Annemiek

Snel geregeld

Prima, snel alles geregeld en alles op tijd binnen

Goede en snelle service

klantvriendelijkheid

Gemeente Gennep

Mooie producten in lage oplages voor een goede prijs, waarbij de service ook nog eens top is.

De bedrukte koekblikken hebben we naar volle tevredenheid ontvangen.
Wij hadden andere verwachtingen bij de theedozen, maar dat is besproken en heel goed opgelost!

Mijn mail met afbeeldingen van in totaal 8 mb was niet aangekomen, zonder dat ik dat doorhad. Misschien grotere mails toestaan.

De Zangertjes van Volendam

Super tevreden

zeer content met de begeleiding en het verwerken van de order. Er is echt naar alle tevredenheid emt ons meegedacht

Goed maar af en toe moeizame communicatie

Communicatie beter oppakken. Beloftes nakomen naar de klant toe

JEOL (Europe) BV

In eerste instantie telefonisch overleg over aantallen en levertijd. Daar duidelijke afspraken over gemaakt, maar uiteindelijk zou de zending pas verstuurd worden op de dag waarop de levering... In eerste instantie telefonisch overleg over aantallen en levertijd. Daar duidelijke afspraken over gemaakt, maar uiteindelijk zou de zending pas verstuurd worden op de dag waarop de levering uiterlijk plaats had moeten vinden. Na telefonisch overleg is de zending toen opgehaald door ons in Alblasserdam. Ter compensatie kregen we een blikje chocolaatjes.......

Contact met de juiste persoon en flexibiliteit bij de aantallen.

Eerder aangeven als de verzenddatum/leverdatum niet gerealiseerd kan worden. Nu kwam het verzendbericht op de dag dat de levering plaats had moeten vinden.

Positief. Alleen levering op verkeerd adres

Levering verkeerd adres.
Presentje beloofd vanwege foute levering; niets ontvangen

Tevreden over de producten en het bedrijf. Alles is keurig verlopen.

nvt

nvt