Super fijne communicatie met de medewerkers gehad. Telfonisch en per mail goed te bereiken en krijg een helder en duidelijk antwoord.

Alles is mogelijk en er wordt meegedacht aan een passend ontwerp. Je krijgt zelf de vrijheid en eventuele hulp wordt ook aangeboden.

Ik heb geen punten. Bij mij verliep alles goed.

Studio Daan & Ed

Zeer positief. In ons geval was er iets niet goed gegaan met de eerste bedrukking van onze blikken. Dat kan gebeuren. Dit is echter zeer snel en correct afgehandeld.

Sterke klantenservice en mooi product.

Afstudeer onderzoek Niet Aangeboren Hersenletsel

Voor een afstudeeropdracht heb ik een kaartenspel gemaakt om kinderen te begeleiden wanneer één van hun ouders een NAH (Niet Aangeboren Hersenletsel) heeft.
Omdat ik het spel graag netjes wil...
Omdat ik het spel graag netjes wil houden heb ik Blikkenshop.nl benaderd of zij d.m.v. het schenken van zes blikjes een maatschappelijke bijdrage in willen nemen. In contact met Jenske bleek al snel dat Blikkenshop.nl het doosje mét opdruk wilde leveren. Door de bijdrage van Blikkenshop.nl blijft het spel netjes en komt het kwartetspel nog meer tot zijn recht! Ik ben Jenske en haar team enorm dankbaar voor hun gebaar voor de gezinnen waar Niet Aangeboren Herenletsel voorkomt. Zeg nou zelf... de buitenkant is toch de 'blikvanger'!

Snelle service, netjes verpakt, uitstekende drukkwaliteit en hart voor de maatschappij!

Ga zo door!

Marjolein

Snelle levering, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Snelle verzending

Willaerruiters

Onze vereniging wilde de sponsoren en vrijwilligers bedanken voor hun betrokkenheid. Het werd een blik van wwarrdering. Mooi blik met bedrukt logo en gevuld met een
taartje.

Zeer goed geholpen door Luuk. kan niet beter

Geen enkele

Van Staveren

Denken goed mee. Kunnen snel schakelen en snel leveren.

Flexibiliteit

Reinier Hamel

Blikverruimend bedrijf, er gaat een wereld voor je open aan mogelijkheden.

Heldere en persoonlijke communicatie

Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar... Webshop is nog niet helemaal compleet qua keuzemogelijkheid voor bedrukking boven- en onderzijde. Later zag ik dat er ook embossing mogelijk is. Dat staat niet bij elk blik, maar misschien is daar een reden voor.

VDV AGRI

Dit jaar zochten wij voor het eerst een relatiegeschenk voor onze klanten in Frankrijk.
Bij toeval terecht gekomen bij de Blikkenshop. Onze keus is uiteindelijk gevallen op gepersonaliseerde stroopwafelblikken.
Intussen zijn ze binnen en ze zijn echt heel mooi!

Prima service en nog echte klantvriendelijkheid!

Bedrukte blikken besteld als bedankje voor medewerkers. Het product ziet er super uit en is zeer redelijk geprijsd.

Prettig en snel contact met medewerker van blikkenshop.nl

Diesignloods v.o.f.

Vriendelijk en zeer persoonlijke aanpak!

We hebben ervaren dat er echt iets voor je gedaan wordt.

geen bijzonderheden