikken de volgende dag al in huis. Hele fijne service, dankjewel!

Geen verbeterpunten of tips

We hadden collectebussen nodig en dan kom je al snel bij de blikkenshop uit. Helaas blijkt nu achteraf is het niet de kwaliteit die we zoeken. Of dit echt de schuld is van de blikkenshop durf ik... We hadden collectebussen nodig en dan kom je al snel bij de blikkenshop uit. Helaas blijkt nu achteraf is het niet de kwaliteit die we zoeken. Of dit echt de schuld is van de blikkenshop durf ik niet echt te beweren. Misschien zoeken wij wel een oud product wat niet meer geleverd wordt.

voor mijn aankoop heb ik die eigenlijk niet

Producten nog duidelijker omschrijven

Reactie Aurora E-commerce:

Dank voor je reactie. Je feedback hebben inmiddels verwerkt en de productinformatie aangepast!

Norbert De Groot

Goed. Ik had echter wel actief informatie willen vernemen wasrom de levering vertraagde . Die info kreeg ik pas na een telefoontje van mijn kant. Verder voldoet de levering asn mijn verwachting.

Persoonlijk.

Zie mijn punt over de levering

B.O.O.K. "Animo"

Ik wilde 60 blikken met eigen ontwerp als opdruk bestellen en dit werd vakkundig in proefdruk aan mij voorgelegd. Ik had een eigen ontwerp gemaakt, maar er werd een mooier ontwerp door jullie... Ik wilde 60 blikken met eigen ontwerp als opdruk bestellen en dit werd vakkundig in proefdruk aan mij voorgelegd. Ik had een eigen ontwerp gemaakt, maar er werd een mooier ontwerp door jullie voorgesteld, wat ik heel attent vond. Ik heb veel positieve reacties erop gekregen. Het moesten er 60 zijn en het kon eigenlijk alleen per 24 (doos vol), maar er waren nog 12 over, dus zo kon ik er toch 60 krijgen, ook heel fijn! En de levering was ook snel.

Zie hierboven.

Nee.

Top bedrijf

Goede communicatie tussen leverancier en klant.