Stichting 3 Oktober Viering

De ervaring is TOP. Wordt snel en vakkundig geholpen en zeer vriendelijk.

Zeer vriendelijk

Reactie Aurora E-commerce:

Wauw, wat een mooie feedback! Dank je wel!

Farnoosh Shahmohammadi

Onwijs goede service! Zelf heb ik bij blikkenshop 100 blikjes besteld die in de verkeerde kleur werden geleverd. Hierdoor was er eerst paniek (want ik moest de blikjes echt op die dag hebben), maar... Onwijs goede service! Zelf heb ik bij blikkenshop 100 blikjes besteld die in de verkeerde kleur werden geleverd. Hierdoor was er eerst paniek (want ik moest de blikjes echt op die dag hebben), maar Blikkenshop heeft dit zo netjes opgelost dat ik helemaal tevreden ben. Dezelfde dag is er een koerier van het andere kant van het land naar Rotterdam gereden om mij de juiste blikjes te leveren. Binnen 3 uur was het allemaal opgelost. Jeroen van Blikkenshop heeft me hierbij onwijs goed geholpen en een excellente service verleend!

Ontzettend goede service. Personeel denk goed mee en komt met oplossingen.

WANDER

Erg goed geholpen met een bestelling ondanks de spoed die er achter zat.

Oplossend vermogen en klantgericht

Laura

Duidelijke communicatie en prachtig eindresultaat! Boven verwachting.

Het is makkelijk voor te bestellen op de site.
Wel jammer dat er zon grote termijn van levering opzit.

Goede prijs - kwaliteit verhouding

De producten die ik thuis toegestuurd kreeg zaten allemaal apart verpakt. Het kan goed zijn dat dit voor bescherming is, maar ik vind dit toch wel een verspilling van plastiek.

Klantvriendelijk en goede service

goede afspraken, helpen meedenken

we hadden 1 blik met een deuk, de rest was goed verpakt

VWP Shortlease

Goede service en meedenkend personeel

Snelle handelen, voorbeeld proefdruk kunnen ontvangen zonder vertraging.

Maxlead

Snelle levering en denken goed mee. Fijn geholpen, de eerste druk via de mail leek er goed uit te zien. Maar na het echt drukken, bleek een foto niet scherp te zijn. Waar we direct gebeld werden en... Snelle levering en denken goed mee. Fijn geholpen, de eerste druk via de mail leek er goed uit te zien. Maar na het echt drukken, bleek een foto niet scherp te zijn. Waar we direct gebeld werden en alles nog aangepast kon worden.

Servicegericht
Meedenken
Flexibel

Nee

Overzichtelijk

Nvt

Weer Thuis Senioren Verhuiservice

Prima bedrijf ! Heb gevonden wat ik zocht en vond de prijs redelijk. Ben keurig op de hoogte gehouden toen het artikel niet op voorraad was en uiteindelijk is het volgens afspraak geleverd.

Er werd gebeld toen het product niet op voorraad bleek te zijn en overlegd of een latere leverdatum acceptable was.