Irma Verduijn

Gemoedelijke reisgroepen die dichtbij de natuur leven.

Beschrijf je reiservaring

Genoten van Lake District, mooie wandelingen, fijne Engelse sfeer, gezellige groep.

Een christelijke reisorganisatie voor een actieve vakantie!

Beschrijf je reiservaring

Bretagne is een mooi gebied waar je heerlijk kunt wandelen.

Els

Avontuurlijk, groepsreizen, ontspanning, christelijk

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een hele mooie reis gehad, de groep was vrij intens qua persoonlijkheden wat soms voor onderhuidse spanning zorgde. Daarnaast waren er vier mensen gediagnosticeerd met ASS aanwezig wat best... Ik heb een hele mooie reis gehad, de groep was vrij intens qua persoonlijkheden wat soms voor onderhuidse spanning zorgde. Daarnaast waren er vier mensen gediagnosticeerd met ASS aanwezig wat best veel is op een groep van 12. K ben halverwege 2e reisleider geworden en toen kwam er meer lucht bij de 1e reisleider. Meer structuur aangebracht (tegen wens anderen in) en meer duidelijkheid. Toen we de groep vaker splitsten ging het qua sfeer ook beter. Achteraf kwam het nare gedrag juist van het andere deel van de groep en niet de deelnemers met behoeften aan duidelijkheid.

Dirk Anne Blok

Anders dan verwacht

Beschrijf je reiservaring

te veel om op te noemen. op zich een leuke club mensen

Irene van Binsbergen

Ga met Amarant mee als je wat actiever op reis wilt!

Beschrijf je reiservaring

Een mooie reis naar een prachtig gebied in Engeland met een hele gezellig groep en fijne reisleider.

E van der Dussen

Een avontuurlijke christelijke reisorganisatie

Beschrijf je reiservaring

Ben naar de Dolomieten geweest met een huttentocht.

Wendelien Twigt

Amarant is een leuke en christelijke organisatie die voor een onvergetelijke vakantie zorgt!

Beschrijf je reiservaring

Leuke en gezellige vakantie gehad in het mooie Italië! Nieuwe contacten gemaakt en vooral heerlijk gegeten en genoten van de spelletjes!

Christelijke reisorganisatie met wat actievere reizen met een sfeer van “wees maar jezelf, dat doen wij ook”.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een mooi reis gehad met leuke mensen in een prachtige omgeving.

Tineke

Niet zo professionele christelijke organisatie die groepsreizen organiseert.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een leuke tijd gehad in zwitersland/frankrijk. We hebben mooie dingen gezien en gedaan en ik heb in de groep wel mijn maatjes gevonden. De groep was heel divers qua energieniveau en qua... Ik heb een leuke tijd gehad in zwitersland/frankrijk. We hebben mooie dingen gezien en gedaan en ik heb in de groep wel mijn maatjes gevonden. De groep was heel divers qua energieniveau en qua verwachtingen van de reis. Hierdoor hebben we weinig uitstapjes met de hele groep gedaan, meestal splitsten we. Voor mijzelf was de uitdaging om niet te veel (regel)taken op me te nemen: ik betaal immers voor een vakantie zodat ik deze niet zelf hoef te regelen.

Dat het programma nog helemaal openlag had als voordeel dat we onze uitjes op het weer konden afstemmen maar als nadeel dat er onrust was in de groep over wat we gingen doen. Ik denk dat de reis verbeterd kan worden door een soort keuzemenu qua programma. Ik denk ook dat de reisleider hierin meer leiding had kunnen nemen/directiever kunnen zijn; door ideeën te verzamelen en bij het afspreken van het programma (we noemden het pow wow) keuzemenu's voor te leggen in plaats van tijdens het afspreken van het programma de ideeën te verzamelen, 13 mensen is gewoon een té grote groep om dat plenair te doen, bovendien waren er zeer mondige mensen mee als zeer introverte mensen die daardoor amper de kans kregen.

Henk

In kleine groepen naar allerlei bestemmingen

Mooie bergtrektochten!