EO

Leuke reisorganisatie waar veel mogelijk is omdat er geen vast programma is. Boek een Deluxe reis en geniet van de luxe :)

Beschrijf je reiservaring

Ardennen Deluxe was echt heel luxe. We zijn iedere dag verwonnen met een 3 gangen diner. Ontbijt was tip top geregeld en voor de lunch was er ook voldoende keuze.

Michiel

Leuk om nieuwe mensen te leren kennen

Prima,

Heleen Wisse

Erop uit, genieten in de natuur met een groep nieuwe mensen, wat je weer verfrist!

Beschrijf je reiservaring

Fijne vakantie gehad met een leuke groep, sportieve activiteiten kunnen doen.

M.

Marije Kleinjan

Een reisorganisatie die in groepen reist van 7-16 personen. Biedt zowel kampeervakanties, kampeerrondreizen als verblijf in een accomodatie aan. Een hele leuke christelijke reisorganisatie.

Beschrijf je reiservaring

We konden op de reisdag pas om 10.30 uur vertrekken uit Veenendaal, omdat de busjes vanuit Arnhem pas op de dag van vertrek om 8.30 gereserveerd waren en vervolgens de aanhanger in Veenendaal nog... We konden op de reisdag pas om 10.30 uur vertrekken uit Veenendaal, omdat de busjes vanuit Arnhem pas op de dag van vertrek om 8.30 gereserveerd waren en vervolgens de aanhanger in Veenendaal nog opgehaald moest worden. Het was voor de deelnemers van de reis onduidelijk waarom die busjes niet eerder gehaald konden worden (wat bij eerdere reizen wel het geval was). Want ook bij een gepland vertrek om 9h, zouden we pas laat aankomen op de plek van bestemming (Annecy is 10h rijden, zonder aanhanger en zonder file, dus houd rekening met 10h+3h rijden als alles meezit).
We kwamen nu pas om half één 's nachts aan en moesten toen nog de tent opzetten. Dit was voor de andere gasten van de camping niet heel vriendelijk.
Ik zou zeggen: leer hiervan en plan het vertrek van een reis ook goed. Communiceer op tijd met de deelnemers als er vroeg vertrokken moet worden, zodat mensen die van ver moeten komen tijd hebben om eventueel een hotel/bed&breakfast in de buurt te kunnen boeken als er vroeg vertrokken wordt. En regel de busjes en aanhanger een dag van tevoren.

Na deze ietwat valse start was de vakantie zelf heel erg fijn. De deelnemers waren gezellig. De groep was goed in balans en regelde zichzelf over het algemeen goed.
Er was een fijne afwisseling in actieve en rustige momenten en er was ruimte om een ander plan te trekken als de activiteit te intensief was.

Gerdine van der Meijden

De beste van allemaal!

Beschrijf je reiservaring

Enorm genoten, echt een waardevolle vakantie om nooit te vergeten!

Lisanne Groenendaal

Fijne en gemoedelijke reisorganisatie met een leuke bestemmingen!

Beschrijf je reiservaring

Heel fijne groep en een zeer ervaren en leuke reisleidster die alles heel goed van te voren geregeld had en tijdens de reis alles in overleg met ons deed en duidelijk communiceerde. Daardoor kon in... Heel fijne groep en een zeer ervaren en leuke reisleidster die alles heel goed van te voren geregeld had en tijdens de reis alles in overleg met ons deed en duidelijk communiceerde. Daardoor kon in optimaal genieten van mijn vakantie. De invulling was heel gevarieerd en de sfeer was heel erg gezellig!

Ik kijk terug op een hele mooie reis!

Matthijs de Lange

Positief christelijk

Postief

Iwan Allemekinders

Prachtige reisorganisatie met verschillende reizen.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een prachtige vakantie gehad in de Eifel. Verschillende activiteiten en een leuke groep. Er was ook tijd voor gesprekken over het geloof.

Annemarijn Kloet

Een leuke vakantie-ervaring met leeftijdsgenoten.

Beschrijf je reiservaring

Het was een leuke vakantie waarin we veel afwisselende activiteiten hebben gedaan en veel van de mooie omgeving hebben gezien.