Blikkenshop.nl levert een goede service, dit zowel naar assistentie als producten toe. Het eindresultaat is zeer mooi en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Stroopwafelblikken zijn mooi bedrukt. Levering zelfs eerder dan de afgesproken datum. Vriendelijk personeel en een goed contact. Tevreden klant!

INSTYLE

Super vriendelijke service, offerte gekregen en een aantal weken later werd ik nagebeld. Echt super.
Doen heel veel bedrijven niet eens meer.

Dit bedrijf geeft service zoals het vroeger was.
Niets is te veel en je voelt je als klant gewaardeerd. Daar mag menig bedrijf weer eens een voorbeeld aan nemen.!

Ik heb geen verbeterpunten. Alles was goed.
Ik heb geen verbeterpunten. Alles was goed.
De kleine foutjes die er gemaakt zijn omdat ik iets wilde uitproberen waar zowel het bedrijf als ik geen ervaring in hadden, (dus beide niet over nagedacht) zijn toch door blikkenshop opgelost.

Karin

Ik was best kritisch en had een aantal eisen waar mijn product aan moest voldoen, waardoor ik vaker contact had met de klantenservice. Zij bleven vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel. Daardoor... Ik was best kritisch en had een aantal eisen waar mijn product aan moest voldoen, waardoor ik vaker contact had met de klantenservice. Zij bleven vriendelijk, behulpzaam en reageerden snel. Daardoor was mijn bestelling nog ruim binnen de deadline bezorgd. Kortom: een super klantenservice en een eindproduct waar ik heel blij mee ben!

- Een goed klantenservice die weet waar het over gaat
- accuraat, meedenkend en een snelle reactie

Luuk

Complimenten voor het personeel, Altijd bereikbaar en ze denken met je mee.

Ik zou Blikkenshop aan iedereen aanraden!

Fijne leverancier, goede prijzen, persoonlijke aandacht, snelle afhandeling. Ik zou Blikkenshop.nl aanbevelen.

Persoonlijke aandacht bij het controleren van de ontwerpen als zeer prettig ervaren.

Goede ervaringen.

Het persoonlijk contact en de snelheid van reageren is heel plezierig!

Schouten Zekerheid

Erg positief! De service is heel goed en communicatie verliep soepel

Goede communicatie, snelle services en snelle verzending

FytArom opleidingen

Goede en snelle service. Ik had mijn bestelling 's avonds gedaan en werd de volgende ochtend gebeld of mijn bestelling klopte. Tevens werd vermeld dat mijn bestelling de dag daarna binnen zou zijn.

Snel en zorgvuldig. Keurig verpakt en zonder beschadigingen of deuken.

Ron Vinke - Get Work Uitzendbureau

Heerlijk om zaken mee toe doen. "Nee" lijkt niet te bestaan in het vocabulaire bij Blikkenshop. Razendsnel een order met een hoop variabelen afgeleverd met een geweldig eindresultaat.

Jenske! Alles verliep dankzij haar op rolletjes.
Prettige en duidelijke communicatie
Nee bestaat niet

Heb ik niet kunnen ontdekken