Leger des Heils Flevoland

Vriendelijk, maar geen goede kwaliteit

vriendelijk service

de kwaliteit vind ik zeer matig in vergelijking met de prijs. Het is simpel een papiertje gewikkeld om een blik, niet eens erop geplakt. relaties kunnen deze cruciale informatie er dus zo afhalen.... de kwaliteit vind ik zeer matig in vergelijking met de prijs. Het is simpel een papiertje gewikkeld om een blik, niet eens erop geplakt. relaties kunnen deze cruciale informatie er dus zo afhalen. daarbij lijkt het geprint te zijn met tekst instellingen ipv instellingen voor afbeeldingen, want de foto's, welke in hoge kwaliteit in het document stonden, zijn zeer slecht geprint.

Maaike Peters

Fantastisch!

haaijers fair factory breda

In het begin kwam het erg goed over tot na de verzending, toen bleek dat dingen niet juist waren gedaan of niet goed naar elkaar gecommuniceerd was. Vaak ook lang wachten op reactie.

Denken mee

Sneller communiceren naar de klant toe. Tot nu toe lang moeten wachten op reactie vanuit de blikkenshop. Als jullie met meerdere aan een project werken goed doorgeven aan elkaar, helaas heb ik... Sneller communiceren naar de klant toe. Tot nu toe lang moeten wachten op reactie vanuit de blikkenshop. Als jullie met meerdere aan een project werken goed doorgeven aan elkaar, helaas heb ik gemerkt dat dit niet juist is gegaan.

Reactie Aurora E-commerce:

Beste Isabella,
Beste Isabella,
wij betreuren de gang van zaken ook. Het kan echter niet allemaal op onze conto worden gezet. De folder had inderdaad in het blik gemoeten, dat is inderdaad niet goed gegaan. Echter is er een duidelijke bevestiging verstuurd met daarin de vermelding en prijs van de mechanische deksel ipv sluiting met trekklip. Er is door jessica dezelfde dag nog een reactie gegeven op de klacht en er is een oplossing aangeboden. Daarnaast is er ook vlot een nieuw ontwerp gemaakt. Ik denk dat we een passende oplossing en meer dan dat bieden om deze gedeeltelijke fout te compenseren.
Bel of mail gerust bij vragen
Groeten
Reinier van Rumpt

ConQuaestor

Goed contact gehad, duidelijke en snelle communicatie.

goede service

geen ideeen