Yvonne Lammers

Goed georganiseerd en geregeld.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een fantastische reis gehad op het mooie Terschelling met een bijzondere groep mensen, een geweldige locatie en een hele enthousiaste reisleider.

Dit hoort anoniem te zijn?

Back to basic

Was een goede vakantie

Charlotte de Groot

Beschrijf je reiservaring

Mijn reiservaring was prima. De mensen waren gezellig, we hebben leuke dingen gedaan en zijn naar mooie plekken gewrest.

Hendrika Veerman

Top

goed

Laurens Ardesch

Met Amarant op vakantie gaan is erg leuk! Je leert erg leuke mensen ontmoeten!

Beschrijf je reiservaring

Heb genoten van de vakantie en van de medereizigers. Nieuwe mensen ontmoet, was erg leuk!

Jiska Frijns

Kleinschalig, flexibele en gezellige organisatie

Beschrijf je reiservaring

Mijn reiservaring was heel prettig. De mensen waren fijn. Ik miste wel wat duidelijkheid op de website en in de reis, maar de gezelligheid maakte het weer goed. De tenten waren ook prima, alleen... Mijn reiservaring was heel prettig. De mensen waren fijn. Ik miste wel wat duidelijkheid op de website en in de reis, maar de gezelligheid maakte het weer goed. De tenten waren ook prima, alleen niet helemaal goed.in elkaar gezet door de vorige groep.

Willem van Hemert

Een christelijke reisorganisatie die zeker probeert actieve vakanties te regelen. (Hangt vooral van de sterren af op een reis)

Beschrijf je reiservaring

Een rustige dag meestal, met vooral veel ervaringen in groepsverband weer opdoen.

Hendrik Joling

Beschrijf je reiservaring

Positief gezelschap en mooi weer.

Milou

Gezelligheid

Beschrijf je reiservaring

Ik vond het echt een hele mooie reis! Mooie plekken, leuke reisleiders, gezellige groep! Gewoon top!

Arianne

Hebben heel leuke reizen

Beschrijf je reiservaring

De reis was heel leuk, heel afwisselend, fijne groep