Proviand van het land

Prima, leuke en snelle communicatie en verzending

Snelle communicatie

Aangeven op de site of iets niet voorradig is

BVH Adviesbureau

Zeer tevreden klant, snelle levering, beleefde hulp wanneer je vragen stelt, correcte dienstverlening

Snelle en vriendelijke interactie met klanten

het zou handig zijn als belgisch klanten eventueel kunnen betalen met een app voor hun Bancontact, los van IDEAL . voor bijvoorbeeld betalingen met hun bankkaart

Reactie Aurora E-commerce:

Dank voor het meedenken. Wij zijn hier inderdaad mee bezig om dit mogelijk te maken!

Zeer klant vriendelijk. Maakt echt het verschil!

Creatief meedenken over oplossingen

Geen verbeterpunt!!! Vond het prima zo.

Willeke Hazeleger

Super goede service! Vanmiddag met spoed besteld een paar uur later persoonlijk afgeleverd. Kan niet beter!

J.hemelrijk/PNHoutbesherming

Uitstekend, ben op alle gebieden tevreden over de geboden service.

goede communicatie, erg vriendelijk

Neen

Vriendelijk - duidelijk en service gericht

Ja erg vriendelijke service en snelle terug koppeling

Benoemen van binnen maten op de website

Mooi product, zeer tevreden met het eindresultaat!

Snel schakelen, meedenken en snel reageren op mails.

De werktekeningen op de website aanpassen. Op de werktekeningen staat nog dat de marge links moet zijn, terwijl deze rechts moest zitten. Dit schept verwarring.

Ana

Zeer tevreden over de snelle afhandeling van mijn order en de nazorg. Prima klantenservice; aandacht voor de klant.

Dat men contact met je opneemt om samen je order door te nemen. En na bezorging van je order dat men de moeite neemt om te informeren of alles naar wens was. Nooit meegemaakt. Daardoor bijzonder... Dat men contact met je opneemt om samen je order door te nemen. En na bezorging van je order dat men de moeite neemt om te informeren of alles naar wens was. Nooit meegemaakt. Daardoor bijzonder verrast.

Op dit moment niet. Blijf klanten verrassen

ImageClass

Voor een verjaardagsproject zijn we bij Blikkenshop terecht gekomen. We werden heel snel en vriendelijk geholpen, we hebben de samenwerking als heel fijn ervaren.

Meedenken en gelijk aanpakken van mogelijke problemen. Vriendelijk en behulpzaam.

Bij de productie ging het niet helemaal soepel, dit is wel uiteindelijk opgepakt door collega's en opgelost.

VSO De Linde

Online een bestelling geplaatst. Bevestiging van de bestelling werd snel per mail verstuurd.

Duidelijk zichtbaar hoe product eruit ziet. Mogelijkheid om in te zoomen. Heldere korte omschrijving van het product. Aan te passen naar eigen wensen

Nee

Reactie Aurora E-commerce:

Bedankt voor je positieve feedback! Wachten op een bestelling is natuurlijk nooit leuk, we gaan ons best doen de volgende keer sneller aan je te leveren!