Margriet van Lunteren

Een vakantie met actieve en rust momenten in een klein gezelschap.

Beschrijf je reiservaring

Ik vond Guernsey een mooie bestemming. Leuke wandelingen gemaakt in prachtige natuur, veel hoogtepunten van het eiland bezichtigd en ook met regen hebben we ons goed kunnen vermaken.
Ik vond...
Ik vond de kleine groep fijn, daardoor trek je ook meer met elkaar als groep op. Iedereen hoorde er op zijn of haar manier bij. Op de camping kon je ook zeker even je eigen momenten pakken, dat was heel fijn. De reis was goed georganiseerd, mede door de goede voorbereiding van de reisleidster. Ze had veel ideeën en liet ook veel ruimte aan ons om onze wensen aan te geven.

R.

- ik wil niet op de website met mijn volledige naam-

- ik wil niet op de website met mijn volledige naam-

Bram Meijer

Leuk en leerzaam

Beschrijf je reiservaring

Een leuke reis waar veel is gebeurd ik veel heb geleerd en vrienden heb gemaakt

Henrieke

Het is een leuke manier om nieuwe plekken te zien en nieuwe mense te leren kennen!

Beschrijf je reiservaring

Ik vond het echt een onvergetelijke vakantie. De groep was echt ontzettend gezellig en de plekken die we hebben gezien waren ook erg mooi.

Marijke Vaatstra

Enorm gezellig en leuk

Beschrijf je reiservaring

Was een geweldige groep met ontzettend leuke mensen en leuke activiteiten

Peter Bakker

Gezellig, gemoedelijk, kleinschalig

Beschrijf je reiservaring

Tien dagen Guernsey. Rustig in twee dagen heen met bezoek Etretat op de eerste dag voor aankomst in hotel Le Havre en bezoek Omaha Beach op dag 2 voorafgaand aan de overtocht. Als bonus dus nog een... Tien dagen Guernsey. Rustig in twee dagen heen met bezoek Etretat op de eerste dag voor aankomst in hotel Le Havre en bezoek Omaha Beach op dag 2 voorafgaand aan de overtocht. Als bonus dus nog een stukje Normandië. Gezellig met relatief kleine groep op pad. Veel verschillende dingen gezien en gedaan. Gezien het eiland is een lichte interesse voor WO II een pré, maar de natuur is ook schitterend. Eerste keer met een groep, maar door de groepsgrootte en onderling contact geen moment het gevoel verloren te zijn. Leuke groep, leuke reis.

Rianne Lassche

Een organisatie die reizen verzorgt voor kleine groepen christelijke (jong) volwassenen

Beschrijf je reiservaring

Ik heb ontzettend genoten van deze reis! Het was afwisselend, goed geregeld, een leuke groep en ik vond het een prachtige locatie.

Marjolein de Boer

Organisatie die christelijke reizen organiseert

Beschrijf je reiservaring

Ik heb echt genoten! Leuke groep, enthousiaste reisleider en prachtig eiland. Weer viel een beetje tegen, maar dat heb je helaas niet in de hand.

Martijn Goosselink

Als echt gezellig

Beschrijf je reiservaring

Gezellig met de groep, veel ondernomen, veel gezien en veel gezelligheid. De reis was goed te doen en de reisleidster was erg leuk en deed gezellig mee met de groep en heeft ons de mooie plekjes van... Gezellig met de groep, veel ondernomen, veel gezien en veel gezelligheid. De reis was goed te doen en de reisleidster was erg leuk en deed gezellig mee met de groep en heeft ons de mooie plekjes van het eiland laten zien. Ik heb het erg naar mn zin gehad. Alles was goed geregeld.

Martine Overbeek

Het is mooi om een groepsreis mee te maken.

Beschrijf je reiservaring

Het was een unieke en een leerzame ervaring.